من و این همه خوشبختی محاله!!:)



+من و هلو سامر و این حرفا!!:)

پ.ن:گفتم با همین حس کرختی و رخوتی که الان دارم پست بذارم!برخلاف تصوراتی که قبل از کنکور داشتم و میگفتم  تا دو روز مث پاندا لش میکنم و میخوابم و کلی فیلم ندیده و کلی کتاب نخونده و کلی بازی نکرده منتظرمن،نه کتابی دارم که بخونم و نه فیلمی دارم که ببینم و نه بازی ای دارم که نصب کنم و مشغول شم و نه حتی خوابم میاد!
نمیدونم چطور بود،باید یه سال دیگه م گرفتاری بکشم یا نه،فقط میدونم همه ی تلاشم که نه،ولی خب تا جایی که میتونستم زحمتامو کشیدم،و این سه ماهو فارغ از فکر نتیجه ش فقط میخوام خوش بگذرونم!
بعد ماه ها میخوام تلگرام و اینستامو باز کنم،تصمیم جدی دارم هر کسی پیامی با مضمون "چطور بود؟" و "راضی بودی؟" و از این دست داد بزنم بلاکش کنم!-_-

پ.ن 2 : دیشب بهم +اینو نشون داد...چقد داشتن این برادر دوس داشتنی تو زندگیم حس لذت بخشیه...دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه
MasiRika
ر. کازیمو
تو مگه کنکور داشتی؟ نمیدونستم. 
چطور‌ بود؟ راضی بودی؟!!

آره منم یه کنکوری بدبخت بودم!!:))
یاد اون روزی افتادم که به زحمت افتادی یه کیلومتر اسم اون خواننده هه رو تایپ کردی!!:دی

آقا علیرضا
خسته نباشی خانوم
کنکورم تموم شد دیگه !
هر چند که بر خلاف اون چیزی که فک میکن ، نمیشه تو تابستون خوش بگذرونی !
ولی استفاده کن از فضا 😂
راستی 
چطور بود ؟
راضی بودی ؟ 

مرسی مرسی!:)
من نهایت سعیمو میکنم که خوش بگذرونم!همین که هرساعتی دلم میخواد میتونم بخوابم از نظر من مصداق بارز خوش گذروندنه!:))
الله اکبر!!-_-

kerman man
خدا داداش شما رو  نگه داره براتون

مرسسسی!:)

علی آقا:)
سلااااممم:))
کنکورت روهم بخوبی دادی وبهترین دانشگاه روهم بنظرت میاری ان شاالله:)
به به میوه های خوشرنگ،هوش وحواس ازسرم پرونده:))

به به بایدقدراین داداشودانست:)

ممنون از لطفتتون!:)
از مزیتای شمالی بودنه!همه چی جمعه کلن!!:)

برادر فوق العاده ایه!:)

Pary darya
خسته نباشی رفیق جانم-******

ای جانم پری مهربون من!*_*

nily ..
چه شیرین! :)

هم عکس اولی هم آخری!

عکس اولی که قابل تورو نداره کلن،دومیم مرسیی!!!:))

ــ یاس ــ
وای مسی، رهاییت مبارک^ـ^ 
بیا بغلم بچلونمت! ♥
خسته نباشی عزیزدلممممممم


+متن داداشت رو که خوندم بغض کردم حتی، چقدر تو خوبی اخه! فرشته‌ی مو فرفری♥

وای یاسی الان حس تخته پاره بر موجو دارم!!رها رها رها من!:))
مرسی دوست جانم!:)♥

+خودش خوبه که منو انقد خوب میبینه!:)


پـــــر ی
همیشه همینطوره. بعد از اینکه کار اصلیت تموم میشه دیگه هیچ کاری پیدا نمیشه و از هیچی خوشت نمیاد که بری سراغش :)

وای دقیقن!!!الان نمیدونم کتابمو تموم کنم یا پاشم برم فیلمایی که میخوامو دانلود کنم یا برم نقاشی بکشم یا بخوابم!!

مه‍ شید
چرا بلاک؟ فحش بده بلاک کن.

راس میگی خیلیم عقلانه تری اینطوری!حتمن عملیش میکنم!^_^

fafa 4026
منم میخوااااام😭

آلوچه دوس ندارم!مال تو!:))

رستاک :)
ینی این حس رها بودنو که من دارم نداری؟؟
اره منم هیج فیلمو کتابی ندارم که بخونم....

چرا حس رهایی که خییییلی!!
ولی احساس بی مصرف بودنم میکنم الان!!درس میخوندم راحت تر بودم!:دی

دچـــــ ـــــار
خداقوت دلاور :))
فیلم معرفی کنیم الان ؟ یا کتاب؟

آره حتمن حتمن معرفی کنین!
استقبال میکنم از هرگونه کتاب و فیلم و ...!:)

شکوفه .
خوش اومدی به زندگی:)
 به امید روزی که کنکور زندگی دانش آموزا رو مختل نکنه 

عه ببین کی اینجاس!*_*
واقعن...به امید اینکه گند نزنه به 18 سالگی آدما!

sina S.M
الان تنها کامنتی که میتونم بدم اینه :دی 

اون اسکرین شاته آخر پست چقد درازه :/ گوشیت زرافست ؟؟؟ 😂 


اسکرین شاتا رو به هم چسبوندم خب!:))))

لیمو ترشـــ🍋
داداشا همشون عشقن...همهشون!!!
:) 

همشون!!*_*

سِناتور تِد
موفق باشید :)) برید حال کنید :))

مرسی مرسی!!حتمن!:))

کنت دراکولا
کنکور خوب بود خاهر من؟!
:)))
خدایا بده ازین داداشا!:)))
+منم مثه تو بیکار!اینجا هم خیلی گرمه!

نمیدوووونم خواهری!!:)
دلتنگتم زیااااد!:)
+اینجا بیشتر از این که گرم باشه دم داره یجور ناجوری!!

منِ مُبهم
انشاالله موفق باشی ،من نمی دونستم کنکوری هستی 🙄

مرسی عزیزدلم!:)
کم میگفتم اینجا!:)

نی لو
مبارکهههه :))
چه کنکوری نرمالی بودی، واقعن کم پیدا میشن این دسته از افراد :)))

ایشالله هیییی همین جوری خوشحال و خوشحال و خوشحال تر باشین کنار هم :)

همچین نرمالم نبودم!:دی
ولی خب زیاد سعی میکردم نرمال باشم!^_^
مرسی نیلو جانم!تو خوشحال تر تر باشی!:))

پرهام .
خب به سلامتی...

گور بابای کنکور و فضای مسمومش. ولی فکر میکنم یک سوال هست که دوست دارم ازتون بپرسم و شاید ارزش این رو داشته باشه که کمی بهش فکر کنید...
اینکه دوران دبیرستان چطور بود؟ راضی بودی؟
تغییر عجیبیه. مدرسه دیگه تموم شد. میشه حتی یه پست دربارش نوشت، مثل این پست زیبایی که سروش توی سال 93 نوشته...
https://goo.gl/NEb5T2

گور باباش و تف بهش!تف تف تف!-_-
خیلی حسای متفاوتی داره...
نمیدونم چجوری بهش فک کنم!یه عالمه خاطره ی گنگ ازش تو ذهنمه!
دو سال اولش خیلی عجیب بود!یجورایی انگار دوران بلوغ احساسی دختراس!!هر روز صبح یکی در کلاسو با چشم اشکی وا میکرد و ضجه میزد و همه م دورش جمع میشدن و میگفتن فدای سرت لیاقتتو نداشت!
ولی خب دوسال آخرش،یعنی سوم و حتی چهارم با اون جو خفقان و آزاردهنده ش شیرین تر از کل دوران مدرسه س!بخصوص اگه معلمایی داشته باشی که برات خیلی عزیز باشن!من معلم ریاضی دو سال آخرمو به شدت دوست داشتم و خب این باعث میشه فضای کلاساش برای همیشه تو ذهنم بعنوان بهترین خاطره های دبیرستان جا خوش کنه!!
حتمن بعدن راجب دبیرستان مینویسم پرهام!!حتمن!:)
+چقد این پست فوق العاده بود!!:))

Miss pocker face
به به اون محتوی کاسه تو عکس حرف ها برای گفتن داره :)

انشالله که به آرزو هات میرسی :)

اگه آلوچه دوس داشتم برام لذت بخش تر میشد!!:))

ممنونم عروس دلبرک!:)

ــ یاس ــ
کامنت سینا=)) گوشیت زرافه س=))؟


کلن سینا همیشه به مواردی توجه میکنه که آدم نظرش نمیره سمتش!:)))

مهر2خت 69
حالا چطور بود؟:)))))))

بیان دکمه بلاک نداره!؟!=)))))))

maryam !
مسی جان، به نظرم واجب البلاک ترین آدم حاضر در این صحنه، پرهامه ‏!‏ ببین چقد ریز اون ' چطور بود ؟ راضی بودی ؟ ' رو نوشته ‏!‏ جوری که تو اومدی براش توضیح دادی که چطور بود ‏!‏ :D

عاشقتم یعنی!=))))
پرهام جان پاسخگو باش!!=)))))))))

reza
سلام خوبی چ خبرا ؟
ایشالا رتبه برتری دیگه مث داداش :) 
ما هم کلی لواشک درست کردیم جای شما خالی .

سلام ممنون!:)
wow!لواشک خونگی!*_*

the_ emperor
خخخ اره لواشک خونگی
عکسش گذاشتم تو پست جدیدم ببین.

باوشه میبینم!:)

ستــ ـاره
چه داداشی 😍 قدرشو بدووون.
منم یه داداش دارم ولی کوچکتر از خودم ، خیلیم دوستش میدارم ولی اصلا ابراز احساسات بلد نیس :دی

+ تونستم آی دی داداشتو ببینم:))) مثلا محوش کردی؟ :دی
اجازه دارم فالوش کنم؟ کنجکاو شدم 😁

عزییییزم!😻

یاد میگیره کم کم!
وقتی متوجه شه هیچ رابطه ای به پای رابطه ی خواهربرادری نمیرسه!:)
+میدونم میدونم خیلی داغون محو کردم!😀
آره عزیزم فالو کن!:*))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان