بشتابید!

به تعدادی استاد ادبیات،ادبیات شناس،ادبیات پژوه و کلیه مشتقات کلمه ادبیات و حتی اونایی که ادبیات تو خونشون جریان داشته از طفولیت،اونایی که آرایه های سنگین ادبی رو بررسی میکنن،مترجمان ادبیات جهان،عآقا یغما گلرویی که خودشون همه جا تشریف دارن نیازی نیس صداشون کنیم(!) نیازمندیم برای کنکاش این جمله تتلو که :

 

پُرِ انرژی منفی شدی مِثِه سگ بیخودی ،

از این به بعد به کسی نگاه کنی چَک میخوری

 
من خودم تبحر خاصی در ادبیات ندارم و پیشاپیش بابت تفکر سخیفم دست این شاعر ارزشمند رو با شرمزدگی میفشارم!
و به شخصه ترجیح میدم همون "آخه واست چی کم گذاشتم؟!فقط پرادو دو در نداشتم!" رو از حنجره مبارک شما شنود کنم!!!

پ.ن:پیرو آهنگ زیباییی که بالا راجبش توضیح دادم گفتم یه آهنگم بذارم!!
اینو بی هوا گوش بدین!!!حس خیلی خیلی خوبی داره چیزایی که یاد آدم میاره!!مخصوصن اگه مث من عاشق فیلمش بوده باشین! :)
 

 



 
MasiRika
پریا ..
تن فردوسی تو گور لرزید :-\

همین روزاس که بیاد شاهنامشو از دست این و اون جمع کنه ببره! :|

احمدی
سلام
وبلاگ خوبی داری
یک سایت دارم به یک عالمه مطالب جالب و زیبا و متنوع
حتی میتونی بیایی عضو بشی و خودت مطلب بگذاری
منتظرت هستم
ree raa
:/ 

فقط میتونم بگم به نام سگ توهین شد با اوردنش تو این بیت !!! بیت؟ !:/

اصولن هر کلمه ای که از دهن مبارک این عاقا خارج میشه توهینه به اون صنف! :|

TiaRa
Che ahange zibayi
Zibatare age gilani bashi va mafhoomesho befahmi

خوشبختانه گیلانیم! :)

negin
واقعن فازه این پسر چیه😐
چی میخواد😐
چشه😐
چی شده😐
ای خدااا😥😥😩😩

یه بارم با شلوار راه راه سفید مشکی اومد بیرون گف چرا زنگ میزنی وقتی میبینی سر جلسه م؟! :|

یوسف ...
این آهنگه توی آواز دشتی هست ؟ به نظرم یه جاهایش شبیه دیلمان بود. ولی خیلی قشنگه. استاد فریدون پور رضا  خونده دیگه؟؟ 

نمیدونم در این زمینه اطلاعات ندارم!:)
بعله مرحوم پوررضا برای سریال پس از باران :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان