گلیِ جان!


دختره تا چندسال پیش همزمان با 4 نفر دوس بوده،دلیل محکمه پسندشم این بوده که بتونه از سه نفر دیگه شارژ بگیره با نفر باقیمونده حرف بزنه..
الان اومده  میگه : فیلم جدید گلشیفته رو دیدی!؟
با دو نفر تو یه صحنه ابراز احساسات میکنه!!
آبروی هرچی دختر ایرانیو برده...
دختره ی زشت ایکبیری....

جا داره پوکر فیس وار به این دوستای عزیزمون بگم:گلشیفته نقششو عالی بازی کرده...ولی تو تو زندگیت گند زدی گلم!!!


پ.ن 1 : تنها فردی که از نظر من با وجود کسی مث آدری هپبورن هم میتونه لقب "زیبا" رو داشته باشه گلشیفته س!
پ.ن 2 : اینکه هر فردی چجوری میخواد زندگی کنه به خودش مربوطه!!دیگه اینکه  آبروی ایرانیا چقد دم دستیه که گلشیفته شالشو ورداره باهاش میریزه زمین جای بسی تامل دارد!!!

آیکن علامت سوال,آیکن علامت تعجب,شکلک علامت تعجب,شکلک علامت سوال,آیکن علامت ها,آیکن علائم نوشتاری,آیکن های متحرک,آیکن های متنی,شکلک برای وبلاگ,شکلک برای پست ها,شکلک های فانتزی,شکلک دخترانه,شکلک صورتی,آیکن صورتی,آیکن های صورتی,دانلود آیکنسیفتی اِدوایس!! :وقتی عینک خنگولی رو چشمتونه هیچوقت آدامس خرسیتونو باد نکنین!هیچوقت!!! 
  -یک زخم خورده!-
MasiRika
ویار تکلم
حالا من کاری به کارهای فراهانی ندارم اما انصافاً با هر متری خوشگل نیست :)

خوشگلی یه چیز سلیقه ایه بالاخره! :)
من به شدت زیبا میبینمش!:))

علی . ج
امید وارم گلی جانِت بیاد این پستِت رو بخونه :)

باهات کاملا موافقم ، زندگی هر شخصی کاملا مربوطِ به خودش .. پدرِ خودش بهش هیچی نمیگه بعد ما میام فحش بارونِش میکنیم :| ملت ما درست بشو نیس ، هیچ وقت .. اصن به نظرم کارِ خیلی خوبی کرد از اینجا رفت :)

ای جان!^_^

دقیقن!هم فیلمای بزرگتری بازی کرد و هم خودشو راحت کرد از ممنوع التصویری و توقیف فیلماش و هزار تا چیز دیگه!

توکان ..
کسانی که در جامعه، فراتر از یک زندگیِ معمولی دارن و به عنوانِ بازیگرانِ یک کشور، برای عده ای الگو و نماد و مظهرِ معرفیِ یک کشور هستند، مسئولیتشون خیلی بیشتر از حدیه که بگیم "زندگیش به خودش مربوطه! " اون آدم، الان نه تنها مطلق به یک ملت، که نشون دهنده و نماینده ی فرهنگ مردم هست. به این راحتیام نیست که هرکاری دلش خواست انجام بده. کسی که میاد به این حرفه، خودش متوجه این مسائل هست و این ربطی به دمِ دستی بودنِ آبروی ایران نداره. 

با عرض شرمندگی مخالفم!
مائم تک تکمون الگو و نماد و مظهر معرفی کشورمونیم!!هممون درست رفتار میکنیم عآیا؟!
یه بازیگر صرفن میتونه با هنرش الگو باشه!!نه هیچ چیز دیگه ای!

پژال ..
عااااااااالییییییییییی بود

فدات بشم من انرژی مثبت!:)))

ree raa
حالا باید منتظر یه سری جامه دران زیر این پست باشیم که فریاد وا اسفا وا غیرتا سربدن:)) 

:))))))))))
نه دیگه خوشبختانه اعتراضشونو با حذف کردن خودشون از دنبال کننده های وب نشون دادن فقط!:))

ree raa
چی بگه ادم :))! 

ولی به نظر من هم زیباس، یه زیبایی دست کاری نشده و طبیعی و شرقی . 
البته زیبایی سلیقه ای هست و من زیباترین شخص آرمانیم رو ثریا بختیاری میدونم:)

دقیقن!چهره ش خیلی شرقی و معصومه!
وای ثریا بختیاری که فوق العاده بود...❤_❤

وقایع نگار
دیگه زیبایی یه ویژگی مطلق نیست که همه اونو قبول داشته باشن. زیبایی سلیقۀ شخصیه که میتونن حرفتُ رد کنن. 

منم که نوشتم "از نظر من"! :))

مرد پاییزی
من از محسن نامجو خوشم میاد :))) 

زیاد آشنایی ندارم به آهنگاش!:)

علی صفری
+++++++++++++++

:)

وحید جعفری
سلام
وب خوبی دارید
به وبلاگ منم سر بزنید و اگه دوست داشتید دنبالم کنین، پشیمون نمیشین.
یاعلی

ممنونم!:)

سیّد محمّد جعاوله
با سلام و خسته نباشید
اگر مایل به دنبال شدن و دنبال کردن هستید
اقدام فرمایید اطلاع بدید بنده اجابت میکنم
منتظر شما در وبلاگ قلم کوچک هستم
متشکرم.

مچکرم دنبال کردن شرطی نمیخوام!!

نرگس هستم
میدونی مشکلم چیه؟
این ک خیلی ها با تو هم نظرن
ولی در مورد مشابهی مثل الهام چرخنده همین نظر و ندارن
یعنی مثلا گلشیفته هر طور دوست داره میتونه زندگی کنه
ولی الهام چرخنده ایییییشههههه
یکی و میشناسم هر دو تاشونو میزنه و گیر میده بهشون. من اونو بیشتر قبول دارم

کسی که ادعاش میشه کارای گلشیفته به خودش مربوط میشه صددرصد باید این حقو به الهام چرخنده م بده!!:)
به شدت هم باهات موافقم!:)

TiaRa
Khanoome narges
Charkhande bekhatere manafe esh in maskhare bazia ro darmiare

خود شمائم اکثر کارایی که انجام میدی واس منافع خودته!
آدم بدی شدی عایا؟!

ژوپیتر :)
ت یه حدی موافق و یه حدی هم نظر من یه چیز دیگست:))
مخالفت نیستم اما به هیچ وجه...:))

نظرتون راجب کودوم یه چیز دیگه س؟!:))
مچکرم!:)

ژوپیتر :)
این که گلشیفته کار بدی نکرده و اصلا به ما مربوط نیست ، نظرم در باره این نیست...
ولی در حدی هم نیستم که بخوام قضاوتش کنم...
نمیتونم بگم برای اینکه بتونه فیلم بازی کنه اینجوری کرد یا ذاتا ادم بدیه ...

مچکرم بابت تفکرتون :)
دقیقن!هیشکی در حدی نیس که بخواد دیگرانو قضاوت کنه! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان