تصور من از چند تن از همسایگان!!

-دییییییینگ!

+سلام خانوم چیز!خوب هستین شما؟!جانم کاری داشتین؟!

-سلام گلم...این بچه هه که قرمز پوشیده بود مال شماس؟!

+آره عزیزم چی شده مگه؟!

-هیچی نون گرفته بودم داشتم برمیگشتم خونه...دیدم مث اینکه ماشین زیر گرفتدش!

+عه؟ای وای...جواب باباشو چی بدم حالا؟!چیزی ازش باقیمونده؟

-نه بابا هِشتَر و وِشتَر شده....یه دمپایی مونده ازش فقط!!=)))))))))

+خدا نکشدت!!=))))))))))

بذا این سریاله تموم شه میرم یه سر ببینم باز چه خاکی به سرم کرده!!

مرسی خبر دادی!

-قربونت برم...خدافظ!!


پ.ن:میشه بچه هاتونو سر ظهری ول ندین تو کوچه؟!

ما هیچی...با این حجم از تولید اصوات ،حنجره ی خودشون جر میخوره...

MasiRika
سایت بروزفایل
سایت بروزفایل مرکز دانلود رایگان تحقیق پایان نامه کارآموزی
http://beroozfile.ir

این همه راه تا اینجا اومدین زشتم هس کامنتتونو تایید نکنم!:|

__ نَسیم __
والا اصا :دی

:)))

هلما ...
خیلی بانمک تعریف کردی :)
در عالم همسایگی یه صحنه جالب دیدم، چند روز پیش صبح ساعت دقیقا 7 داشتم میرفتم بیرون، پسربچه واحد بغلی خیلی مودب سلام داد و "نوشابه" خریده بود هنوزم نمیدونم سر صبح نوشابه زرد میخاست چیکار....

فدات!!:)))
7صبح نوشابه؟! Oo
یعنی هرجوری فکر میکنم و از هر زاویه ای بازم به نتیجه نمیرسم!:)))

Bahar Alone
مخصوصا حالا که نیمه شعبانه از دیوار خونه هم عاویزونن:/:)))

عاااااالی بوووود دارم آویزون تصورشون میکنم!!=))))))))

+بهار سلاااام!!***_***

.. parinaz
قشنگ معلومه از صداشون داره زجر میکشى

چی بگم که دلم خونه!! :"(

the_ emperor
هِشتَر و وِشتَر ینی چ؟
خب خداروشکر خونمون نزدیک خیابون و سر و صدای ماشینا از بچه ها بیشتره :)) تابستون و زمستونم نمیشناسن :دی
فقط خواهرزادمه ک میتونه فراتر از صدای ماشینا با جیغاش دیوونمون کنه خخ

یعنی له و لورده!:)
نه خب صدای جیغ بچه هارو به سروصدای ماشینا ترجیح میدم!:)
آخییییی سروصدای بچه تو خونه که خوبه!!*_*

+یه کامنتی فرستادین که مث اینکه توش عکس بود ولی عکس نیس!:)

ــ یاس ــ
=))))))))))سریالش منو کشت

نمیدونم چرا از بازگشت باشکوه بچه‌ها و توپاشون به کوچه خیلی خوشحال شدم! هی جیغ بزنن، توپو بکوبن به در پارکینگ ما که دروازه‌شونه!:))

:)))))))
منم شاید اگه کنکور نداشتم خوشحال میشدم!:)))
حالا درسته حس نوستالژیک و اینا داره و آدم ذوق میکنه از سروصداشون...ولی آخه 1 ظهر؟!؟

محمود بنائی
خوبه باز بچه های محله شما توی کوچه و خیابون میمیرن، بچه های محله ما پای موبایل و تبلت و... 

نمردن خدا نکنه بچه های مردم!:))
خیلی حس بدیه که اکثریت بچه های الان بعضی لذتا رو نمیفهمن!!

محمد رضا
از ماهم میریزن تو کوچه ولی انصافا ساکت هستند

مگه میشه بریزن تو کوچه و ساکت باشن!؟:))

سام نجفی نیا
+++

خوش اومدین خیلی!:))
+ پراکنی هاتونو تو وبای دیگه نظاره گر بودم!:)

زهرا باقری
خخخخخخخخ خیلی قشنگههههه

اینکه من دارم کر میشم قشنگه!؟

the_ emperor
اها خخ...ما ک ب ماشین عادت کردیم دیگه
وقتی دم گوشت جیغ میکشن کجاش خوبه ؟:))

خب بچه ی خواهر یا برادر شیرینه!!میشه تحملش کرد!!:)

mehrban m.n
والا
لطفا مادران گرامی مخصضوصا پسرا که فوتبال بازی میکنن ساعت2 میفرستنتا9 شب
ماکخ کلافه شدیم که در خونمون و کردن دروازه بعضی اوغات مجبور میشی که دیگه..........
ممنون از این پستت عزیزم;)))))))))
:)))))

الهییی بمیرم چقد دلت پر بود!:)))
اشکال نداره یکم دیگه تابستون میشه گرم میشه هوا یکم شرایط بهتر میشه!:))
حداقل دیگه سر ظهر نمیان بیرون!:)

the_ emperor
ما هم بزور و کتک تحمل میکنیم :)) 

=)))

آقا علیرضا
مصیبتیه واسه خودش ولی من شما رو به خویشتن داری دعوت میکنم 😂😂😂

تا همینجام که از پنجره اتاقم هیچیو ول ندادم بخوره به سر و صورتشون خیلی خویشتن داری کردم!!:))

Miss pocker face
خدا رو شکر ما محله امون خیلی ساکته 
اصلا ارامش مطلق :)))))))))))

صبور باششش

فخر فروشی تو روز روشن؟!:)))

دیگه کاسه صبرم لبریز شده از این تشت گنده ها گذاشتم جاش!:))

negin
شاید باورت نشه من ازساعت4تا7غروب درنقش توپ جم کن بچه های محترم همسایه های شریفمون هستم وهمش توپشون توحیاط ماس ومن هم ازاونجایی که خشونت نمیتونم نشون بدم پس این راه ساده رو برگزیدم😒😒😒

بچه های همسایه ی شمائم که هروقت من میام خونتون تو کوچه ن!زمستون و برف و بارون و گرمائم حالیشون نیس کلن!!یه صحبت جدی با خونواده هاشون باید داشته باشم من!:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان