میشه یکم عمیق تر به من نگاه کنین؟! :(

یعنی حتی یه نفر از شماها وقتی میاد اینجا حس نمیکنه من همونیم که باید براش

یه کتاب شعر بنویسه و صفحه اولش کل اشعارشو بهش تقدیم کنه و

بگه : " تقدیم به اویی که ترانه هایم از برای او جان گرفته اند" ؟!

یا حداقل از من بخاطر بودنم تشکر کنه؟! :(

یعنی حتی یه نفرم نه؟!



پ.ن:همیشه دلم میخواسته خواننده اپرا بشم...هیشکی نیس رو من سرمایه گذاری کنه؟!...


...گفتم ای بی درد در عشق تو بیخود گشته ام...گفت عاشق نیست این،از خود خبر دارد هنوز/.

MasiRika
pary daryay
(-:شعر بگم برات؟

میگی!؟ ❤_❤

فرید صیدانلو
این مدعیان در طلبش بیخبرانند
کانرا که خبر شد خبری باز نیامد
.
اجرای روز اول تقدیمت کنم؟ :دی

تا خبر دارم از او بی خبر از خویشتنم... :)

اون که اصن عالیه!!^_^

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
یک کلام:
نــــــع😃😃😃😃😃😃😃

خیلی تچکر! :دی

شکوفه .
من متاسفانه شعر گفتن بلد نیستم وگرنه حتماا این کارو می کردم.
حیییف..

ازون جمله خوشگلاتم بنویسی قبوله!!!^_^

زیر نور ماه
:|

:|

:)

:)

negin
درمن بدمی من زنده شوم،
یک جان چه بود.. صد جان منی..
❤❤❤❤❤❤❤

چه خوب بود این! ❤_❤

Mr. Maleki
زیر چاپه ایشالا به زودی...

حالا همه منو دست بندازین! -_-

مجتبی مطوری
😂

:)

حامد عبدالهی
خخخ
خیلی ها شاعر نیستن. اگه شاعر باشن، خیلیاشون عاشق نیستن، اگه عاشق باشن، خیلیاشون صادق نیستن، اگه صادق باشن، خیلیاشون حاذق نیستن، اگه حاذق باشن، خیلیاشون حاضر نیستن از خودشون بگذرن. عشق گذشته، نه از اونی که دوستش داری، چرا که یه عاشق هرگز از معشوق نمیگذره! عشق گذشتن از خوده...
تا از خودت بی خود نشی ...

جمله هاتون خیلی سنگین بودن! :))
سوزد مرا،سازد مرا،درآتش اندازد مرا....وز من رها سازد مرا،بیگانه از خویشم کند :)

ree raa
حیف استعدادشو ندارم :)))) 
هعی بابا ، سرمایه هم پیدا شه ،اخرش میگن صدای تو جیزِ خواهرم !:))

اتفاقن من برعکس فک میکنم راجبت!!^_^
هععععی...دست رو دلم نذار که خونه!! -_-

ღღƅʌɾʌɲ ღღ
:|
چی باید بگیم دقیقا؟؟؟
.
.
راسی برا فان کشون نقاشیت کردم بیا وبم ببینش

هرچی میخواهد دل تنگت! :)

ای جونم الان میام! :))

دی بانو
حالا چه فایده ای داره اگر هم یکی بود و این کارو کرد؟ :)

ازین دید بهش نگاه نکرده بودم!^_^

the_ emperor
پریروز نشستم دو بیتت شعر بگم..نشد ک نشد :|
پس نع :دی

کار نشد نداره!^_^
یکم تلاش میخواس فقط!!^_^

moon light
چه فانتزی جالبیه😂

فانتزی؟!یعنی میگی تحقق پذیر نیس؟! :دی

Bahar Alone
هر چند شاعر نیستم!!!
:||
وگرنه واست  کتاب شعر میگفتم با یازده باب:)))

ای جان!!یه بابشم منو راضی میکرد حالا!!^_^

پنیر سوئیسی
 به نظرم شما یکی از دلنشین ترین وبلاگا رو تو بیان داری . از این زاویه میتونم بگم ممنون که هستین :) همیشه فکر میکردم سنتون بیشتر باشه . بعدا که تو یه پست دیدم از دبیرستانتون گفتین تعجب کردم یجورایی .

امیدوارم امکانش پیش میاد یه روز با رامین کریملو یه دوئت اجرا کنی :))) یامثلا در نقش کریستین تو تئاتر فانتوم :)))

چقد این کامنت بهم انرژی تزریق کرد!:)..مرسی مرسی! :)
چرا فک میکردین بیشتر باشه!؟ :))

تا حالا هیشکی واسم همچین آرزویی نکرده بود!!*_*
تصورشم لذتبخشه!!! :)))
نه دیگه جدن در حد کریستین نیستم من! :دی

پنیر سوئیسی

چرا فک میکردین بیشتر باشه!؟ :))


شاید چون افکار پخته ای دارید یجورایی . به نظرم اگه یه نگاهی به وبلاگنویس های هم سن و سال خودت بندازی متوجه میشی :/



خیلی خیلی مرسی نظر لطفتونه!:))

علی ک.
:/

:)

sina S.M
نیاز به عشق داری ؟ :دی 
اگر داشتی بگو من کیس سراغ دارم برات تو یونی خخخ

نه خیلی ممنون!!شاعر سراغ ندارین؟! :/

محمدرضا عاشوری
خواننده اپرا؟ چجوری یعنی ؟ :))

چجوری میخوام بشم؟!یا چجوریه؟! :)

محمدرضا عاشوری
نه یعنی چیکار میخوای بکنی دقیقا؟ :))

اپرا بخونم!! OO

مهتابگردان ...
سلام
دنبالت کردم   ◕ ‿ ◕
توجه از این بیشتر!

سوال کردم از او عشق چیست؟ چشمانش / سکوت ریخت برایم، جوابِ خوبی بود... (سید حمید رضا برقعی)

توجهتون پوکوند منو اصن!! :)))

خیلی ممنون! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان