گره از زلف یار باز کنید!...

حافظ جان احتمالن یه چندباری تو غذای معشوقشون مو پیدا کرده بودن...

ازونجایی که بزرگوار موهاشونو باز میذاشتن میفرمود :زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم

موهاشونو گوجه ای جمع و جور میکردن میگفت : زلف را حلقه مکن تا نکنی دربندم

دم اسبی بالای سرشون میبستن،بعد با هر قدم موهاشون اینور اونور میرفت، میفرموده :طره را تاب مده تا ندهی بر بادم

تا اینکه دیگه صبر دختره سر اومده گفته :حافظ میگی بالاخره چه غلطی با موهام بکنم؟!

حافظم گفته : به ادب نافه گشایی کن از آن زلف سیاه :)

-یعنی کوتاش کنم دیگه!؟

-اوهوم! :)


+از عنوان کاملن نمایانه که دختره موهاش فر بوده که حافظ اینجوری استعانت گروهی خواسته واس وا کردن گره مره هاش!!

پ.ن: تمام مسائل سیاسی امنیتی فرهنگی این مرز و بوم و سایر مرز و بوم ها،اعم از تحریمات اقتصادی و کمرشکنی که باهاش مشغولیم...نشستن ترامپ مو هویجی بر تخت ریاست جمهوری -لعن الله تختهُ بعلاوه این سینگر مینگر خوشگلاشون-....دعوای حمید فرخ نژاد و بهروز افخمی..اینکه پفک نمکیا مزه شون مث قبلنا نیس...حتی اینکه تیکه آخر رانی مث بختک میچسبه ته قوطی و با بولدوزرم در نمیاد...و الباقی....به اعتقاد مادر بنده مسببشون منم که موهامو کوتاه نمیکنم!!یعنی فجاعت قضیه به جایی رسیده که سرما بخورم میگه بخاطر اینه که موهاتو کوتاه نمیکنی!!اصلنم به این توجه نمیکنه که موهامو کوتاه کنم عمیقن شبیه گوسفند میشم!...-_-

MasiRika
الکس وات
پس کار تو بود ... :|

من شرمندم!!-_-

سولانژ ...
خیلی طنز نوشتت رو دوست دارم ... خیلی عالی بود عزیزم :) کیپ ان پلیز :)

مرسی سولانژ جان!:*

لطف داری!:)

🍁 غزاله زند
از دسته این مامانای گرامی :))
گیر میدن هی موهاتو کوتاه کن.من خودم خیلی درکت میکنم :) 
گفتگوی حافظ با معشوقش هم خیلی قشنگ بود :)))

شاید تا جاییم حق داشته باشن!:)))

من با این سنم هنوز مامانم باید موهامو شونه کنه!:دی
چشات قشنگ میبینه!:)

زهرا

سلام

وقت بخیر

یک فایل آموزشی رایگان قرار داده اند در مورد افزایش فروش و درآمد از سایت و وبلاگ لطفا مطالعه نمایید :

http://kiafile.4kia.ir/info2/110604/1/

با سایت زیر هم آشنا شوید :

http://4kia.ir/?getsubsetid=11773

با دیدن این مطالب و این سایت و امکاناتش شگفت زده می شوید....

موفق باشید

وبلاگی که برای فروش و در آمد باشه که.... :)

Mr. Maleki
وای من هربار باید بیام بگم شما چقدر خوب می نویسید.
واقعا چقد خوب مینویسی، خوندنشون لذت بخشه!

منم هربار بیشتر از قبل خوشحال میشم از تعریفاتون!:))

مرسی خیلی خیلی ممنون!:"))

محمود بنائی
:) کوتاه نکنید. 

نه خب کوتاه که نمیکنم!!:)

هلما ...
"موهامو کوتاه کنم عمیقن شبیه گوسفند میشم" -----> ای جانم , الان من قبول کردم چقد عاشق موهاتی :)

حقیقتش بیشتر از عاشقش بودن نگران قیافه احتمالیمم!!

شاید اگه موهام صاف بود از این تغییر استقبالم میکردم!:)

mehrban hajpiry
خخخخخ چه با حال بود:))) و این رو بکم مثل همیشه باسلیقه

ممنون مهربان خانومی!:*

داداشی^_^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خیلی خوب بود،کلی خندیدم:)))
مامان هرچی بگه راست میگه فضول خانوم:))
**** **** ** ** *** *** **** *****
چقد آبروریزی کردم با این کامنت!!:))
تو مرا جان و جهانی...

فدای داداشیم!:*

منم که بچه تهی مظلوم!! :">>>
جمعش کردم جمعش کردم!^_^
چه کنم جان و جهان را؟! *_*

baro Ok
به قول مهران مدیری یه ذره زیادی خوش مو هستی : )

نشنیده بودم این اصطلاحشو!!:))))

ــ یاس ــ
یعنی همینقدر بگم که کیف میکنم با خوندن پستات! اصن ستاره‌ی روشنت معرکس برام...
بیا هر چند وقت یه بار برو سراغ یه شاعر:)) به خدا^ـ^ خیلی بامزه شرحش میدی، کلا قلم طنزت رو دوست ^ـ^

:)))))) چرا اخه موی بلند به این خوبی! من اصن با خودم قرار گذاشتم تا چندین سال دیگه دست نزنم به موهام فقط در حد مرتب کردن و از بین رفتن موخوره! خیلیم قشنگه
مخصوصا موهای فرفری دلبرانه‌ی تو 3

ای جان ستاره روشنم فدات دوست خوشگله!!*_*
سوژه گیر بیاد حتمن!!:)) خودمم دوس دارم راجبشون بنویسم!! :) ....عزیزمی!*_*

مامان معتقده همه جای خونه موهای من ریخته!!واس همین کمر همت بسته موهامو از ته بزنم!:|
من خجالت و اینا!! :">>>>>

•••• Sajad
سلام
[استیکر خنده]

علیک سلام! :)

BAHAR* Alone
:)))
وای مردم از خنده:دی

عه سلام بهار!!*_*

مهر2خت 69
عالی بود مرسی:))))))))

ممنون عزیزم:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان