تا اطلاع ثانوی بی عنوان!!

یه وقتایی هس کل دل و روده ت به هم میپیچه...

انگار سیگمویید روده بزرگت جاش با غده پانکراست عوض شده!!

اینجور وقتا من یک عدد چایی لیمو تجویز میکنم برای درد مذکور...که کلن حال آدمو دگرگون میکنه!!

ینی میخوام بگم...اون چایی لیمو حتی اگه کل مجاری گوارشیتم رفته باشن ریش گرو نمیذاره که سر جدتون برگردین سر جاتون طرف حالش وخیمه...که تهشم برنگردن!!

ولی یکاری میکنه یادت بره یه چیزایی سر جاش نیس! :)


پ.ن :هممون داریم از این افراد چایی لیمویی تو زندگیمون...قدر بودنشونو بدونیم!:)

پ.ن 2 : این پست مخاطب وری اسپیشل دارد!! ^_^

MasiRika
وقایع نگار
:)

:)

ree raa
چای لیمو منو یاد غروبای سالهای پیش میاندازه، به صرف چای لیمو با یه عزیزی،البته من اون موقع ها بچه بودم خیلی و یادم نمیاد خودم هم میخوردم یا نه ولی عطرش هنوزم زندس برام:)
نوش جان

مهم همون عطریه که یادت مونده!:)
اینطوری هروقت چای لیمو بخوری یادش میفتی!:)
مرسی عزیزم! :*

دلقــ ــک
واقعا باید قدر این افرادو دونست وجودشون نعمته :)

و تعدادشونم زیاد نیس متاسفانه...:)

یوسف ...
آخ گفتی چای :)))  اصن به خاطر همین پست وبلاگت رو فالو کردم :))) 

:))
یه چایی یه تنه کل پستایی که گذاشتمو به دوش کشید ینی!!!:)

علی . ج
همیشه از چایی و لیمو دوری میکردَم به واقع ، ولی این دفعه میخوام خودم برم لیمو بخرم بیام چایی رو منتقل و ذغال دم کنم بخورم ( بنوشَم :)) ).

چایی لیمو بعضی وقتا از صدتا دیازپامم تاثیرش بیشتره!!آدم میترسه بعدش اور دوز کنه!!:))
تو هوای سرد!!! 3>

یوسف ...
البته شاعر گرانقدر در مدح چای میگوید : 

من بی لیوان چای زیستن نتوانم
بی چایی کشید بار تن ، نتوانم 
من بنده ی آن دمم که چایچی گوید 
یک چای دگر بنوش و من نتوانم 

این شعر رو من و خیام جان با هم ساختیم :))) 

جای "چای" "شیر" بذارین بیشتر با شعر موافق خواهم بود!^^

TiaRa
چرا من اینطوری اسپیشل مخاطب کسی نیستم ک واسم پست بذاره؟یکی نیمه گمشده هارو دوتادوتا ورداشته ب من نرسیده😀😂😁😀😂😁😀😂😁
+++++هیچکس اینجا فینگلیش نمینویسه معذب شدم😁

نه اون مدل اسپیشل مخاطب نیمه گمشده ای نه!!اعزیز تر از اون!:))
راحت باش هرجور میخوای بنویس!:))

TiaRa
عزیز تر از نیمه ی گمشدم مگ داریم؟😀😂
ایمیلتو نمیذاری؟یا اینستاگرامتو؟

بلی! :))
نه زیاد تو اینستا فعال نیستم! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان