شبحی در واپسین دم عصرگاه!



مثلن بگم... من ز فکر تو به خود نیز نمی پردازم

نازنینا تو دل از من به که پرداختی؟

#سعدی


+حالا درسته اویی وجود نداره که از فکرش کنج عزلت بگیرم و به خودم نپردازمو هپل و پریشان زلف واس خودم تو خونه چرخ بخورم  و برحسب اتفاق اون او دلشم به کسی پرداخته باشه خبر مرگش!!-_-

ولی خب  عذرتقصیری باید میبود به درگاهتون بابت آشفتگی‌ظاهریم!^_^


پ.ن:خوبی ورداشتن کد امنیتی اینه که راه به راه واس پستای قدیمیت هرزنامه میاد!وقتی میری تو هرزنامه اسم پستاتو میبینی و میفهمی چقــــــــدر پستای قدیمیتو بیشتر دوس داشتی!!یه روزیم میرسه که همه ی پستای سیاسی و درددل گونه و احساسی طور و غیره رو حذف میکنی و خودت میمونی و حوضت! :)

کد امنیتیاتونو وردارین!:)


پ.ن۲ :شاید بعدها یه وبلاگ زدم از تصویر کامنت خصوصیای ناشناسم!یا دست کم اونایی که اسم دارن ولی هیچ راه ارتباطی ای باقی نمیذارن!
حس عجیبیه وقتی خودِ خودِ واقعی یه آدم واست کامنت میذاره و برات آرزوی خوشبختی میکنه یا بهت نوید میده که بابت افکار و اعمال پلیدت به قعر جهنم سقوط میکنی!یا بهت میگه چقدر حقیری و حالش از تو شاد بودن الکیت بهم میخوره!یا مث آخرین پیام ناشناسم،بهم بگه امیدواره جایی که مظلوم واقع شدم آدمایی باشن که بدون اینکه خبر داشته باشم ازم دفاع کنن!:)
MasiRika
Pary darya
((-: به جنگ باید با این ناشناسای وبت کنیم پس

آدمای جالبین در کل!!:))
پری مهربون!:***

Pary darya
موهااااشووووووو عزیزززززم

خاک عالم!:">>>>>>>>>>>

اسمم محموده
یا موی مقدس ! چه باحاله سایش :|

مرسی مرسی!:دی

صخره .
چه قدر دیدت به ناشناسا خوبه عاغا! من به خونشون تشنه ام:/

مو فر فری:)

شعر:)



حالا درسته آدم میپوکه از فکر اینکه کی ممکنه بوده باشه!ولی جذابه نظراشون!:)
عزیزم!:))

آقا علیرضا
ابتدا ارزوی خوشبختی میکنم و بعد نوید اون چیزه رو میدم 😂😂😂😂

منم ابتدا تشکر میکنم و بعد ...[دنبال دکمه ریپورت بیان میگردد] :))

ــ یاس ــ
واییییییییییییییییییییی خدایا موهاشوووو اخه چقدر دلبر چطور دلت میاد به این بگی آشفتگی ! اصن شاعر میگه 
چو گیسوی توندارد بنفشه حلقه وتاب        چو طره ای تو ندارد بنفشه چین و شکن


چه کاری بود  الان از خجالت کف زمین پهن شدم خبببب!!:">>>>>>>>>>

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ناشناس
من که عاشقتم دختر مهربون.عاشق همیشه شاد بودنت
زیادم فکر نکن به ذهنتم نمیرسه من کیم :d

اگه میدونستم کی ای میدونستم با چه لحنی جواب بدم لااقل!:)

ناشناس
یه پست بزار ناشناس سوال کنیمممم:-) 

خب چرا عادی نپرسین!؟:))
(دو تای بالاییم شمایی؟!:) )

MasiRika
بچه ها مرسی از همه کامنت خصوصی ناشناسای این پست!:)))
چقد شماها خوبین آخه!!*_*
😂😘یگانـღـه😊😍 jb
اجی به همچین ادمایی نباید اهمیت داد
موهاتم باحاله😊
وبت عالیه خوشحال میشم به منم سربزنی

چرا اتفاقن بیشتر از بقیه باید اهمیت داد!:)
مرسی عزیزم لطف داری!:)

Bahar Alone
وای موهاشو:***

خدا همه خوشگلیارو جمع کرده تو این مو لخت طلاییا!!واس ما هیچی نذاشته!!^_^

مدیونی به خودت بگیری!!^_^

negin
موفرفری منییی توو😍😍😍😍
یه روزیییی یه جااااییی یه شادی خیلی بزرگ نصیبت شد که تمام حس های خوب دنیا یهواومدتو دلت بدون ازکجا بوده😊

آجی من!*_*
امیدوارم زودتر اتفاق بیفته!!:)

Maryam
سلام 
میخواستم بگم گزینه ی ناشناس رو بردار که دیدم برداشتی ، خداروشکر کسی تا حالا بهم بی احترامی نکرده 

نه برش نداشتم!:)
متاسفانه واس من و خیلی از بچه ها پیش اومده این سلسله مراتب یاوه پراکنی!!نسلشون منقرض نمیشه چرا این آدما!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان