تو مال من باش...من این لباس ها را آتش میزنم...!

 

تو زندگی هممون یه سمیره هست...

که تحمل نبودنش مرگه...که وقتی زندگیت دستشو گرفته و با خودش میبردش سینه می دری و نعره میزنی :

رضا!...سمیره حُبّی....یعنی مال منَه...یعنی عشق منَه...اما ولی....بیای جلو میکُشُم!!

عقلت بگه بزن،بذار نابود شه...بذار فکرش بمیره...

ولی تو دستتو از رو ماشه ورداری و فکر کنی چقدر این آدمی که به تو و دوست داشتنت پشت کرده و داره تنهات میذاره رو دوست داری...!

کاش همون لحظه یکی بود...تکونمون میداد...یه سیلی میزد تو گوشمون و میگفت : بزنش فؤاد...قبل اینکه قلبتو نشونه بگیره و نفستو ببُره بزنش...

+

خوشا فصلی که دور از غم...همه شانه به شانه... |صحنه ی فیلم روز سوم | مهدی ساکی   دانلود

 

 

 

MasiRika
صخره .
چه قدر من این فیلم رو دوستدارم
چه قدر چه قدر چه قدر

بی نهایت دوس‌داشتنیه!!:)

Faber Castel
یه دردی توی این سینه هست که وقتی سراغشو می گیری عجیب درد می گیره
یه زخم کهنه ی قدیمی که هیچ وقت خوب نمیشه، بلکه فقط به بودنش عادت کردی :)

آدم نه جرئت میکنه بره سمت این زخم...نه میتونه بذاره که بمونه و بوی نا بگیره...درد این تو نیمه راه موندنم سخته!

غمی ‍‍
روی چه صحنه‌ای هم دست گذاشتید... 
به قول جناب ابتهاج:
پیش تو جامه در برم، نعره زند که بردرم
آمدمت که بنگرم، گریه نمی‌دهد امان...

هیچ صحنه ای از فیلما اینطور تو خاطرم نمونده که این صحنه!

چقد قشنگ...چقد فوق العاده...

صخره .
دلم نیاد نگم. من کلا با بوق و کرنا کردن جنگ مشکل دارم. با فیلمای دفاع مقدس مشکل دارم. با یادواره ها مشکل دارم با هر چیزی بخواد عرعر کنه که ای فلان سال فلان شد مشکل دارم! ولی این فیلم... دوبار دیدمش

خب باید یه چیزایی باشه که ماهایی که نبودیم بدونیم چی گذشته اون روزا!:) 

تو سبک دفاع مقدس فیلمای فوق العاده ایم داشتیم...همین روز سوم،خداحافظ رفیق،آژانس شیشه ای...
همین که تونسته تورو که به این سبک علاقه نداری جذب فیلمش کنه خیلی دوس‌داشتنیه بنظرم!:)

** سیلاک **
فیلم خوبیه دیدمش :)

قشنگه..خیلی قشنگه!:)

محمدرضا ...
صحنه خیلی دردناکی هست ... :((

کلی حرف و بغض توشه..

nily :)
یه کم گنگه :)

ولی خیلی زیباست D:

گنگ که نه زیاد!:))

مرسی!:*

آقای سر به هوا
:)
قشنگ بود

ممنونم!:)

آقا علیرضا
فیلم قشنگی بود ولی خیلی سنگین و ثقله ٫_٫

قشنگیش به همین بود!:)

امیر بهزادپور
فیلم واقعا زیباییه

خیلی!:)

مهر2خت 69
روز سوم...یادش بخیر:)

یادش بخیر...به این فکر نکرده بودم که فیلم قدیمی محسوب میشه!ده سال پیش!...

مهدی صالح پور
خیلی تلاش کردم این تیکه از فیلم روز سوم یادم بیاد، نمیاد!

صحنه ایه که پوریاپورسرخ و دوستاش برمیگردن خونه و میبینن حامد بهداد باران کوثری رو پیدا کرده!
گشتم یه کلیپ از این تیکه ش پیدا کنم لینکشو بذارم...نبود متاسفانه!:)

🍁 غزاله زند
من هنوز درست و حسابی این فیلم رو‌ ندیدم! :| 
نه! باورت میشه؟! :|  :))

حتمن ببینیش غزاله!
پر از حسای خوب و بد و ناراحت کننده و دوس داشتنیه!پر از تضاد!

سِناتور تِد
چرا دیگه از این فیلما ساخته نمیشه؟! 
چه سوالِ تلخی!

شاید ساخته میشه ولی دیده نمیشه...
فیلم بادیگارد که اخیرن ساخته شده بود اندکی حس مشابه داشت،ولی خب هیچی جای روز سومو نمیگیره!

ماریا
من دقیقا عاشق این یتیکه ایَم که پررنگش کردی . . .  :)

نقطه عطف فیلم اینجاش بود!:)

سِناتور تِد
بادیگارد که عالی بود. ولی ربطی به دفاع مقدس نداشت خب! البته یه ذره داشت ولی قابل مقایسه با روز سوم نبود! منظورِ من تو ژانرِ دفاع مقدس بود.

آره به دفاع مقدس که کمتر ربط داش ولی مضمونشون که وطن پرستیه منظورم بود! :))
تو ژانر دفاع مقدس گیلانه و اتوبوس شبم خیلیییییی محشرن!گیلانه که اصن یه چیز عجیبی بود!

PI TEK
وبلاگ جالب و مطالب آموزنده ای دارید اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع دهید.

چیش آموزنده س دقیقن؟!:))))
دارین کپی پیست میکنین یه نگاه به در و دیوار وب بندازین لااقل!!

داداشی^_^
این فیلم و این آهنگ واقعا خیلی خوبه...هرچقدر هم بخوام باهات لجبازی کنم نمیتونم از قشنگیاش به راحتی بگذرم...

عه سلام!*_* *_* *_*
دلم واس کامنتات تنگ شده بود!!:))
خییییلییی..خیلییییییی...

سام نجفی نیا
با سلام 
وبلاگ خوبی دارین 
مایل بودین فالو کنیم تا از مطالب همدیگه با خبر شیم 

واسه چندمین باره این کامنتو میذارین!
یعنی اصن چکم نمیکنین کدوم وبلاگا نظر گذاشتین قبلن!؟ :)

مینا
سلام 
چه حس قشنگی داره وبت 
روز سوم چه فیلم خوبی ... خیلی حس خاصی توشه ... چه آهنگی ... الان یه حالیم !

ممنون مینا جان لطف داری!:)
خیلی فوق العادس واقعن...آدم حس میکنه تو خلا عه!!:)

فواد
میگوم این سکانسی که فواد میگه سمیره حبی نداری؟

https://www.aparat.com/v/WqpjZ

اواسطشه حدودن!:)

خودم
میشه اگه امکانش هست این قسمت صوت آخرو لینک دانلودشم بذاری لطفا؟

اضافه کردم لینک دانلودشو :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان