مشو شیرین پرست ار می پرستی... که نتوان کرد با یک دل دو مستی!

وقتی راجب یک جفت کفتر عاشق حرف میزنین و برای مثالش لفظ "شیرین و فرهاد"و به کار میبرین ،خود نظامی دلش میخواد به شخصه از گور در بیاد تک تک کتاباشو از دست ملت در بیاره جمیعن از پهنا بکنه تو حلقتون!!

یه فحش ناجورم به سر تا پاتون بکشه و قهرکنه بره تو قبرش،روز قیامتم از توش در نیاد!

در این حد که هرچقدرم فرشته ها بیان صداش کنن که حکیم ابومحمد الیاس بن یوسف بن زکی ابن مؤید پاشو برو کارنامه اعمالتو بگیر مهرش خشک شده بگه نوموخوام!!

نه جدن خود شما بودین حاضر میشدین خسروی پادشاه،به این سنگین رنگینی -که شاعر در مدحش میفرماید: قد و بالای تو رعنا رو بنازم - رو  ول کنین بیاین عاشق جوانکی جلف و بیعار و گستاخ بشین که تا بهش میگین "من مُلدم" و قبل اینکه پاشین بگین "دولوخ گفتم نمُلدم " خودشو زرتی از کوه پرت میکنه پایین؟!نه مرگ من حاضرین؟!؟


پ.ن:


لبهایم را میخندیدی....چشمانم را میباریدی....در رویایت میچرخیدم....آوازم را می رقصیدی...

+تو صداتون چی میریزین که مشت مشت قرص آرامبخشه؟!...


MasiRika
خانومِ حدیث :)
وای عالی بود  :دی

مرسییی!:))

بــاهــ ــار .
[سرش را به نبشی میکوبد] :))

ترجیحن نبش تیزی باشد!^_^

negin
مفید وخلاصه بگم واقعا 😒
مثه همیشه انتخاب موسیقی عالی👌

کاش همیشه همینقدر مختصر حرف بزنی!:))
تچکر تچکر!!^_^

Mr. Maleki
چقد ۶هنگ صداش خووب بوود.

خیلییی...منم تازه با گروهشون آشنا شدم!

🍁 غزاله زند
نه والله من که حاضر نیستم :)))
خیلی جالب بود :))
آهنگش عالیه،پر از آرامش :) 

بس که عاقلی عزیزم!^_^
حس فوق العاده ای داره... :)

گیسو ..
سلام:)
مث همیشه عالی نوشته بودی^_^

ممنون گیسو جان لطف داری!:)

مهر2خت 69
والا:دی

:)

محمود بنائی
این فرهاد یک خورده بی اعصاب بوده فقط :) 

ازین عشقای لوسم داشته که به شخصه نمیپسندم!!^_^

Bahar Alone
هعی خاهر...
پستات حالمو جا میاره.
دارم فکر میکنم اگ یه روز وبمو حذف کردم (که بزودی این اتفاق خاهد افتاد)هیچوقت فراموشت نمیکنم:))
(آیکون لبخند تلخ..تلخه تلخ!)

فدای خواهری خودم!:)
:|
بهار ------------!وبتو حذف کردی پا میشم میام قمه کشی گفته باشم از الان!-_-

Miss pocker face
سلام سال نوتون مبارک :)

وبه خوبی دارین :) دنبالین :)

خوشحال میشم به وبه منم سر بزنید :) منتظرم :)

سال نوی شمام مبارک!:)

آرزو ﴿ッ﴾
دیدم همیشه میام پست‌هات رو می‌خونم و می‌خندم و کلی حالم خوب میشه، بی‌معرفتیه نظر نذارم. :) مثل همیشه عالـــے :))
آهنگ هم 👌👌

نوش جونت عزیزم!!:)))
چه خوب که حالت خوب میشه...واقعن خوشحالم کردی با این حرفت!:)

ــ یاس ــ
کلا با این عشقای آبدوغ خیاری همه چی ملعبه دستشون شده از شیرین و فرهاد تا بهار و پاییز و سیزده بدر. واقعا صاف شدیم اینقدر خوندیم آآآآآآآآآآآآآآه من نگاهمو گره میزنم به چشمات سبزه‌ها باز میشن فلان بهمان، یا چمیدونم بهارررررررر تویی ، پاییز کجایی . یعنی حتی میتونه خسارت به اموال ملی باشه این جور چیزا :/ 

عشقی که نهایت دوامش 3.4ماه باشه چه انتظاری میره ازش!:)
آه من نگاهمو گره میزنم به چشمات!!=)))))))))))
درختا و سبزه ها و اینا راحت میتوننادعای هتک حرمت کنن حتی!!-_-

داداشی^_^
طبق معمول همیشه عالی بود.دیگه خودمم خسته شدم هی گفتم عالیه.یه کمم بد بنویس تا باتونم انتقاد کنم:)))مثل همیشه دوست داشتنی.
در رویایت میچرخیدم....

من افتضاح مینویسم واقعن!!
تو عالی میخونی عشق جانِ من!!*_*

__ نَسیم __
تو چرا انقدر معرکه مینویسی ؟
تازه کشفت کردم 💜🙂

عزیییزم!لطف داری!:) :*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان