اون ته مه آم کسی نمونده یعنی؟


وجود سحر قریشی یا نیما شاهرخ شاهی تو یه فیلمی...به نوبه خودش دال بر مقوا بودن فیلمه!!!


پ.ن:میخواستم اسم پوریا پورسرخم ذکر کنم...منتها بخاطر "روز سوم" ازش گذشتم! -_-....البته استثنا قاعده رو نقض نمیکنه!!


پ.ن2 : یه قانونی هس تو خونه ی ما...که حتی اگه اطلاعی از شکلات وا نشده ی منتها الیه سمت راست زیپ کوچیکه ی جیب مخفی کوله پشتیت نداشته باشی هم...باز هممورچگانی به آن دست خواهند یافت..اگه یه روز دیگه این وب آپ نشد بدونین منم خوردن!


+ چندروز نبودم...همه رفتن..حس آخرین انسان بازمونده ی کره ی زمینو دارم...

MasiRika
ree raa
سحر قریشی -ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-

در این حد!؟ :دی

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
مقوا چیه باو..
بگو کاغذ کاهی!
+منم هیمن حسو دارم..🙄

ازونم بدتر حتی!: |
چرا رفتن همه خب؟! :(

pary daryay
چه حس مشترکی /-:

اصن من و تو همیشه حسای مشترک داشتیم! ^_^

فاطمه یعقوبی
:)))))) 
اون قسمت مورچه و آخرین بازمانده زمین عالی بود

مرثیییی! :))

زیر نور ماه
:-)

نویسنده خوبی میشین

خیلی ممنون! :)

فرید صیدانلو
مقوا :دی
تنها نیستی
یعنی هیچکس تنها نیست :) همراه اول
(پول گرفتم تبلیغات کنم) 

من هنوزم به ایرانسل وفادارم!!^_^

خانومِ حدیث ^_^
واقعا دیگه مورچه ها به جایی رسیدن که باید بریم خونه رو سند بزنیم به نامشون  :///

سند زدن م راضیشون نمیکنه حتی!!باید تخلیه کنیم! :|

کنجد :)
پوریا که خوبه :/

تصنعیه بازیش! :)

the_ emperor
ما ک  هستیم :دی

شمام جزو آخرین بازمونده هایی! :دی

فآ --
هوم.. موافق:)
مورچه نمک خونه س:))

پس باید از اینکه نمک رو وجب به وجب خونه پاچیده شده مفتخر باشم!! ^_^

شقا
گلزار و بهاره رهنما نیز در اغلب موارد

بهنوش بختیاریم همچنین! :))

مهر2خت 69
آخ از این مورچه ها:دی
به اون بیست بازیگرا خیلی ها رو باید اضافه کرد:دی

زندگی خراب کنن اصن! -_-
الان که فک میکنم خیلیارو جا انداختم! :دی

محمدرضا عاشوری
اصا حرف دل منو زدی :)) من اول پوریا پورسرخ و میگم بعد او دوتا. یعنی مقوا آقا مقوا

باز پوریاپورسرخ یکی دوتا کار خوب تو کارنامه ش داره...بقیه اصن.... :|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان