قابل توجه عزیزانی که نیاز به ریکاوری در خودشون حس میکنن!^^

من اگه رییس صدا و سیما بودم...

میدادم +این آهنگ شهرام شب پره رو هرروز راس ساعت7 صبح از هرگونه کانال تلوزیونی و رادیویی پخشش کنن!!!

یحتمل فقط مشکلات اقتصادی اجتماعی فرهنگی تتلویی سر راه مردم این مملکت نیس!و همیشه م قرار نیس مثه سالکان راه طریقت فقط شجریان جان و چارتار و غیره گوش بدیم که به فضای معنوی نبوی دست پیدا کنیم!!

مغزمون گاهی وقتا واقعن دستشو میزنه زیر چونه ش و ملتمسانه نگامون میکنه که اندک استراحتی بهش بدیم و بذاریم تو جمجمه مون یه قر ریزی واس خودش بده!!!


پ.ن (موقت!!!) : حمایت الکی نکنیم...آدمارو الکی بزرگ نکنیم......طرف ورداشته ویس گذاشته فحش داده تهدید به مرگ کرده بازپرسو...بعد ملت ما میریزن تو خیابون که تتلو رو آزاد کنین هنرمنده و این حرفا!!یه عده م وسط دعوا نرخ تعیین میکنن که از همون اوین مستقیم ببرینش تیمارستان از دستش راحت شیم!!با وجود اینکه به هیچ عنوان رفتاراشو نمیپسندم ولی دلیلیم نداره که خوشحال بشم از اینکه گرفتنش!!نه گرفتن این آدم دردی از زندگی من و تو دوا میکنه نه آزاد کردنش!!پس چی گل من؟!...تو کارایی که بهمون مربوط نمیشه دخالت نکنیم!!!آفرین!! ^_^

پ.ن 2 (باز هم موقت!!!) :موندم چرا وقتی مهدی موسوی به 9 سال زندان و 99 ضربه شلاق محکوم شد و از کشورش فراری شد هیشکی حرفی نزد!!!!! شاعر شدی بخاطر یک مشت .................!!!!!!!!!!!
MasiRika
ویار تکلم
طرفدارهای تتلو موجودات جالبی هستند :)
وقتی چند هزار نفر به دستورش زیر پستش میگن بغ بغو، این کارها دیگه عادی محسوب میشه :)

راجب این مدل طرفداران معلوم الحالش صحبت نکنیم خیلی بهتره!!:))

TiaRa
Bebin tataloo doroste ziad adam jalebi nist vali belakhare tarafdar dare
Hagh daran negaranesh bashan

منم نگفتم این حقو ندارن خب!:)

TiaRa
Ahangam dus dashtam😁😁
Koshti maro ba in salighat
Hey andy shahram daryoush😁😁
Asan khanandehaye jadido gush midi to?😁😁

شماها مشکلتون با آهنگای من چیه آخه!؟ =)
صد در صد چیزی که ارزش گوش دادن داشته باشه رو گوش میدم!!:)

پژال ..
جالبه ک همون مهدی موسوی انقدری معرفت داره که پست میذاره از تتلو خوشم نمیاد ولی با دستگیری بی دلیلش مخالفم.. روشن فکری یعنی همین دیگه. چقدر فرقه بین ادما..

مهدی موسوی عشقه!!عشق!!
هیچ کلمه ی بزرگتری ندارم واس توضیف این آدم دوس داشتنی!

مرد پاییزی
آهنگه نمیدونم چرا واسه من پلی نشد :(  ولی پست باحالی بود. البته با فضای آهنگای اسسســــــتـــــاد شبپره آشنام :) و جزو موست فِیوریت بنده میباشن برای لحظاتی که توصیف نمودی. 
من نمیدونستم چرا دستگیرش کردن، ولی به هر حال به سختی میشه اسم هنرمند روش گذاشت. من که قاطی خالتور هم حسابش نمیکنم. 

فرستادم واستون!:)
مچکرم!!:))
اصن طوری حال آدمو دگرگون میکنه که اون لحظه آدم پتانسیل اینو پیدا میکنه که با دمپایی ابری بره جنگ داعش!^^
منم کلن قبولش ندارم!:)

negin
اصن این پسره رو بگیرن نگیرن کاره خودشو میکنه😂
چی شده زدی از فاز اندی اومدی بیرون😆
شپره درخواست میدی😄

اندی هنوز هم جزو لاولی های من محسوب میشه!^^

ree raa
جدی تتلو رو گرفتن؟:))))

آره دو روزی میشه!!!:)

میم حا
اینجوری شده که هرکی خنگ تر باشه طرفداراش بیشتره 
کسایی که جیگلی جیگلی میخونن 
نه کسایی که ...

منم اگه بفهمم این همه طرفدارش واس چیه خیلی خوشحال میشم!! :|

علی صفری
خاک برسرتتلوواین موسویه وآفرین به جمله اولیت

میتونم بپرسم واس چی موسوی؟ :||||||||||||||||||

علی صفری
چون با احمدی نژادرئیس جمهورسابق ورهبرمون مخالفه

هرکی مخالفه خاک بر سرش؟!؟
از نظر اخلاقیم نه...از نظر ادبیاتی درسته؟؟؟

مرد پاییزی
ممنونم، سر فرصت می دانلودم و میگوشم :)  

خواهش میکنم! :)

مرد پاییزی
امروز گوش دادم، کل آلبومش رو دارم :))) 

داشتن کل آلبومش یه مقدار خطرناکه!!دوز انرژی آدم زیادی میزنه بالا!!:))

مرد پاییزی
خب هر دفعه یکی رو گوش میکنم، حواسم هست :)) 

کیفیت مهم تر از کمیته!یدونه گوش بده همیشه گوش بده!:))

ژوپیتر :)
ینی مدت هاست نسبت به اتفاقات تتلو حالتی پوکر دارم:|

جز پوکر هم نمیشه حسی به کاراش داشت واقعن!رد دادن دوستمون! :|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان