شماره روابط عمومی شبکه 4 چنده؟!

یه بارم اومدم بشینم حواسم نبود نشستم رو  عدد 4 کنترل تلوزیون،خودجوش رفت کانال 4!
دیدم یه مرده با شلوارک خال خال پشمی بنفش دو زانو نشسته رو صندلی داره تو نعلبکی چاییشو فوت میکنه!
انقدر از غیر مترقبه بودن حضور من معذب شد که هول ورش داشت دستش خورد به میز، لیوان چایی چپه شد ریخت رو سیم پیما شبکه رفت هوا...یکی از تو اون تاریکی داد زد آبجی شرمندتم فعلن این مستند حیواناتو ببین تا من اینجارو راست و ریست کنم...
ازونموقع هربار میزنم شبکه چهار داره مستند حیوانات میده...نگرانشونم!!

پ.ن:من اگه کانال تلوزیون بودم شبکه 4 میشدم!همینقدر مظلوم!

پ.ن 2:جریان روشنفکری خاصی راه افتاده بدین صورت که "کمپین موافقت با تک هروفی شدن کلمات با توجه به تلفز آنها"
یعنی این لعنتیا فراخیت جسمیشون مبنی بر اینکه حال و حوصله ندارن شکل درست کلمه هارو یاد بگیرن م یجوری باکلاس بیان میکنن که عادم دلش میخاد دیگه کل جملشو قلت قولوت بنویسه که به این جریان روشنفکری بپیونده!
نکنین ازینکارا...فردوسی بنده خدا سی سال رنج برد عجم زنده کرد بدین پارسی!گند نزنین بهش!-_-

پ.ن 3: چندوقته آی فیلم سریال "مدرسه ما " رو گذاشته تو لیست پخشش!همه ی ماهایی که تو اون دوره این سریالو میدیدیم عاشق +این معلم ادبیاته بودیم!!هممون!!هرکیم که نبود هنوز تو حال و هوای محمدرضا گلزار مونده بود!^_^
+خیلی دوس داشتنی و نوستالژیه!عمیقن ناراحتم که نمیتونم تلوزیون ببینم!

پ.ن 4 : 2 ماه و نیم مونده واس دیدن نتیجه ی تلاشام...این روزای پر استرسو دوس ندارم...این ترس و دلهره ای که 18 سالگیمو اذیت میکنه رو هم!وحشتناک تر از همه برای خودم اینه که خود الآنمو هم دوس ندارم...دلم میخواست خود قبلیمو بغل میکردمو نمیذاشتم بره...میترسم از اینکه 2ماه و نیم دیگه انقدر اوضاع بد باشه که دلش نخواد برگرده!
MasiRika
دیاز پام
شبکه‌ی 4 به جرأت بهترین شبکه‌ی سیمای ایرانه. D:
کنکور هم که نگرانی نداره. شتریه که جلو در خونه‌ی همه می‌خوابه.

بر منکرش لعنت!!:))
متاسفانه!!این که این دورانو همه تو زندگیشون میگذرونن خیلی بده!

شکوفه .
من به عنوان یه پیش کسوت(!) خود قبلی و خود بعدیتو از راه دور بغل می کنم و تو رو به آرامش سفارش می کنم. خیلی حیفه هیجده سالگی بهترین سال زندگی آدم نباشه عزیز دل :)

عزییییزدلم!
شکوفه ی مهربونم!:*
مرسی با انرژی مثبتت کلی لبخند شدم دوست جان!*_*

sina S.M
کنکوری ای ؟ چ جالب که نمیدونستم .

چقد با تلویزیون داخلی سروکار داری ! بروبچز همسن شما یا سریال دانلود میکنن یا جم تی وی و اینا ... 

اون سریاله خیلی قشنگ بود . میرم دنبالش . 

تیکه های مزخرف زیاد داشت و بعضی جاهاش به نظرم اصلا بچه ها نباید میدیدن انقد منفی بود .. 

ولی خب فکر کنم تنها سریال ایرانی ای بود که یکم میشد دید :/ یعنی ایده داشت . شخصیت پردازی . و ازین طنزای اپارتمانی هم نبود . 

شبکه چهار خیلی هم خوبه . برنامه چرخ رو نشون میداد . یه چیزی به اسم نقد یا یه همچین چیزی هم داشت . این سال ها رشد داشته .

میدونستی یادت نبود!!^_^

بروبچز همسن من؟!یه سال بزرگتری فک کنم!نهایتن دو سال!شمائم میری تو زمره ی بروبچز همسن من!^_^
من از سریال عاشقانه بیزارم،حوصله ی دانلود کردن سریالم ندارم!:)

آره ولی تو جایگاه خودش فیلم خوبی بود!نقصاش کمتر از نقطه های مثبتش بود!:)

یه مسابقه بازیگریم داشت چندسال پیش که محشر بود!

رستاک :)
کانال 4 لابه لای تمام کستن حیواناتش گه گداری خیلی برنامه های باحالی دار برنامه هایی که صفاریان ها می سازند!
این معلم ادبیاته تو مدرسه ما ین شده بود آرزو که یکی مثه خودش معلممون شه و چقد سریال باحالی بود!
این دوماهو نیم ثانیه به ثانیه اش داره سخت تر میشه.... امیدوارم آخرش خوشال باشیم هممون!

تا حالا مفتخر به دیدن کاراشون نشدم متاسفانه!:)
واقعن همه دلمون میخواست همچین معلمی داشته باشیم!جذاب بود لعنتی:)
این ثانیه به ثانیه رو کاملن حس میکنم!

محمود بنائی
سلام
:)))  یک شهرهایی که کلا شبکه چهار نداشتن،  یکی از دوستای دانشگاهم میگفت ما توی شوش شبکه چهار نداریم :/
اینا دیگه خدای تنبلا هستن :))  کلا تنبل ها همیشه راه حل های خوبی دارن و یک پا وزیرن! 
یکسری سریال ها کلا اشک درمیاره،  حتی دیدن یک عکسش!  زمان لعنتی
منم همینجور فکر میکردم ولی وقتی به مقصد میرسی میبینی اینقدرها هم که فکر میکردی ترسناک نبوده! 


سلام!:)
جدن؟!مگه میشه؟!اصن یه شبکه چهاری داشتن جزو واجبات زتدگیه!!
دقیقن!!ایدشون خیلی متفکرانه بود!:))
اشکایی که بخاطر فیلما و آهنگا و عکسای قدیمی و نوستالژی ریخته میشه رو دوس دارم!:)
امیدوارم..:)

هلما ...
شبکه مظلوم :)))
آره آقای کیهان :)) ولی خیلی شسته رفته است دلو میزنه :))
ایشالا کنکورت عالی میشه ...

:))
من ازین شسته رفته ها دوس دارم!اصن یجورایی آرامش داشت تو کاراش!مهربون بود!!تمام خصوصیتای خوب توش جمع بود!:)
ممنون!:)

فرید صیدانلو
موفق میشی فرفری 
خیالت راحت 

مرسی فرفری!:)

ــ مارگو ــ
آخ من شیفته ی این آقای معلم بودم :) یه بارم به معلم ادبیاتمون گفتم اونو ببین، سعی کن مث اون باشی :|

اصن محشر بود!!
معلم ادبیات فعلی ما یه چیزیه تو این مایه ها!!
با دوز جذابیت بیشتر منتها!!

__ نَسیم __
تف به کنکور . خب ؟
تف بهش .

تف تف تف!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان