مواظب کاکتوساتون باشین!...


یه رابطه هایی مث نگه داشتن کاکتوس میمونه...

اولش همه چی خوبه!...هرروز حواست بهش هست...سرموقع بهش آب میدی...مواظبی آفتاب بهش بخوره..سعی میکنی گلدونشو قشنگ کنی..

از یه جایی به بعد...کم کم به امید اینکه یکی دیگه هست که حواسش بهش باشه،یا حتی به فکر اینکه دیگه وقتش رسیده که این کاکتوس رو پای خودش وایسه کمتر بهش توجه میکنی...

انقدر درگیر مشغله هات میشی که فقط وقت میکنی از دور بهش نگاه کنی و به سبز بودنش لبخند بزنی...

ولی یه روزی میشه...که دلتنگش میشی..که با خودت میگی این دفعه من برم و بهش آب بدم...

اونجاس که میبینی رنگ به رخسار کاکتوست نیس و این همه مدت تو توهم این بودی که همه چیز مث قبله!

به خودت دلگرمی میدی...میگی همه چی درست میشه...کاکتوسم دوباره میتونه مث قبل باشه...

میگی این بار دیگه منتظر اون نمیمونم که به کاکتوسمون آب بده...خودم دوباره سرپاش میکنم!..

ولی راستش...

از یه جایی به بعد...آب دادن به کاکتوست اشتباس!

فقط باعث میشه علاوه بر خشک شدن پوسیده م بشه...اونوقت دیگه حتی نمیتونی از دور بهش نگاه کنی و فک کنی ظاهر رابطه مث قبله!

چون از صد فرسخی م داد میزنه که چقدر نحیف و خسته س...

هرچقدر که نوازشش کنی...بالاخره سر باز میکنه و مث یه حباب تو خالی نشون میده که چقدر همه چی پوچ شده!

و تو با خودت میگی از کی بطن این رابطه اینطوری متلاشی شده و من نفهمیدم؟!

شاید تو دلت کلی اونی رو که امیدت بهش بود که مواظب کاکتوسه رو سرزنش کنی...با اینکه خودتم به اندازه ی اون تو از بین رفتن رابطتون مقصری...

ولی چیزی که هست...

اینه که تو میمونی و نعش یه رابطه ای که فک میکردی هیچوقت قرار نیس تار و پودش اینطوری از هم بپاشه!...


+همیشه وقت نیس...همیشه واس شروع دوباره فرصت نداری...همین الان به کاکتوست سر بزن! :)


پ.ن:از کاکتوس دوستان عزیز بخاطر این عکس دلخراش عذرخواهی میکنم!...منی که بعضی وقتا خودمم یادم میره نباید کاکتوس داشته باشم!..




MasiRika
مهندس میم
من به عنوان یه کاکتوس دوست بزرگ این عمل غیر کاکتوسی شما را محکوم میکنم :دی

این صحنه خیلی دردناکه ...
کاکتوسی رو که با جون و دل سرپاش میکنی یهو کمر خم کنه :(

من از عملم شرمگینم!:)))


خیلیییی..
ادم از خودش دلخور میشه...

## Alone
فوق العاده بود پستت^_^

مرسییی بهارجانم!:*

وی :)
اصلا آتیش گرفتم این عکسو دیدم :((((((((

کاکتوسا دل آدمو میسوزونن همیشه!:(

فَر یا
چقدر یاد بعضی آدما افتادم. یا حتی یاد خودم...

منم موقع نوشتنش...:)

هانی هستم
دو تا کاکتوسای من این شکلی شدن :(((

این یکی سومی بود..:(

Mr. Maleki
کلا اگه تو رابطه ی کاکتوس مانند زیادی به کاکتوس برسی و برات مهم باشه کاکتوس از دست میره و خشک میشه‌، طبیعت خود کاکتوسم اینجوریه.
من سه ماهه از کاکتوسام خبر ندارم، یعنی مث این خشک شدن؟ زمستونه کسی مراقبشونم نیست.

نمیدونم چرا جدیدن همه ی رابطه‌هام کاکتوس مانند شده...!یعنی طبیعت دورو بریام کاکتوسی شده؟!

از کاکتوسای واقعی یا...؟! :)

فراکنده **
من این حسو کم و بیش تو نگهداری گیاهان و حیوانات داشتم. هنوزم یکم دارم.

منم تو ارتباطم با دوستام...:)

پرهـ ـام
بسوزه پدر اعتیاد . کمرش شکسته بنده خدا:/ 

+ممنون بابت لینک رامین:)

معتاد نبود...تفریحی میکشید!:)

+خواهش میکنم!:)

علی ک.
ب کاکتووس ماندن...

:)

محمدرضا عاشوری
اینکه بتونی یه کاکتوس رو دوست داشته باشی یکن یکم سخته.

فک میکنم اینکه بتونی یه کاکتوسو دوس نداشته باشی سخته!!! :)

Mr. Maleki
کاکتوسای واقعیم

امیدوارم به وضعیت کاکتوس من مبتلا نشده باشن... :)

محمدرضا عاشوری
منظور من از کاکتوس، کاکتوس نبود. یخورده عمیق تر .

منم همینطور!:))

رستاک :)
من نه کاکتوس میتونم نگه دارم نه گل...
مراقبت میخوان مراقبتای زیادی که شبیه پاچه خواریو زبون بازیه!
تو واقعیتم همینه!

پاچه خواری و زبون بازی که نه خب... :)
من اسمشو میذارم از خودگذشتگی!!:)

مهرآ :)
عاخی...چرا اینقد داغون شده آخه؟؟:(
منم امروز رفتم به کاکتوسام سر بزنم دیدم یکیشون پایینش خشک شده...از ریشه لِه شده بود...منم درش آوردم انداختمش رفت!!:/ نمیخواستم زجر بکشه خب!

نمیدونم...خیلی درگیر بودم این چند مدت :(
وای میفهمم چی میگی...وقتی از ریشه له و لورده میشه آدم واقعن دلش میگیره!!! :(

sina S.M
عه پاک کردی اونو :دی

نمیدونم چرا خوره ی پست پاک کردن گرفتم! :|

🍁 غزاله زند
ای کاکتوسه کوچولوی بیچاره :( 
ولی پست خیلی کاربردی ;) 

هنوز بهش آب میدم شاید جوونه بزنه!:"(
ممنون!!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان