تویِ تلخ بی معرفتِ بی معرفت!

 

حکایت رفاقت من با تو ،حکایت "قهوه" ایست ،
که امروز به یاد تو .....تلخِ تلخ نوشیدم !
که با هر جرعه ،
بسیار اندیشیدم... ،که این طعم را دوست دارم یا نه ؟!
و آنقدر گیر کردم بین دوست داشتن و نداشتن ،
که انتظار تمام شدنش را نداشتم !
و تمام که شد ،فهمیدم ،باز هم قهوه می خواهم !
حتی ،تلخِ تلخ !
شبیه "باز هم " ماندنِ من ،
با توی تلخِ بی معرفتِ بی معرفت ...

#عاطفه_اکبری_فر


پ.ن :من!احساسی طوری!!! :))

MasiRika
negin
صدات چقد ققششششششنگگگگهههه😍😍😍😍
وقتی میخونی هم قشنگه ولی فک نمیکردم دکلمت اینقد درحد خوندت خوب باشه👏👏👏👏

فدات بشم دیگه! :*******
حالا هی اعتماد بنفس بیخودی بهم بدین شماها! :)))))))

مجتبی مطوری
لینک دانلود کوجاست(: من با انلاین شنیدن قهرم😃

لینک
آنلاین یکم راحت تر نیس تا دانلود کردن؟!:))

ɐɹɐɓol •_•
Wooow :))))

:)

مجتبی مطوری
اره میشه خب الان چون نتم ضعیفه قطع وصل میشه صدا دان کنم بعد یکسره بشنوم راحتره😃

متوجه شدم!:))))
موفق باشی! D:

ree raa
وای ! چه صدایی ! منو گرفت ، خیلی خیلی زیبا و لطیف و بااحساس بود ! واقعا لذت بردم :)

+مژه ها رو ^ـ^

عزیززززم!!خلق شدی واسه انرژی مثبت دادن!!!:)

[آیکون با خجالت تند تند پلک زدن!!!]

آقای ربات
چقدر زیبا بود
هم متن
هم صدا

مچکرم خیلی!:)

Mr. Maleki
چه متن خوبی
:((

:((

دخترک ناآرام
قشنگه

صداتو میگما

مرسی عزیزم لطف داری! :)

خانومِ حدیث ^_^
چه صدای خوشملی  :)

ممنون حدیث خانومی! :*

Bahar Alone
وای عجب صدایی ابجی گلم:)))برو یه تست بده برا رادیو...

بذا من بیام وبت کارت دارم! :| ....بی خبر ول میکنه میذاره میره!:|

+مرثی گلی! *_*

خانم جیم
صدات واقعا قشنگ بود.. خیلی.. اصن خییلییی ^__^ 

ای جونم ممنوووووووون!!:)) *_*

فرید صیدانلو
یک عده صداقشنگ و هنرمند هستن دور و برمون که ادم این وسط خجالت میکشه :)
واقعا زیبا بود بدون اغراق میگم

خیلی خیلی لطف دارین!ممنونم واقعن!:)

Bahar Alone
منم صداهامو:| گذاشتم.پست خودم وخودم:))

همین الان میدوئم میام!!^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان