پارادوکس!!

بعضیا انگار از اول قرار بوده "دون ژوان" باشن...

بعد وسط خلقتشون خدا تصمیمش عوض شده و تو گِلِشون چاشنی "جرویس پندلتون" اضافه کرده...!!

در عین اینکه وقتی پیششونی حس انزجار از خودت ، باهات گلاویز میشه و به حد غیرقابل توصیفی عوضی تشریف دارن ،

نمیتونی جذابیت و دوست داشتنی بودنشونو انکار کنی!!...




پ.ن: تا حالا به این فک کردین اگه خدا بخواد یه خلقت جدید بسازه چی میشه؟!...یه احسن تر مخلوقات!!

حاضریم سجده کنیم؟!...

فکرکنم انقدری ناسپاس هستیم که بریم تو زمره ابلیس و این بار خودمون خلقت جدیدو گمراه کنیم!!...


پ.ن 2 : این تصنیفو دوست دارم!حس خوبی داره! :)

گرفته هرکس ز لب لعل تو کام دل خود......نشد روا کامم ز تو وای وای بر دل من!!




MasiRika
لیمو ترش🍋
پ.ن1 فوق العاده بود... تاحالا بهش فکر نکرده بودم...
فکر کنم دربرابرش سجده کنم... ن ب خاطر مخلوق احسن تر ! ب خاطر خود خدا:)

بخاطر خدا...یا بخاطر بهشت خدا؟...همینه که واسم جای سواله!!:)

BAHAR* Alone
من یکی سجده میکنم:دی
:)))واقعا اینا که خوبیشونو نمیتونی انکار کنی خیلی بد تیکه ای ان!!

بد تیکه این!! :))))
دقیقن همین کلمه!!!دقیـــــــقن!!:دی

من مُبهم
من یه رفیق همونطور جذاب دارم...خوش بحالم:)

من تابحال بهش فکر نکردم اما اگر خدا بگه سجده کن 
حتما سجده میکنم

سخته نزدیک بودن بهشون!!خیلی مرموزن!!...

من فک نمیکنم ایمان ما آدما از ابلیس قوی تر بوده باشه!!:)

یا فاطمة الزهراء
بعضیا دوست داشتنی ترین عوضی های دنیان شایدم برعکس

این برعکس همیشه واس من جای سوال بوده!!
واقعن از عوضیت زیاد دوس داشتنین..یا از دوس داشتنی بودن زیادی عوضین!؟

پنیر سوئیسی
عایا من خیلی بیسوادم که مجبور شدم دون ژوان رو سرچ کنم تا ببینم کیه؟!:دی ولی جناب پندلتون رو ارادت داریم خدمتشون:)
جالبه... جدیدا درباره ی این ترکیب "عوضی-دوست داشتنی" زیاد میشنوم. تابحال که افتخار ملاقات با آدمایی از این قماش رو نداشتم متاسفانه:/

پ.ن. تا حالا از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم... جالبه! اون موقع میشدیم انسان رجیم!
پ.ن.2.چه شیرین بود آهنگش... پرت شدم به دوران قبل انقلاب یجورایی!

نه فک نمیکنم زیاد دون ژوان به دیده عموم رسیده باشه!!:))...پندلتون که... *_*
تصحیح میکنم...نداشتید "خوشبختانه!!!" :)
+چه ترکیبی در میاد ازمون!!!..
+دقیقن!آدمو از زمان خارج میکنه...

فرید صیدانلو
سجده میکنیم؟ 
نمیدونم

فک نکنم!!

فَر یا
کسی که کوچیک ترین شباهتی به جرویس داشته باشه اصن نمیدونم چطور جملمو کامل کنم!!!:)))) همون جمله خودت، نمیشه دوست نداشت:))

+پ ن منو به فکر فرو برد! فکر میکنم سرکش خواهیم بود!


+چقدر حال خوب کن بوددددددد

من خودم حاضرم پیشقدم شم در همچین موقعیت مناسبی!!!:دی

منم همینطور...ماها همیشه میل به عصیان داریم!

خیلییی...خیلیییی!

سِناتور تِد
با اطمینان نمیشه نظر داد! ولی اگه همین الان با همین اوضاع و احوال خدا بگه سجده کن، سجده میکنم به احتمال زیاد! بعدأ رو نمیدونم! نمیخوام قطعی نظر بدم. 

خیلی جالبه فک میکردم اکثریت میگین سجده نمیکنیم!:)
من اگه م سجده کنم با نارضایتیه!! :)

محمدرضا عاشوری
در مورد سجده  که گفتی بستگی داره، واسه یه سری ها اگه بصرفه سجده که هیچی خیلی کارای دیگه هم میکنن.یه عده هم خستن، واقعا فکر میکنی حالشو دارن برن مخلوقات برتر از خودشونو گول بزنن؟

بصرفه....!:))
نه اونموقع دیگه شرایط فرق میکنه!فک میکنم تشخیص تظاهر تو همچین شرایطی راحت تر باشه!:)
مائم که همش خسته....!!:)))

وی :)
دن ژوان!!! 😂😂😂😂 نمیدونستم بقیه هموطنان هم استفاده میکنن!😂😂😂
+سجده نمیکنم ن ب این دلیل ک بخوام عصیان کنم یا اونارو از راه ب در کنم!فقط ب این دلیل ک فکرمیکنم اوناهم "مخلوق" هستن و مخلوق ب مخلوق تعظیم نمیکنه ب خالق تعظیم میکنه!
اما از اونجایی ک احسن تر از ما هستن پس خیلی بهشون احترام میذارم!

نه استفاده میکنن!!:)) ..اسم یکی از داستانای صداق هدایتم بود!:)
+حرفت کاملن منطقیه و باهاش موافقم!!:)

عَقـایِدِ یِکــ رِضــا
عالی بود
(5)+++++

:)

negin
وااای جرویس پندلتون😍😍😍😍
وااای😍😍😍
ینی خدا اونو بیشتر ازما دوس داشته باشه؟😭😭

فرد انقدر جذاب؟!^_^

احتمالن!!:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان