نصیحت خواهرانه!

یه کارایی هس که بهش میگن آثار ما نمیدونم چی چی!

بدین صورت که یه عمل خیری انجام میدی اینجا،پسون پس فردا که سر بر بالین مرگ گذاشتی زبونم لال،میاد دستتو میگیره از پل صراط ردت میکنه!

فلذا گفتم منم یدونه ازین کار خیر کوچولوها انجام بدم که توشه ای برای آخرت خویش فراهم گردانم!^^

و کار خیرمم چیزی نیس که شمارو از یک حمله قلبی همراه با اشک(نه یه چیلیک در حدی که یه بسته دستمالو فین فینی کنین!) وهمچنین از سر و صورت کبود از سیلی هایی که بر خودتون خواهید زد محفوظ بدارم!!

در سری فیلمهای saw به محض اینکه با این فرد مواجه گشتین:

و قلبتون به تالاپ و وتولوپ افتاد و با خودتون گفتین :(( WoW!! این همونیه که تو این فیلم نیاز دارم عاشقش بشم!))

یا یه عکس احسان علیخانی ای پارسا پیروزفری بالی خانی چیزی بگیرین جلو چشتون که عاشقی از سرتون بیفته!!!یا مث من شاهد مرگ این نازنین به فجیع ترین شکل ممکن خواهید بود!!به طوری که با هر فشاری که بر استخون فرد مذکور میاد و یه قدم به مرگ نزدیکتر میشه انگار دست کردن تو حلقتون و ازونجا یه سوزن به قلبتون میزنن!!

فقط خواستم بهتون اخطاری داده باشم که بعدن نیاین با چشم خونبار یقه منو بگیرین که چرا بهمون نگفتی!!

عآقا!!کلن تو saw عاشق هیشکی نشین!!تموم!!!

MasiRika
ree raa
:/ من شدیدا شدیدا تحت تاثیر قرار میگیرم واسه همین دوری میکنم از این فیلم و کتابا »ـ«

اَره فیلمیه که هر آدمی باید تو زندگیش ببینه به نظر من!! ^_^

TiaRa
In film por az mafhoome k ma moteasefane faghat be chenshavar budanesh tavajoh mikonim

دقیییقن!!
به همون نسبت که خشنه سرشار از پند و اندرزه!!!!^^

سولانژ ...
خیلی جیگره لامصب ... :)))

زیبای بی وقفه!!داشت‌میمرد هم همچنان جذاب بود!:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان