خلاصه اینکه...عشق اول می کند دیوانه ات!!^_^

خیلی اتفاقی برخوردم به یه مقاله ای به اسم " چرا عشق اول را فراموش نمیکنیم؟!"!!

دلایلش اصلا برای من منطقی نبود!اینکه چون اولین بار عطش عشقو در سینه حس میکنی و این شِر و وِرا!!

فک کنم خودمو مثال بزنم قضیه راحت تر جا بیفته!!!

عشق اول من برمیگرده به 11 ،12 سالگیم!

اینجانب در فراق یار شعرها میسرودم و نامه ها مینوشتم و اشک های گراز وار سر میدادم که چرا طرف نمیدونه من دوسش دارم خب!!

یعنی انقدری مکمل هم بودیم که دو تا تیکه پازل انقد به هم نمیخوردن!

ایشون یه پسری بود بسیار لاغر...با قدی به قاعده 2 متر و خورده ای!!!

حالا من چی؟! الانشم که قدم به کمال رشد رسیده 1 متر و 59 سانتی مترم!!دیگه اونموقع در حد دو سه وجب باید بوده باشم!!

وزنمم که نگم دیگه....به حدی گرد بودم اونموقعها...که منو میبردی بالای تپه هموار،و اونجا یه انگشت خفیف بهم میزدی،تا خود امپراطوری قدیم گوگوریو قل میخوردم!

موهامم که اونموقع از الان فِر تر بود...قشنگ یه چیزی بودم شبیه اون +ببعی تپله تو شاون د شیپ!!

حالا ما دو تا رو که کنار هم تصور کنین کاملا متوجه میشین که چرا آدم عشق اول و سلایق اونموقعشو یادش نمیره!!

تازه طرف سرباز فراری م بود...

فک کنم اگه میفهمید یکی مث من عاشقش شده خودش میرف پاسگاهی چیزی خودشو تحویل میداد میگفت چندسالم بهش اضافه خدمت بزنن!!!کد شکلک خنده فیسبوک


+خطاب به داداش عزیزم!!اگه این پستو خوندی بعدا به روم نیار!!بهت نگفته بودم! کد شکلک نیشخند فیسبوک


پ.ن  :یه +کاور آهنگ به آدم ثابت میکنه موسیقی ایران در چه حدی در حال انحطاط و متلاشی شدنه!!همین یاسر بینام فیوریت سینگر خیلیاس! :|

پ.ن 2 : عده ی کثیری از استادان زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه آکسفورد بعد از مشاهده ی BAY BAY بر سطح این کاور...خشتک دران به مرزهای ایران گریز نمودندی و تقاضای پناهندگی در کشور عزیزمون رو داشتن تا در رکاب این استاد بزرگ وار درهای جدیدی از ادبیات انگلیسی به روی قلب و روحشون باز بشه!!!


+ 6/دی

As the music dies....



MasiRika
ree raa
وای تو چقدر طنز کلامت دوست داشتنیه =)))))))))
برم منم از عشق اولم بنویسم ، فک کنم اصن مدرسه هم نمیرفتم =))

دوس داشتنیا همه چیزو دوس داشتنی میبینن!^_^
ای جونم بیصبرانه منتظرم پس!!:)))

ree raa
اون + چقدر خوب بود! چقدر دوست داشتنی هستین شما خواهر برادر:)

اون دوس داشتنیه،من نیستم! :))

متـ ـین
خخخخخ! توصیفت باحال بود :|
+ ایده تو میدزدم با اجازه :|
++ هر کس سلیقه ای داره خوب! چیکارش داری بدبخت ی گوشه نشسته اهنگ میخونه به تو کاری نداره :/

دیگه شبیه تر پیدا نکردم! :دی
+قابلی نداش! :))
+منظورم این بود با وجود معروف بودنش کاورش اینه!!!

Bahar Alone
خخخخخخ بترکی ایشالا:))) عشق اولتم مثه خودت باحاله^_^
+سرباز فراری:||

تو اون سن واقعن تو مرز ترکیدن بودم!^_^
+سربازی م فرار کردن داره آخه ؟! ^_^

منِ مجازی
++ وا :| بابا اینکه باز این این بهتره : https://www.instagram.com/erfanpkofficial/
خدایی تو اینو ببین ، برو تو کانلش هم یه آهنگ داره اسمش یادم رفته با یه دختره میخونه شما صداهاشون رو گوش کن ببین چیه اصن :|

تا یادمم نرفته بگم که هم مدرسه ـمه :| امضا خواستی بگو :دی

تعداد خواننده ها داره از شنونده ها بیشتر میشه واقعا!!:))

"یا مست میشه وقتی میگه تو هستی عشقم؟! " :|
یعنی اصن آهنگش نابودم کرد!!!!
صدای دختره رو که نگم!!هیچ اظهارنظری نمیتونم بکنم الان! :دی

این رلم هستن باهم! :|

عاقا این دوتا خیلی نابودن مرسی روحم شاد شد اصن!! :دی

. زیزیگلو
=))) داداشش بیااا!

دفعه ی بعد که خواستم برم دزدی با خودم میبرمت زی زی گولو جان! :دی

فرید صیدانلو
فرفری ^_^
طنزاات خیلی خیلی خوبه
راجع به این مسئله کاور ، واقعا مظلوم ترین بخش ساخت یک آهنگ کاورشه با اینکه خیلی مهمه،رفیق صمیمیم و هم خونه ایم طراح گرافیکع و بعضی از پروژه هارو باهم انجام دادیم و دیدم که چقدر سلیقه بعضی از خواننده ها تو کاور بده و کلن فکر میکنن کاره راحتیه ،قصد پول دادن هم ندارن

مزسی لطف داری!!:))
منم موافقم راجب سختیش و اینا...
انقد آدم کارنابلد ریخته تو طراحی که من اگه طراحی چیزی بودم خوسوزی میکردم...
نمونه ش همین آدمی که نمیدونه بای و چجوری مینویسن!خواننده هاشم بی سواد تر از اون!

شکوفه .
نمیری دختر با این تشبیهاتت 😂

عزیزم!!:دی
شبیه تر ازون پیدا نکردم!! :))

sina S.M
+ حالا این کاوره که خوبه ( به جز بی بی !) فک کردم اونو گذاشتی که یارو داره زور میزنه LOL توی توییتر فارسی هم بود . 
+ ای بابا فک کردم خبریه ! عاشق برادرتان بودی ؟؟
اشک گراز وار برای برادر ؟؟؟ او مای گاد :/ 
خلاصه اینکه نمیدونم با چه رویی ادرس اینجا رو به خانواده دادی ولی دمت گرم‌ :دی :)))

ندیدم که اونو!! :))
+نه منظورم این بود که اگه داداشم خوند این پستو،بعدن به روم نیاره که چرا راجب عشق اولم بهش نگفته بودم! :دی
ما خونوادگی حرف خصوصی نداریم با هم!همه رو پهن میکنیم رو دایره!! :دی

جولـ ـیک
اون bay bay خوکده میشه بعی بعی؟:))

احتمالن منظور خواننده اون بای بای گفتنی بوده که وقتی معشوقش داره در خونه رو تا به ابد میبنده و میره نامبرده با چشمی اشک باااار درحالی که لب و لوچه ش از فرط گریه مث پیراشکی وا رفته آویزون شده میگه بعی بعی (همون بای بای خودمون!) !!
اذیتش نکنیم تحت فشار بوده لابد!^_^

negin
الان اینجا فحشت بدم درو تخته رو ببندی بری؟😂😂
آخه من چی بگم ب توووووو😫

تو فحش بدی من در و تخته ی زندگیمو میبندم میرم!!!
مگه تو فحشم بلدی بدی!؟ :دی

negin
بعله خوب یادمه این قضیه رو بعله یادمه چ پوستی از من کندی بعله😒
ولی ته خنده بوداااا😂😂
ول کنم نبودی اخه😂😂
بیسوادی در جامعه ما بیداد میکنه😕

نگیییییییییین!! :))))
دو سه سال طول کشید یادته؟!:))
اصن خیلی! ^_^

رستاک :)

همه چی بستگی به نوع رابطه داره...

ممکنه nامین عشقتو هم نتونی فراموش کنی!

کاملا موافقم باهات! :)
هه چی بستگی به حسی داره که اون لحظه داری!:)

. زیزیگلو
اتفاقا دوستای من به کنایه میگن خوبه با تو بریم دزدی! 
بس که تو موقع بحرانی خنده م میگیره همه لو میریم :|

اصن یدونه "تو" داخل هر جمعی لازمه واقعن!!هروقت جو خیلی سنگین میشه یا به حالت اغماء لحظه ای فرو میره یکی باید بخنده که یخ بقیه وا شه! :)))

سولانژ ...
کاملا باهات موافقم ... :-D مخصوصا درمورد موسیقی ایران ... اصن یه وضی شده ... با این موزیک هایی که به خرد ادم میدن روح ادمو چرک می کنن و ادمو بیش از پیش تو جهان سوم نگه می دارن ... ایکاش یه روز اینجا هم اهمیت و ارزش موسیقی رو بفهمم ... موسیقی غرب از تک تک نت های اهنگ گرفته تا تکست و ملودی و همه چیز یه فلسفه ی خاصی نهفته که درکش کار هرکس نیست ... یه فلسفه خاکستری با لهجه ی بریتیش :-D 

پر واضحه موسیقی قدیمی ایرانم اکثرا همین بوده..یه چیزی پشتش داشته خارج از ملودی شیرینش!
شعر بیشتر آهنگای الان یه عشق سخیف و مبتذله که آدم احساس تهوع بهش دست میده با شنیدنش!!
رپ ایرانم که نگم...همش فحش فحش فحش!

به تر
چون اولین لذت یه چیز دیگه ست


ولی من که فراموش کردم :)
بقیه رو نمیدونم

ما که لذتی ندیدیم والا!^_^

که بهترین هدیه واقعا فراموشیست!

پنیر سوئیسی
ای خدا چقدر خندیدم . خیلی عالییی بود :))))
نمیدونم چی بگم واقعا .... فقط یه سوال . در این سرباز فراری دیلاق چی دیدین که دل بهش باختید و در فراقش اشکهای آهووار سر دادید ؟:)))

مرسیییییی!:)))
خودمم موندم والا!!هرچی بهش فک میکنم به نتیجه ی درستی نمیرسم!! :دی

Mr. Maleki
من عشق زیاد داشتم ولی نمیدونم کدومو عشق اول حساب کنم 😂😂😂
البته من باب شوخی بود.

هرکودومو که خواستین!!کی به کیه!^_^

♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
BAYBAY؟!!!!!!!!؟!!!!!!!!!!!
یا ابالفضل...

منم در عجبم!!:)))

مهدیس
سلام بنده ى مدته با فید دنبالت میکنم.نوشته هاتم دوسدار

م خصوصا طنزاتو ک هروقت میخونم ریسه میرم...توصیفاى بامزه اى بودن..اى بابا الان ک مد شده هرکى قهرمیکنه ى آهنگ میده بیرون..کاور یکى أز آهنگاى تتلو هم خدایى خز بود فک کنم اسمش مامانتو بود...(حالا ب طرفداراش برنخوره|||:)

مرسی عزیزم!:)
خوشبحالم بابت خندیدنت!:)
والا به خدا!هر طرف میری یا عکاسن یا خواننده!:|
تتلو که اصن.... :)))

مهر2خت 69
اون نکته رو خیلی قشنگ به داداشت گوشزد کردی :دی داغون شدم اصن:دی
یاللعجب bay bay !!! :دی

نمیگفتمم به روم نمیاورد ولی خب کار از محکم کاری عیب نمیکنه! :دی
یعنی یه نفر اون دور وبر نبود بهش بگه اون بای اشتباهه!؟ :|

دیاز پام
باز خوبه واسه شما چیزی که یادتون نمیره خاطره خوبی بوده D:

قلقلی بودن من کجاش خاطره ی خوبیه؟!:)))

the_ emperor
موفرفری ک نبودم ولی از تپه قل خوردم.. این داستان قل خوردنم واقعیه .
عشق و عاشقی سیخی چن.
خداروشکر من دیگه اهنگ گوش نمیدم.

چجوری قل خوردین؟!؟:)))))))))
دیگه؟! چرا؟! O_o

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان