صداش خوبه...خودش اَخه!!

 

دیشب بعد از گلاویز شدن با احتمال بال بلند و چشم تیره بودن بروبچه های یک جفت زوج بیستون بتولاریای خوشبخت از اتاقم اومدم بیرون یکم نفس بکشم که دیدم مهمون خندوانه که رحیم شهریاری بودن گفتن که میخوان زنده موسیقی اجرا کنن!!رامبدم شاه حسینیو صدا زد که آکاردئونشو بیاره!

همون لحظه از استرس پاهام شروع کرد به لرزیدن و رنگ از رخسارم پرید...خودمو کشوندم به اولین مبل و روش پهن شدم...به اون چیزی که شنیدم شک کردم!

صدا و سیما انقدر بی دروپیکره که بخوان این آلت قبیحه رو به نمایش بذارن؟!
 اگه یه بچه پای تلوزیون باشه چی؟!...وای خدای من اگه به باباش بگه بابا منم میخوام ساز یاد بگیرم؟؟...کی میخواد این تهاجم فرهنگی رو پاسخگو باشه؟!؟
خوشبختانه با شروع اجراش فیلمبردار یه کلوز آپ رفت رو گردن به بالای رامبد و خواننده!!به طوری که در مدت 5 دقیقه ی اجرا من موفق به شمردن سلول های مرده ی لایه شاخی پوست خواننده محترم شدم...و همچنین رصدی نیز بر حلق رامبد داشتم و محتویات معده شو به وضوح و با کیفیت خیلی مگاپیکسل دیدم!!
ولی یک لحظه متاسفانه یه نقطه ی سیاهی اومد تو کادر که تا اومدم گوشیو بگیرم دستم زنگ بزنم به روابط عمومی شبکه نسیم و جد و آبادشو مزین به فحش خوارمادر کنم از کادر خارج شد...ولی همینم شاید اذهان ملت فرهیخته رو مشوش کنه!!که امیدوارم با پیگیری مسئولین محترم دیگه در هیچ کدوم از شبکه های صدا و سیمای ایران شاهد همچین فضاحتی نباشیم...!!

+دلیل اینکه استاد شجریان تو تلوزیون اجرا نداشتن هم همین بود!ما شلغم...ما نگاه!!!..

پ.ن:یه دوست عزیزی رو میخوام که پیشقدم شه رمز وبلاگمو بهش بدم همه ی پستای پیش نویسمو منتشر کنه!!...شاید یکی از دلایلی که دستم نمیره به تایید کردنش این باشه که زیادی خودِ واقعیمه!!...از این همه متظاهر بودنم حس رفلاکس دارم!!

پ.ن2 :چندوقت پیش پست یکی از دوستانو خوندم،داشت میگفت با ذخایر و پس اندازش بدون اطلاع خونوادش خونه خریده...با توجه به همسن بودنمون ناخودآگاه امر قیاس تو ذهنم شکل گرفت!...رفتم سر کیف پولم و دیدم اگه یه وام قرض الحسنه بلند مدت با سود پایین بگیرم و بذارم رو پس اندازم،میتونم باهاش یه نوکیا دوصفر یازده بگیرم!تازه اگه کارت ملیمو تو گوشی فروشیه گرو بذارم!!!!

پ.ن 3 : یه آهنگ قدیمی دوس داشتنی!! :)
 

 

بعد نوشت:دوستان از اتاق فرمون اشاره میکنن که آکاردئون نیست...گارمانه!!!:)

MasiRika
پنیر سوئیسی
در مقابل این قلم طناز و دوست داشتنی شما تعظیم مینماییم!

پ.ن2 خونه ی واقعی؟ شاید منظورش از این خونه لگویی ها بوده:| مثلا منم خیلی شده با پس اندازم لامبورگینی و بوگاتی خریدم... تازه از این مدلایی که درشون باز میشه... کاپوتشونو هم میشه بدی بالا*_*

آیکون از خجالت سرخ شدن و اینا!!:)
لطف دارین شما به من اصن!!:)

آره مثل اینکه!!اینجوری که ذکر کرده بود میرفت توش مینشست!!یعنی میتونم امید داشته باشم که ازین خونه بادیا بوده باشه!؟
وای ازون سنگینا!!که کیف میداد پرتش کنی بخوره تو سر یکی!!*_*

فرید صیدانلو
صدا و سیما هم خیلی بی درو پیکره و دست فرد تا اهلیه :) متاسفانه همینه
راجع به پینوشت دو : داغ دلم تازه شد
ولی این چند روزه داریم خوب میفروشیم :) جیبامون پره البته همش میره برای قرضایی که گرفتیم و فروشگاه هایی که نسیه گذاشتیم ^____^ ما چه خوشبختیم

آخه یه دلیلی باید داشته باشن!!بی علت که نمیشه!!-_-

موفق باشی همیشه...از روی صحنه رفتن تئاترتون خیلی خوشحال شدم!:)

sina S.M
همش با این اهنگای قدیمی ضد حال میزنی . غمی که توی اینا هست هیچ جا دیگه نیس

رمز دادن به این و اون رو از کی یاد گرفتی عاخه 😂 

عجب ! که همسن شماست و خونه خریده ! چه اهداف شومی میتونه داشته باشه یعنی :/// :دی 

یه آهنگایی تو آرشیوم دارم که بذارم خون گریه میکنی!!^_^
یه سوز خاصی داره آهنگای قدیمی...حتی شده با آهنگای شادشم شیون کنم!! :))

از جنابعالی!!-_-

والا مث اینکه میرفت اونجا کتاب میخوند و یه سری گل و گیاه داشت!:|

منِ مجازی
وای راس میگی منم اصن موندم که چرا گارمانِش رو نشون ندادن :( همشهریمونه ها :دی باید خیلی عذر میخوام قشنگ ر*ید تو این صدا سیمای مملکت -___- بازم معذرت میخوام :((

+ یه نکته آکاردئون با گارمان فرق داره ها :دی
+ بازی پرسپولیس امروز هم که چیزی ازش نگم بهتره .. :( ایش -___-
:دی

چه صدای قشنگی داشت...متاسفانه آشنا نبودم باهاشون!با اینکه یه کلمه م از آهنگاش نمیفهمیدم و نیاز مبرمی به یه مترجم داشتم ولی داشتم عشق میکردم از خوندنش!! :)

+خاک عالم!!فک کردم آکاردئونه!خوب شد گفتی!!:دی
+پنالتی رو داشتی؟!^_^


negin
پس بلاخره اومد تو کادر آره؟😡
من مثه تو نمیتونم این فضاحتو تحمل کنم
زنگ میزنم روابط عمومی عاقا😑
ببینم اون خراب شده چ خبره ک اسمشو نیار
تصویرش پخش شده تو تیوی😞

عاااشقتم!!:))))))))))))))
تو آروم باش نگین جان میگم بچه ها از دیوار صداوسیما برن بالا پرچمشو آتیش بزنن!!:))

فَر یا
چشم و گوشم باز شد اصن از خوندن این پستت!-ـ-
=)))))

خوشحالم که گامی هرچند کوچک در جهت گشایش چشم و گوشت داشتم!!^_^

Mr. Maleki
سلام.
یعنی من عاشق قلم شمام خیلی خووب مینویسین خیلی ها..
کاش بیان یه چن‌تا بیشتر از شما داشت!
رحیم شهریاری خوبه :))

خیلی خیلی خیلی لطف دارین!:))
دیگه در این حدم نیس اغراق میفرمایین!:)
صدای خیلی دلنشینی داره...موسیقی فولکلور همیشه لذتبخشه!:)

دیاز پام
این قانون نشون ندادن ساز افتضاحه. مضحکه. اهانته.

اگه موسیقی بده چرا استفاده ش میکنن...اگه خوبه چرا سازو نشون نمیدن؟!

ر. کازیمو
اول فکر کردم تیتر در مورد رحیم شهریاریه :)

نه بنده خدا هم خودش خوب بود هم صداش!:)))

مهندس میم
اصلا من موندم این آهنگای انقلابی رو با دهن درآوردن ؟؟؟ O_o

والا!:)))))))))
رو تشت زدن احتمالن!!:))

محمدرضا عاشوری
بسی لذت بردیم از این انتقاد طنز گونه که ایشالا به جایی بر نخواهد خورد. راستی اون نوکیا هم یازده دو صفره نه دو صفر یازده. دو نقطه دی

کاش بر بخوره!!:))
جدن؟!Oo
از طفولیت میگفتیم دو صفر یازده!:))))))))

mehrban hajpiry
واقعاااااااااااااااا نمیدونم چی بگم

چیزی نمیشه گفت از دستشون!!!:)

محمود بنائی
:)  خیلی خوب بودا!  یاد نوروز چند سال قبل افتادم که احسان خواجه امیری با گروهش اومده بود صدا سیما، بعد نوازنده ها را گذاشته بودن پشت دوربین. به هر حال خدا خیرشون بده که مردم را از راه به در نمیکنن. 

اصلن نباید قبول کنن که بخونن از نظر من!
این برنامه هه میداد شب کوک...ورداشته بودن جلو پیانو شلخته و درهم برهم پایه نت و ورق و کاغذ و اینا گذاشته بودن که بنیان خانواده از هم نپاچه با دیدنش!^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان