هرکی بستنی خواست از الان اسم بنویسه!^^

من هنوز قانع نشدم که ابرا بستنی وانیلی نیستن و یه مشت بخار آب معلق تو هوان...

حالا هرچقدم که میخوای مستندات علمی ارائه بدی بازم من سر عقیدم هستم!

یه روزی میشه که با یه بالن و کلی قیف بیسکوییتی میرم تو آسمون و واس همه بستنی میارم!...


پ.ن 2:یه یارویی ماهی یه بار بهم زنگ میزنه و میگه "ببخشید شما مریم نیستین؟! " و منم میگم"نه!" و میگه "چرا نیستین؟!" ..این عمل هرماه به صورت رِندوم انجام میشه و کار به جایی رسیده که تا "ب"ی "ببخشیدو میگه من میفهمم ایشونه و زرتی میزنم قطع میکنم!

خواستم از همین تریبون بهش اعلام کنم:دوست محترم!!من که مریم نیستم!ولی اگه مریمم بودم و تو ماهی یه بار میون بدبختیا و گرفتاریا یادم میفتادی و ازم خبر میگرفتی یحتمل دیگه جواب سلامتم نمیدادم!!! پلیز  آدم شو!

MasiRika
یک علی
ابرا بیشتر شبیه پشمَکِ تا بستنی -___-
رفتی برا من پشمک بیار =)

تو کارتونا شبیه بستنی بود!
باوشه دیگه هرچی دستم رسید با خودم میارم پایین!:))

negin
عاشقتم ینی😂😂😂😂😂

من نیز!:))))

بهار خادمی
خهخخ.رفتی برام بستنی بیاریا!!!یادت نره!!مریم جونننن^_^

چشم یدونه خوبشو واست جدا میکنم!:)**
مریم! D:

ree raa
یادمه یه بار تو ماشین بودیم در راه سفر، یه ابرایی دیدم تو آسمون اینقدرررررررررر خوب و پف پفی و سفیییییییییید و تپلی و اینا... به داداشم گفتم میدونی اینارو دوست دارم چیکارکنم؟ بخووووووورم! از اون روز مسخرم کرد هی :/ خوشحالم یه هم عقیده پیدا شد^ـ^ باید طعم وانیل بهشتی بده:دی

تپلی!!:)))))))))))))
حتی اگه بخار آب م باشن بازم خیلی خوردنی به نظر میان!!*_*
یکم گلاب بستنیش بیشتره لابد!D:

ree raa
=)) گلاب:)))))

دقیقا ، تو بگو بخار اب ! ولی باز خواستنی و خوشمزن! :))

کلن اسم بهشت که میاد اول بوی گلاب به مشامم میرسه!!
دلم خواست!!!:(

TiaRa
Ras mige shabihe pashmake

بستنی نمیخواین الکی صفو بهم نریزین بذارین بقیه اسمشونو بنویسن! :|

فرید صیدانلو
جمله اخر عالی بود :)

خیلی ممنون!! D:

خانومِ حدیث ^_^
این یاروهه احتمالن30تا مریم داره.هر روز به یکیشون زنگ میزنه  :دییی

امیدوارم حداقل یکیشون اسمش مریم باشه!!!:))

مجتبی مطوری
بستنی اگ وانیلی باشه اول من😃
اگ پشمک هم باشه اول من😃
اصن فرم ثبت نام کوجاست😃

فرم به حد نصاب رسید متاسفانه!^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان