آ لاو یو ماما!!❤

1.

[در حال مشاهده ی کنسرت مهستی با هنرنمایی دختر نازش!! ]

+من : ینی به قد و قواره ی دخترش نگا نکرده که میگه سحر دختر نازم!؟

-مامانم : همه ی مامانا بچه هاشونو خوشگل میبینن..

+یعنی توام منو خوشگل میبینی؟!   

-تو استثنائی! :|


2.

[درحالی که دارم یه شعر از حافظ براش میخونم]

+مامان نگا چقد شعرش قشنگه...آخه این حافظ لعنتی چجوری میتونه انقد خوب شعر بگه؟!

-حافظ اگه مث من هم سر کار میرفت،هم کارای خونه رو میکرد،هم غذا درست میکرد،هم کلی ورقه ریخته بود رو سرش که تصحیح کنه و از همه مهمتر بچه ای مث تو داشت که باهاش سر و کله بزنه دیگه یه بیت شعرم ازش تراوش نمیکرد!


3.

[عکس العمل مامانم بعد اینکه دید اسم مشاورم که کیوانه رو تو گوشیم سیو کردم "کیوی ژون!:دی"]

-18 سال از عمرمو پوچ کردم با تربیت تو!:|


4.

[خطاب به من و داداشم وقتی داریم ادای خواننده های موردعلاقه ی همدیگه رو درمیاریم]

-جای شما دوتا مزرعه ی کلم پرورش میدادم بیشتر به نفعم بود!!!


....و در آخر

مادر عزیزم!!

کاش میدیدی چجوری کورسوی امیدو در نطفه میکشی وقتی ازت میپرسم ژاکتمو ندیدی؟!...و تو میگی چرا دیدم!...ومن با شوقی وصف ناپذیر میپرسم کجاست؟!..و تو میگی کوله پشتی انداخته بود داشت میرفت کوهنوردی...


با وجود علاقه ی سرشارت به من...که از نوشته های بالا کاملن تو چشم میزنه....من عاشقتم!! :)

MasiRika
Virgo ..
سلام:)
خوشحال میشم به وب منم سربزنی:)

:)

امیری حسین و نعم الامیر
^_^

^_^

negin
ی عمه داااارم عشقوووول😍😍😍😍
اصن عاشقه دیالوگای موندگاره عمه جانمم😍😍😍😍

خب حالا خودشیرین جان! :پی
:))))))))))))))

فآ --
مگه مدرسه میری؟:))

آره خب...از کودوم جمله همچین برداشتی داشتی ولی!؟ :دی

Mr. Maleki
خیلی خیلی با حال 
:)))
مامانا الماسن
مقدس ترین حضور رو دارن..

ممنونم!:)
ماهن همشون...

Bahar Alone
خخخخ.سلام مخصوص به مامانت برسون^_^
مثه مامی من:)))

چشم حتمن بهار جانم!! ^_^
توئم همینطور! ; )

زیر نور ماه
به غیر لبخند چیزی ندارم :)

واسه همون لبخندم ممنون! :)

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
اصلا مامانا
بهترینن😂😂😻😻

خیلیییییی..

f1378
من هم اهل مازندانم  شما قسمت غربیشی یا شرقی؟؟؟همشری هستیم عایا

من مازندرانی نیستم :)

naeeme chakeri
خخخخخ
فوق العاده بود:)))))
مامانِ باحال دوست:))))
همیشه زنده باشن الهی و شاد:)

مرثی عزییییزم! :))
توئم شاد باشی همیشه! :)

مهرآ .ن
مامانا همشووون همین قد عشقن:))))

همیشه باشن...

مهر2خت 69
:(((((

چرا :( ؟

امیر بهزادپور
ایول مامان...:)
مزرعه کلم :))

مارو میگفت! :|

جیرجیرک .

:)))) عجب مامان باحالی سایه شون مستدام و سلامت باشن ایشالا



خیلی خیلی خیلی ممنون!:))

برای توام همینطور عزیزم!:)

the_ emperor
:) مادرمو خیلی دوس میدارم

مادرا همشون دوس داشتنین!:)

مهر2خت 69
این از اون وری بود:)))))))))))))))

چپکی شد لبخندت!:))))

داداشی^_^
وای خدا،چقد خندیدم:)))کوله پشتی خیلی خو. بود:)))

خوشحالم که خندیدی عشق جان!♥♥♥♥♥

ree raa
کیوی ژون :))))))))) ارم سعی میکنم واکنش خودشو وقتی این اسمو ببینه تصور کنم=)) 

اصن از مامانت خیلی راضیم عالی هستن :)))))) مزرعه کلم !:))

+ جدی سحر دختر نازم ؟:دی نه واقعا ! ؟ :)) 

یه پسر جدی و همیشه طلبکارو تصور کن با عینک گردالی!که کلن اعصاب نداره باهاش شوخی کنی!:|

مرثییییییی !  :دی
+منم هنوز درگیر صفتیم که بهش نسبت داده!  :دی

خانومِ حدیث ^_^
خدا واسه هم نگه داردتون  ^_^

مرثی حدیث جانم! :))

pary daryay
((-: واقعاهم ای لاو یو داره همچین مامانی

اینکه همیشه در حال خیط کردن منه خوبه؟!:))))))))))

هانی هستم
از دیالوگا پودر شده میاین بیرون هی که!!!

دقیقن!!آش و لاش میشم بعد از هر مکالمه!:))

شقا
مامانت استعداد داره بیارش وبلاگ :))

این پیشنهادو بهش بدم پوکر نگام میکنه! :دی

mehrban hajpiry
وای چه قدر خوب بوددددد عالی مثل همیشه:)))))))

مرسییی عزیزم!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان