ببخشیدا...ولی کنترلمونو میدادی دست خودمون بهتر نبود!؟

خداجون ببخشید قربون دستت میشه یه دیقه بری تو کنترل پنل من؟!

پسوردمو بزن...برو تو قسمت setting

اون گردالی صورتیه هس که روش نوشته  body ...اونو بزن!

برو تو  Body temperature !

حالا اون فلشه رو از اون قسمت آبیه که رو دمای -273 درجه س  بکش رو دمای 100+ درجه که قرمزه!!

اوخیش!مرثی!!!


پ.ن :ببخشید باز مزاحم شدم! دیگه تا log out نشدی لطفن یه سر برو تو mood .... تیک sleepy  رم بردار!!


پ.ن 2 :میگم... جسارتن اگه دوس داشتی پسورد و یوزرنیممو بده کاری داشتم خودم برم...دیگه وقتتو نگیرم!

MasiRika
منِ مجازی
امرِ دیگه ای باشه :دی

آره واقعا ... منم واقعا بهش نیاز دارم ولی نه این تنظیماتِ ، تنظیماتِ مهم ترِ دیگه ای دارم که باید عوضِش کنم :)

همین فقط!^^
چه تنظیماتی مهم تر نچاییدن وجود داره واقعن؟!؟:)

دخترک ناآرام
خخخ
جالب بود

ممنونم!:)

مجتبی مطوری
خخخخخخ چ باحال (:
این شکلک هارو از کجا اوردی(:

:))
از "کپی پیست کن! "

Bahar Alone
خخخ.ناقلا!!

بهار جانم!:)))

ree raa
تیک اسلیپی عالی بود:)) لامصب این روزا تو هوا خواب آور ریختن اصن!

تو هوا...رو زمین...تو رگ!اصن همه جا خواب آور پخشه!همش من نعشه م!! :(

Mr. Maleki
چه باحال..

تشکر!!:))

naeeme chakeri
خخخخ
عالی:)))
بسی لذت بردم :)
منم نمدونم چیکارم همیشه‌ی خدا در حال یخ زدنم:/

خداروشکر مقبول واقع شد! :)
منم که همش پتوپیچ...چه وضع زندگیه واقعن! :|

مهندس مکانیک خودرو
نمیشهههههههههههههههههههههههههههه

چه غلیظ!!!:))

امیر بهزادپور
:) و خدایمان همیشه حرف-گوش-کن...

خیلی دیگه!^_^

سید مهدی
خسته نباشی دلاور....بار سنگینی از دوشتان برداشته شد.....مزاح کردم  چون برای اولین بار بود به وبلاگتون سر میزدم.شادباشی

مچکرم!!:)
خوش اومدین!همچنین!:)

negin
کنترلو بده دسه تو دیگه هیچی😂😂
قشنگ همه چیو بهم میریزی😂😂

مگه من چمه ؟!؟همینه که هست!! :دی

خانومِ حدیث ^_^
عالی بود  :دی

مرثی!!:))

هانی هستم
قربون دستت تا میکروفون دستته بگو یه ریستارتم بکنه منو 

با ورژنای ریستارت اتومات کار میکنه فقط! ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان