من vs ماکس پلانک!

دوستانِ لات و لاابالی رو دیدین که به شخصی که از نظر سایز خیلی ایکس لارجه و مشتاش بر دهان سایر دولت ها محکم تر از بقیه ستو بهش میگن گنده لات؟!
دانشمندائم همچین کِیسی رو در بساطشون دارن که بهش میگن گنده دانشمند!
در زمان های دور گنده دانشمندشون،ماکس پلانک محسوب میشد!یه روزی این آقا خبر میده به بقیه دانشمندا من جمله انیشتین و شرودینگر و تامسون و بور و اینا ،که "عرضم به حضورتون دیگه در فیزیک به جایی رسیدیم که هیچ جایی از علم بر ما پوشیده نیست!به تقدیر از این همه تلاش شبانه روزیتون برای علم و دانش،بیاین یه ساینس پارتی بگیریم!تم جشنمونم قرمز مشکیه!پارتنراتونم بیارین ببینیم سلیقه نحستونو!"
خلاصه روز جشن میشه و همه شاد خندون و پارتنر به دست میرن خونه پلانک!که از نظر شخص نویسنده زیادم نمیتونه جشن جذابی باشه!شما تصور کنین یه عده دانشمند،گیلاس محتوی مایع خاکبرسری به دست وایسادن کنار هم دارن راجب فیزیک کوانتوم بحث میکنن!پارتنراشونم لبخند به لب و پوکر در درون دارن به بحث گوش میدن و به این فک میکنن که "شوشوی من از همشون دانشمند تره!^_^ "
همه مشغول صحبتن که یهو ماکس پلانک میکروفونو از دست دیجی میگیره و میگه دوستان یه لحظه به من توجه کنین!...امشب جمعتون کردم اینجا که بهتون یه چیزی رو بگم...من یه چیزایی راجب اثرات تابش نور اجسام کشف کردم!انیشتین برمیگرده میگه "کشف کردی که کردی!به عمت بگو خوشحال شه!" -وی اندکی  در شرب خمر زیاده روی نموده بود!-
پلانک یه چشم غره بهش میره ومیگه : دِ نه دیگه!طبق تحقیقات من نمودار این تابش نور هیچ رقمه برای اون تابش گرمایی ای که ما درنظر گرفته بودیم تره خورد نمیکنه!یعنی احاطه کامل بر علم بخوره تو سرمون!حالام جمع کنید برید خونه هاتون تحقیق و تفحص کنید ببینید تابش اجسام چه مرگشونه!
-با اندکی جعل در تاریخ!-
همه ی اینا رو گفتم که بگم زندگی منم بدجور شبیه این ماکس پلانک لعنتیه!دقیقن همونجایی که فکر میکنم خب تموم شد دیگه سختیامو کشیدم و الان وقت خوشگذرونیه یه ماکس پلانک در میاد یه چیزی نشونم میده میگه خانوم فلان!اینو چی میگی!؟...

پ.ن: و باید بگم کنکور عضوی جدانشدنی از زندگی من است!میخوام امسال بمونم!انتخاب رشته م نمیکنم چون اون چیزی که میخوام قبول نمیشم!:)
پ.ن 2 :هرگونه پیشنهاد کتاب و فیلم و انیمیشن و موزیک پذیرفته میشود!
پ.ن 3 : یه آهنگم بذارم دلمون شاد شه!!

 

 شیطنت     افشین مقدم ،داریوش ، کیوان

 

 

MasiRika
منِ مجازی
شوشو ؟ :||||||||||

+ مطمئنی عاخه ؟ یک سال عمرتو باز میخوای بزاری سرِ یه امتحان ؟ تلاش کنی موفقی حتما پس :)))

+ واای منم این چند وقته هیچ فیلمی ندیدم :((((( 
البته سینما رفتم در عوض :|

+ اینم از عاقبت نبودن و اینا :آیکن چپ چپ نگاه کردن :|

+ مالِ منه ؟ *____*

کانال خانومای قری!:)))))))

+دوس ندارم برم رشته ای که تنها انتخابمه، از سر ناچاری رفتنش اذیتم میکنه!


+من فیلم زیاد دیدم!!خیلییی!گفتم یکم از سلیقه ی بقیه ببینم خسته شدم از سلیقه ی خودم!!
عوضش من اصن سینما نرفتم!:))

+آیکن سوت زدن!^_^

+آره آره مال توئه!:")) اولش داشتم همینجوری میذاشتم بعد گفتم علی آهنگای آخر پستو گوش میده!!:)))
هرچند الان سینا میاد یه ایراد میذاره رو این سلیقه آهنگی من!-_-

صخره .
مسی چه خوبه اپ کردی:)
اووووووومممممممممم کتاب! 
سه تا رمان میگم.ولی رمان مفید و مغزساز!

داستان دوست من کنولپ_هرمان هسه
کمیاگر_پاعولوکوعیلو[کیبوردش شیش کوچولو ندارد:| ]
خداحافظ گاری کوپر_ رومن گاری 
لازم به ذکره کمیاگر رو اول بخون:-D
لازم به ذکرتره خداحافظ گاری کوپر رو تازه شروع کردم! شصت صفحه خوندم ولی واقعا عالی بود مخصوصا دیالوگ هاش

داستان کوتاه:
کاش کسی جایی منتظرم باشد_آناگاوالدا 
[وی پای یکی از داستان های این کتاب زار زد و دیر به باشگاه رسید ] 
قوز نکن بودا_صادق پیام
[کم حجم و ارزان قیمت ]

اوممممممممم!:) 
فیلم هم متاسفانه دست قدری ندارم ولی اگر به دنیای رقص علاقه داری استپ اپ رو پیشنهاد میدم 
مطمعنا فرندز و اون سریاله که تو اسمش سیزده داره رو بچه ها به وفور پیشنهاد میدن:-D 


جووووونم برات بگه که مادر:) 

وای وای صخی چقد خوشحال شدم از کامنتت!*_* *_* *_*
خوبی عزییییزدل؟!دلم تنگ شده بود برات!*_*

هر سه تاشو نخوندم و هر سه تاشو میخونم این چندوقت!:*)
تعریف خداحافظ گاری کوپرو  خیلی شنیدم!حتمن میخونمش!:)

این دوتارم میخونم حتمن!کاش جایی کسی منتظرم باشد و گرفتم ولی قبل اینکه بخونم یکی از دوستام ازم گرفت که بخونه!چنین دوستانی دارم!:/

علاقه که زیااااد!*_*
ازین فیلمای موزیکال خیلیییی دوس دارم میدانلودمش!*_*

فرندزو میخواستم نتی بخرم،قسمتاش زیاده حجم نتم پاسخگو نیس!
این سریاله که توش سیزده داره رو دیدم عشقول!!:دی

Faber Castel
پست جذابی بود
عالی روایتش کردی
شوشو هم واژه ی به جایی بود! :)

تعریف فابر به شدت میچسبه!!:))

مرسی لطف داری!:)
:)))

بانوی لبخند
1)من دو سال پشت کنکور بودم
از هر 100 نفر 1یا 2 نفر رتبه اشون بهتر میشه
بقیه افت میکنن
2)از سال 98 کنکوریا نظام جدیدن
یعنی اونایی که 6 سال ابتدایی خوندن 3 سال متوسطه 1 و 3سال متوسطه 2
پس اگه خدایی نکرده نتونی 97 خوب کنکور بدی بد باختی
3)درس خوندن بدون مدرسه فوق سخته و توقعات هم ازت بالاتر میره به نسبت

اینا رو گفتم که بدونی اگه میخوای بمونی باید تلاشت خیلی خیلی بیشتر شه
و امسال هم انتخاب رشته کن حتما حتما.
همونایی که دوست داری. چون ممکنه کسی اونو انتخاب نکنه یا شانست بزنه و قبول شی. قبول شدی که کلات و بنداز هوا. نشدی هم فدای سرت سال بعد. فقط یادت باشه اگه روزانه جایی قبول شدی و نرفتی 97 نمیتونی کنکور بدی. پس خیلی سنجیده انتخاب کن. 
موفق باشی :)

این‌رتبه‌‌ای که‌الان آوردم سقف‌ من بود!میدونم که ازین بدتر نمیشه!یعنی مطمعنم‌ که‌سال بعد مثل این‌نمیشه!

سال ۹۸تا چند سال‌دوتا کنکور برگزار میکنن!واس نظام جدیدا‌ و قدیما!ازین بابت نگرانی ندارم!:)
یه انتخاب رشته نجومی کردم!فقط واس اینکه ببینم فاصله م چقد بوده تا اون رشته‌ای که میخوام!:)
مرسی از‌حرفات عزیزم!:)

دیاز پام
:)))

شوخی شوخی با ماکس پلانک هم شوخی؟ :/
ولی خدا می‌دونه واسه پیدا کردن ثابت پلانک چه زجری کشید.

روح مرحوم ازم‌ناراضیه ولی مقدمه ی دیگه ای به‌ذهنم‌نرسید!:)

کلن‌دانشمندا به شدت عزیزن!و محترم!

شکوفه .
اوووف چه مقدمه طولانی ای!
شاید باورت نشه ولی من با اینکه بدون مکث انتخاب رشته کردم بعد کنکور، نمیخاستم برم دانشگاه. میخاستم تا آخر عمرم پشت کنکوری بمونم. (هرچی تحقیق کردم نفهمیدم اسم این سندرم چیه)
بخاطر همین نمیگم عمرتو تلف نکن و اینا... هرچی دوست داری همون خوبه :)

هر سندرمی که‌هست ارتباط نزدیکی‌با مازوخیسم داره!:++)

مرسی شکوفه‌جانم!*-*
بهش‌فک کردم‌خیلی...دیدم موندن‌بیشتر راضیم میکنه!:)

سولانژ ...
خییییییلی از لحن کلامت لذت بردم ماسیریکا :) دوست داشتنی می نویسی ...
امیدوارم حال دلت خوب بشه ...

دوس داشتنی میخونی عزیزم!:)

مرسی سولانژ‌جان!*-*

ــ یاس ــ
بهت افتخار میکنم، و میدونم موفق میشی♥

عزیییییزدلم!یاسی من!❤❤

علیـــ ـرضـا
به به مسیریکا اومد ...
قشنگ معلومه زیادی درس خوندی زده به کله ت :|
+ یه سال پشت کنکور موندن سخته ! یه سااااااااااله از من میشنوی انتخاب رشته کن !
+ کتاب و فیلم و رمان بعدا معرفی میشود (هر وقت رفتم خونه - الان سر کارم نیمشه)

بالاخره...:)

مرسی همیشه‌لطف داشتی!:))))
+انتخاب‌رشته تایمش تموم شده!:دی
++هنوز خونه نرسیدی؟!چقد‌ راهه مگه؟!:)))

مهدی صالح پور
برو یه وری یه چیزی بخون؛ سال بعد هم شرکت کن. حال کردی ادامه بده، حال نکردی سال بعد ببین چی قبول میشی، برو همونو بخون. ولی خونه نمون الکی! پشیمون میشی...

+ سریال WestWorld رو ببین؛ یا House Of Cards

همون یه وری یه‌چیزی خوندن!یه چیزی خوندنه‌که‌منو راضی نمیکنه!:)

اگه تمام وقتمو برای خوندن‌ نذارم نمیتونم نتیجه ی خوبی بگیرم!تجربی مسخره اینطوریه!
+ممنون!:)

پرهام .

این الان اندکی جعل در تاریخ بود؟ البته اون انیشتین رو موافقم، کلا مرحوم قیافش همیشه HANG OVER طوره...

پ.ن. به عِنوان یک علی کنکوری ورشکسته اگه مشورتی چیزی در رابطه با دوران پشت کنکوری بودن داشتین من در خدمتم، فقط باید توجه کنید هر توصیه ای که کردم رو برعکسش رو انجام بدید تا ان شالله موفق بشید:|

پ.ن.2. خب یه کتاب هست به اسم مردی در تبعید ابدی از نادر ابراهیمی. این کتاب یه جورایی عرق ملی رو به من برگردوند! درباره ی زندگی ملاصدراست. کلا اسم کتاب و فیلم میاد همیشه اذهان میره سمت چیزمیزای خارجی، به نظرم حوبه از ایران شروع کنیم، کتابای بزرگ علوی، هدایت، ابراهیمی، افغانی... فیلمای مهرجویی، مجیدی و علی حاتمی...

پ.ن4: الله وکیلی دیگه اون تیمسارا و سرهنگای فراری بعد از انقلاب هم که الان ساکن لس آنجلسن دیگه به اینجور آهنگا گوش نمیدن، این بار دیگه با سینا موافقم! شما وقتشه MOVE ON کنی از این آهنگا:)))

شاید در حد‌ دیالوگ و میزانسن و اینا دست برده‌باشم توش فقط!^_^

+معرفی میکنم،پدر تواضع نسل‌ معاصر هستن!پرهام!:)))
++در حال حاضر‌در حال خوندن دو قرن سکوت زرین کوبم که اونم‌داره به من عرق ملی‌رو‌ برمیگردونه!:)
حقیقتش‌از‌فیلمای جدید ایرانی لذت نمیبرم متاسفانه...اونجوری باید راضیم نمیکنه!باید اعتراف‌کنیم اوج‌ سینمای‌ایران‌۸۰-۹۰بود...هرچند هنوزم فیلمای خوب یک‌در هزار ساخته‌میشه!فک میکنم انقدر همه درگیر شکستن تابوهان به موندگاری اثرشون توجه نمیکنن!
+++😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
من دوسش دارم!!عشق‌میکنم با این‌آهنگا!:)))))

Bahar Alone
پارتنر به دست:))))
+واسه من ۱۵۵ تا روشنه😣😣😣میگم بیا یه نفرو اجیر کنیم خاموششون کنه !:)

کسی همچین مسئولیت سنگینی رو‌قبول نمیکنه بهار!-_-


Mr. Maleki
زندگی من پر شده از ماکس پلانک ها دیگه جوری که خودم ایشون رو قبل ظاهر شدنش احساس میکنم خودم به سمت حل مشکل بعدی قدم بر می دارم تمومم نمیشه!

من فک کرم چون میخواین بمونین سال بعد کتاب درسی میخوان پیشنهاد بگیرین چه خوبه عین خیالتون نیست که یه سال دیگه میخواین بمونین{در ظاهر}

حتمن‌یه صحبت جدی با این‌ماکس پلانکا داشته‌ باش!فرد منطقی ای ایه!:دی


گفتم قبل اینکه‌دوباره شروع کنم حسابی بهم خوش گذشته باشه!!:))

🍁 غزاله زند
چه خوب بودن 😂
آه! منم مثله تو...و باز هم میمانیم :)) بلاخره نتیجه‌ی دلخواه خیلی مهمه ;) 
موفق باشی :)  

خیلی خیلی مهمه!:)

دلم نمیخواد چندسال‌بعد که برگشتم‌ به عقب‌نگاه کردم‌بابت اینکه برای رسیدن به هدفم‌صبر نکردم خودمو سرزنش کنم!:)
مرسی غزاله ی مهربونم!توام همینطور!:*

پرهام :
پدر تواضع نسل معاصر؟؟:-))))))
اتفاقا نیچه هم میگه «آنکه خود را خوار میدارد، در مقام خوارکننده خود را بزرگ میدارد!»
حالا مگه پدر نسل معاصر و نسل قدیم داریم؟ پدر پدره دیگه تمدید نمیشه که نسل به نسل:دی
 تواضع هم فقط یک پدر داره که اون هم مسعود ده نمکیه:-) بعدش پسر عارف سمت نایب پدر تواضع رو داره. من تو اون پایین مایینام، مشاور حقوقی ای چیزی:|
 اقا ولی خدایی من دو بار کنکور تجربی دادم هر دو بار رتبه م از پنچ رقمی کمتر نشد! چی رو تواضع کنم آخه :/ :\ -_-

هنوز دلم با اون جمله ضد زنش صاف نشده بخوام این جملشو تحسین کنم!:)))

نه ما پدرا رو نسل بندی میکنیم!:)تو هر نسل اعمال متواضعانه تغییرات تدریجی میکنه!:))
مسعود‌‌ده‌نمکی گفتی و نابودم کردی!-_-اون که اصلن تواضعو رد کرده!به درجه ای از ملکوت رسیده که‌باید زورکی حالیش کنیم فیلمش پرفروشترین فیلم‌تاریخ‌سینما بوده!هروقت اینو بهش بگی جیغ میزنه!
پسر عارف میتونه بت تواضع‌باشه اصن!میشه مگه‌آدم ذره‌ای به‌ژن برترش متکی‌ و مغرور نباشه؟!دورش بگردم!
با این تعداد متقاضی پنج رقمیم قابل تحسینه!😑

صخره .
مسی:(

جان دلم صخی!*_*

صخره .
دالی:)

دالی صخی!****_****

زارع
بنام او
----------
سلام خوبی؟

وبلاگ جالب و خوبی دارید و حدس میزنم بازدید خوبی هم داشته باشید ، 

پس چرا نمی آیید از این وبلاگ تون کسب درآمد کنید

ما یک سیستم همکاری در فروش همیار راه انداختیم که میتونی بیایید داخل سیستم عضو بشید بعد توی سیستم محصولاتی که قرار دادیم را توی وبلاگت بگذاری هرکسی از طریق وبلاگ شما محصولات ما را خرید بکنه به شما پورسانت که تایین شده را بلافاصله بعد از این که محصول به دست مشتری برسه برای شما واریز میکنیم.

درکل شما هیچ ضرری نمیکنی صرفا یک آزمایشه

صفحه عضویت : 
http://hamyar.biz/partner/index.php?act=register

صفحه ورود:
http://hamyar.biz/partner


صفحه اصلی سایت:
http://hamyar.biz/


شمار تماس :  09014225505

هر سوالی بود خوشحال میشم بپرسید

اینجا وبلاگه دوست عزیز!نه محل کسب در آمد!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان