که یادت نیاد تولد من چند پاییزه!!:)



چند روزه عکس پروفایل تلگرام و پست اینستای همه ی عزیزان شده این شعر خواجه امیری!

از یه فروردینی مغرور بگیر تاااا یه شهریوری خاص و یه بهمنی خسته!

لپ کلام اینکه...الان هرطرف میرم یادم نمیاد ایشونان تولدشون چند پاییز بوده!!فک کنم دیگه دلم واس هیچکودومشون نمیریزه! :|

نکنین ازینکارا!!!



 



پ.ن : کاش یه روزی نیاد که یادش بره تولد من چند پاییزه! :)
 

 

MasiRika
آوای نو
به نام پاییز، که همه چیز از پاییز زیبا شروع شد.
پاییز فصل آواز دلهای عاشقانه
پاییز فصل آغاز شبهای دلبرانه
بر تمام پاییزیهای مهربان مبارک.

خیلی ممنون!:)

یک نفر
من چرا با پاپ هایِ جدید اصن حال نمیکنم ؟ :/
ببخشید :( هر کسی سلیقه ای داره :)
احسان خواجه امیری هم معرکه ست ولی آهنگِ هایِ قدیمیشو بیشتر میپسندم :)

کاملن سلیقه ایه!:)
کلن همیشه رِنج آهنگاش یه مدل بوده!قدیمی و جدیدش فرق نداره واس من انگاری!:)

❥ آراگل ❥
کاش :)

کاش!:)

ree raa
والا من نمیدونم این بقیه ماهی ها چرا هی خودشونو میچسبونن به ما پاییزی ها و فصلمون واه واه واه:/ :))))))))) ! 



مال خوب زیاد خریدار داره خب!!^_^ (حس خودماه تولدبزرگ بینی!!!!!!! D= )

بهار خادمی
بهمنی خسته؟!هع!من الان خسته م؟!!

اینطور میگن مث اینکه!:))
وگرنه منم یه آذری بی اعصاب نیستم خوشبختانه!:)

شقا
من معتقدم سیروان و زانیار بهترین خواننده های داخل ایرانن. قانع شو :دی

احسان خواجه امیری در ده تای اول لیست تاپ ترین های ذهنم جا نداره. به نطرم بعضی وقتا واقعا یکنواخت میشه ملودیاش :|

آی ام قانع!!^^
بات...سیروان کاپی میکنه!:)))))))
منم این یکنواختیشو دوس ندارم!!ولی از نظر صدا و خوندن و این چیزا خواننده ی موردعلاقمم به پاش نمیرسه!!

پوریا
حالا چه کاریه که بخوای از داخل خواننده های پاپ داخل ایران مورد علاقتو انتخاب کنی ؟ عین اینه که بخوای از بین فیلم های ده نمکی فیلم مورد علاقتو انتخاب کنی !

نه موردعلاقمو انتخاب نکردم!!گفتم اگه معیار این باشه خواجه امیری یکی از بهتریناشونه!!
البته الان نظرم تغییر کرده!:)

پوریا
الان شده حامد زمانی احتمالا ..

نه حامد همایون!!!!!!!!!!!!!!!! :|
شما چرا انقدر مغرضانه کامنت میذارین واس من؟! :)

پوریا
متوجه شدم شما پشت کنکوری هستین ظاهرا
دلم به حالتون سوخت خواستم یه کم تنوع به زندگیتون تزریق کنم 
نوشته هاتون دلنشین بودن

پشت کنکوری نیستم سال چهارمم!
پشت کنکوریم بودم تفاوتی ایجاد نمیکرد البته!! تنش که تنوع نیس!
ممنون!

پوریا
خب با توجه به تجربه ی من در این زمینه و دفعاتی که این وبلاگ اپدیت میشه به زودی پشت کنکوری هم میشین دیگه

شاید حق با شما باشه....و شاید هم نباشه!!! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان