خواهی بیا ببخشا خواهی برو جفا کن!

 

دردی است غیر مردن آن را دوا نباشد      پس من چگونه گویم کاین درد را دوا کن

 

  
+شهرام ناظری-دردی ست
+شعر از مولانای جان..
+خواستم لذتی که از آهنگ بردمو در لحظه باهاتون شریک شم!:)
+این عکسو پنج سال پیش گرفتم...جنگلای دیلمان...

پ.ن : +این کامنت  زیر آهنگی بود که خواننده ش حتی کلماتو درست تلفظ نمیکنه و یه آهنگشو که گوش میدی سردرد میگیری از هاوی و واوی!!یعنی بر خودم بالیدم که در جریانات عاشق و معشوقی نیستم که طبق این نظر بخوام با این خواننده به تحول سیر روحی برسم!
در کمال واندرینگ و سورپرایزینگ از کنار اکثریت ماشینا که رد میشی داره آهنگاش پلی میشه!!
احتمالن من بدسلیقه م که نمیتونم بیشتر از یه بار به آهنگاش گوش بدم!حتی اون یه بارو هم تا آخر!طرفدارانش بر من ببخشایند!^_^
 
MasiRika
Emad K.A Hossein
خیلی قشنگه ... احسنت به این سلیقه .

ممنون لطف دارین!:)

پرتقالِ دیوانه
اینو نامجو هم خونده
اونم باحاله

گوش دادم ولی اینو بیشتر دوس دارم!
مرسی بابت معرفیش!:*

استا رت
به به عجب بیت زیباییه

خیلی عمیقه!یه غم خاصی توشه!:)

negin
مولانا جان من😍😍منم درآن واحد لذت بردم😊
بدم نمیخونه اون خواننده ک تو داری میگیا😞

چه خوب!*_*
خیلی بد میخونه دیگه آج!!-_-

pary darya
چه عکس خوشگلی

مرسی موفرفری جان!:)

دیاز پام
یه جوری شده آدم باید مواظب گوش‌ش هم باشه که هر پرت و پلایی گوش نده!

دقیقن!!حتی دیگه به میزان محبوبیت بر اساس رای مرم هم نمیشه اعتماد کرد!!!

محمدرضا عاشوری
خیلی دوس دارم ناظری رو

منم جدیدن که به آهنگاشون گوش دادم خیلی علاقمند شدم..:)

ر. کازیمو
چه عکسی! چقدر سورئالیستیه :)
حامد همایون؟!

+ رحمت خدا بر استاد ناظری. خاک پایش توتیای چشمانمان

با اینکه سوژه ش رئال بوده!:)
بلی کاملن درست حدس زدین!!:)))

+چه اصطلاح قشنگیه برای ابراز ارادت!:)

وی :)
منم همینطور :دی

موافقتت با عدم توانایی در گوش دادن به آهنگاشه؟!:))

the_ emperor
منم گوش نمیدم :))
اهنگ امروز ماشین اون اهنگه بود ک میگفت دستم تو دست یاره :دی
الانم جنگلاش همینجوریه...خیلی سرده :|

آره دقیقن همون!^_^

مگه شمائم شمالی این!؟:)

رستاک :)
شهرام ناظری رو باد فیکساتیو زد تو همین حالت بمونه!
حیف چپیری و کسالت بیاد سراغش!

کاش بشریت همچین آپشنی داشت!!:(
واقعن...از پیر شدن بعضیا بیشتر از پیر شدن خودم میترسم!

فَر یا
چقدر عکس جذابه، یه حس خوبی میده، آدمو محو میکنه تو خودش

خیلی دوس دارم الانم همونجا باشم!!:)

جیرجیرک .

کی هست اصن این خواننده هه
چقد خواننده جدید در اومده ...

حامد همایون!!
همین مطربا واعی واعی واعی!!
خیلیییی...اصن به یه سطحی رسیده که نیازی نیس خواننده حتی بلد باشه از رو متن آهنگو بخونه!!

هلما ...
بح بح بح عکس و آهنگ خیلی فراتر از خیلی به دل میشینه.  مرررررررررررررررسی :)

خوشحالم که دوسش داشتی!:) *_*

BAHAR* Alone
همیشه پی نوشتات منو به فنا میده:دی:)))

خب پس دیگه پی نوشت نمیذارم که اذیت نشی!!:دی

fatemeh .m
آهنگای حامد همایون خاص خودشه خب! 
قشنگن ولی 

باز خوبه که مث اکثریت الان تکرار نیست و یه سبک جدید واس خودش داره!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان