در مدح و ثنای خونه خالی!!!^^

ملت وقتی خونشون خالی میشه پارتنرشونو ورمیدارن میارن خونشون با هم کارتون میبینن...
اونوقت من به محض اینکه در خونه بسته شد گیره موهامو وا میکنم اسب وار تو خونه یورتمه میرم یال و کوپالمو میفرستم هوا!!چرا؟!؟چون مادر گرام به مو حساسیت دارن فک میکنن حتی اگه موهامو بالای سرم با یه کش تمبون هم ببندم طره های مو مث گاز دی اکسید کربن بعد از هر بازدم تو جای جای خونه منتشر میشه!! :|
خب مادر من موعه دیگه!برکت خداس!فوقش چارتا دونه تو غذا در بیاد!!والا!!!
در ماست آو دِ تایم نیز همراه با یورتمه صدامو میکشم رو سرمو واس خودم یه آهنگی میخونم که فحشو بدوبیرای همسایه ها به مرده زنده ی پرودیوسر اون آهنگ رو بدنبال داره!!!یعنی استعداد نداشته رو در نطفه میکشن!
خب فرامرز اصلانی بیچاره چه گناهی کرده که من صدام خوب نیس نیبرهود های محترم!؟

پ.ن :چند وقت پیش اومدم پستای وبو واس مامانم بخونم که ببینم لبخندی رو چهرش مشاهده میشه یا نه.....و بعد از ساعت های متوالی که از قرائت من گذشت به یک جمله بسنده کردن که.... : واقعن کسی هس که این چرت و پرتای تو رو بخونه؟!؟ ( )
MasiRika
شقا
من وقتی خونمون خالی میشه ولو میشم رو تخت :|
البته وقتایی که خالی نباشه هم ولو میشم رو تخت :|
کلا عوامل محیطی تاثیری در پوزیشن من نداره :))


هیچوقت نذار مامان بابات بفهمن چی تو وبلاگت مینویسی :|
امضا: یه زخم خورده :|
:دی
البته محتوای وبلاگ جدیدم که اصن قابل نشون دادن نیس :| :)))
وبلاگ مجردیم منظورمه :دی

کافیه مادرت ولو شدن رو تختو ازت منع کنه!:))دقیقن حال یورتمه رفتنای منو خواهی داشت!=)

ازین تجربه هات زودتر برام بگو که منم به زخم خورده ها نپیوندم!:))))

TiaRa
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
Chize dg e az onvanesh entezar dashtam!😀😀😀😀😀😀
**** ****** *** ** ****** **** ** *** ** ********* ***** ********
******** ** ***** ******* ** ***** ********* *****
*** ***** ************

خودمم همینطور!:))))))
نه راستش...یه چیزایی خارج از اینا!!:))
کلن بدون چارچوب!

TiaRa
Mano ne mamanet neshoon bede😁😁😁😁

دیگه بعد این پست بلند بالایی که راجب وقتایی که نیس نوشتم جرئت نمیکنم وبو نشونش بدم! :))

دلقــ ــک
مامان من نخونده میگه چرت و پرت می نویسی D:

میتونی به این امید داشته باشی که اگه بخونه نظرش عوض میشه!:)))
من کلن از زندگی قطع امید کردم!=)

یوسف ...
خخخخ منم که پارتنر ندارم و نداشتم :))) هر وقت خونه خالی میشه آواز میخونم :))) یا اینکه صب تا شب تلویزیون می بینم. یا مثلا خیلی میخوابم. اگه یکی از خواهرام شام یا ناهاری برام فرستاده باشه که دیگه خیلی عالیه ولی اگه هیچی نباشه، از گرسنگی ممکنه تلف بشم چون حوصله آشپزی ندارم. 

با توجه به اینکه تمرین داشتین در این زمینه همسایه هاتون در آرامشن! :))
چر اآشپزی که بعضی وقتا خیلی لذتبخشه!!

TiaRa
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ***** **** *******
***** *********** ***

یعنی هرجوری که خودم تشخیص بدم درسته! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان