اسطوره مظلومیت!

حال پنگوئنو هیچکسی نمیتونه درک کنه!

بال داره...پر داره...نوک داره...تخم میذاره...اصلن و شرعن و عرفن پرندس...ولی نمیتونه پرواز کنه!

هی باید رو یخ لیز و ویز بخوره تف و لعنت به خفاش بی پدر مادر بفرسته!


+جای منم که بحمدالله با کوآلا عوض شده...همش خوابم میاد..همش لَشَم!

MasiRika
صخره .
عاشق پنگوعن هام 
خیلی زندگی جذابی دارن 
دودو هم یه پرنده منقرض شده اس که به عدم توانایی پروازش معروفه
ادم جیگرش کباب میشه

همیشه دسته جمعین خیلییی خوبه!!
الان عکسشو سرچ کردم...بچه م چه قیافه ی مظلومی داره!!
همونه که تو عصر یخبندان همیشه دنیال هندونه میگشتن فک کنم!!:)))

Miss pocker face
:)))))))))))

منم یه مدت کوآلا وار زندگی میکردم الان شدم جغد :/ شبا بیدارم روزا هم بیدارم  پس نمیشه گفت جغد :/

زرافه م خوبه ها!روزی 4 ساعت میخوابه!!
البته اگه قدت مث من کوتاه نیس!:دی

ما جــــــــღــــــدہツ
:/

:)

الکس وات
اول بگم خسته نباشی :)) :|
باز پنگوئن شنا میکنه. شتر مرغ نهایت میتونه تند بدوئه :| تازه تابستون تو اون گرما با اون همه پر و بال هلاک میشه بنده خدا :| خیلی در حق این دو پرنده جفا شده حقیقتا :| 

خیلی ممنون!:دی
همون تند دویدنا حس پرواز بهش میده حداقل!!این بچه راه عادیشم نمیتونه بره!!دو قدم راهو ده دقیقه طول میکشه طی کنه!!

اسمم محموده
من نیز با تنبل استرالیایی جام عوض شده (به تخت خواب بازمیگردد)

اوخی تنبل خیلی قیافش مهربونه!!بهش میخوره همش دستش تو کار خیر باشه نه اینکه همش بخوابه!

🍁 غزاله زند
خدایا این لَش بودن‌ها را از ما بِستـان! 😂

از ته دل :الهی آمین!!

فرید صیدانلو
صورت لش و موها مثه بیتل ها بلند 😂

 این چیزا چیه گوش میدی؟!؟:)))

ــ یاس ــ
امروز داشتم فکر میکردم زندگی قبلی خرس تنبل بودم :/ 

+پس چرا شترمرغ و مرغ رو نادیده گرفتی:)))

چه خرس تنبل خوشگلی میشدی ولی!!^_^

خب دلیل اولیه ش این بود که امروز 25 آوریل روز جهانی پنگوئنه!!:)
بعدش اینکه اون دوتا حداقل تو راه رفتن عادیشون عاجز نیستن!:))

دلارام gh
ههه

:)

Bahar Alone
از فواید بهاره که شل شدیم:|:)))

مضرات بهار!!^_^

مهرآ :)
آخ گفتی کوالا...منم چند وقتیه خرس تنبل طور دارم می زی ام:////

چقد اینجا هم گونه داریم!!:)))

sina S.M
واقعا فک نمیکردم ازین پستا بذاری که تهش آهنگ قبل انقلابی نباشه 🤣:)))

تا الان 6 تا پست بدون آهنگ گذاشتم!!انقد که زیر پستای آهنگ دار مدیحه سرایی کردی!!:/
 آهنگایی مث "چنین کنم چنان کنم" و "رویا...بغلت کردم" و همه شنیدن!چنتا قدیمی پر مفهوم بینش گوش بدین که به جایی برنمیخوره!^_^

sina S.M
رویا خداییش بهترین اهنگ ایرانی جهانه ! 
اون زنه وسطش عالیه :)

امیدوارم جدی نگفته باشی!!!:))))))))
تهی واس من خیلی نچسبه!!!کلن آهنگاش فاز لازمو بهم نمیده!!^_^
کودوم دختره؟!گل آذین؟!

داداشی^_^
دلم واسه پنگوئن سوخت،یه لحظه یاد راه رفتنش افتادم!:(

مهربون جان!!*_*
بچه م خیلی معذب راه میره!:)))

علی
اسکله دیگه راه رفتنشو ندیدی

بنده خدا!!:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان