بشنویم! :)

خودم | یخی که عاشق خورشید شد از رضا موزونی


پرهام | بدبو از حسن غلامعلی فرد

 

pary darya |گاهی وسط خیابان یخ میزنی از sepide.b در کافه جیم

 

 


منِ مبهم | چوپان دروغگو



+داستانا ادامه داره، تا هروقتی که بفرستین... :)

+29 / 7 /96

 

ستــ ـاره | ما آدم نمیشیم از عزیز نسین با ترجمه احمد شاملو  📌لینک

 

MasiRika
Pary darya
(((-: چقد کامنت خصوصیت قشنگ بود ذوق کردم اینقد که نگوووو
((-: صداشو ببین اخه **

مرسی که شرکت کردی پری جانم!*-*

ما پیش شما باید درس پس بدیم!^^

صخره .
حالا امشب کدومشو بشنویم؟:)
مسی میشه یکم روند این پست هارو کند کنی تا بتونیم سر فرصت همه فایل هارو بشنویم؟:)

فقط همین چهارتا ویس فعلن به دستم رسید صخی!نمیدونم اصن ادامه داره یا نه!:*)

اگه بازم فرستادن چشم!:*)

Pary darya
((:صدات چرا اینقد قشنگه اخه؟
** عزیزممممم

قشنگ میشنوی خواهری!*-*

دختر آفتاب ..
چه بامزه:)

:)

آقاگل ‌‌
:)))
گوش دادم همه رو و لذت بردم. ولی خب از آخری بیشتر لذت بردم. شاید چون داستان خیلی آشنایی بود و یادآور دوران کودکی.
صدای دیگر دوستان هم عالیه.

خیلی ممنونم!:)

علاوه بر اون مبهم جان خیلیم شیرین تعریف کردن!:*)

منِ مُبهم
🙌🙌🙌👌👌👌😍😍😍
عالی بودند😍😍😍

بازم مرسی که شرکت کردی عزیزدل!*-*

طراحی سایت
عالی

:)

ستــ ـاره
آخه چرا صدای خودت اینقدر عاااالی بود؟؟؟ وای شوپن اون پشت... قلبم داغووون شد. عالی بود. شوپن شوپن...
راستش اول میخواستم بخونم همین داستانو انتخاب کرده بودم ولی دیدم گذاشتی و واقعا محشر خوندی...

یکی یکی گوش میدم  داستانارو

جدن چجوری شوپنو‌ تشخیص دادی؟!oo

صدای آهنگ خیلی کم بود!😶
عزیییییزم مرسی ستاره جانم لطف داری!:)

علیـ ـرضـا
خدا همه کمالات یه جا داده به یه نفر :|
یه لحظه حس حقارت کردم :|
اسمت سرمه ای نیست ؟ :D

بوی تیکه انداختن به مشامم خورد از کامنتت!=_=

جدیدن سرمه ای بودن جزو‌معیارای کمالات شده؟!:))

جناب دچـ ــــار
همه خوب بودن :) مخصوصا من مبهم و اولی :)

اخری رو فقط گوش ندادم :) بخاطر تنبلی

خیلی ممنون!:)

آخری رو که حتمن گوش بدین!:)

پرهام :
یه طوری داستان رو میخوندید که میشد تصور کرد چند تا بچه ی کوچولوی شش هف ساله دورتون خوابیدن و دارید براشون داستان میگید! خیلی خوب بود:) جالبه من حواسم نبود ایده ی اصلی گفتن قصه های شب و بچگونه بود. یه چیزی انتخاب کردم آدمای گنده هم نمیتونن تحمل کنن!:دی

متاسفانه تا حالا تجربه بچه خوابوندن نداشتم و فک میکنم خیلی باید شیرین باشه!:)

نه حالا اونقدرم مهم نبود که بچگونه باشه!خیلیم انتخاب داستانت متنوع بود،نیاز بود اصن!:))

ستــ ـاره
من با دو سه نت شوپنو تشخیص میدم دیگه D: 
سالها رو باهاش سپری کردم ، آهنگاشو گوش دادم ، خندیدم ، گریه کردم ، لرزیدم ، مگه میشه تشخیص ندم آهنگای شوپن جانم رو؟

عالی بود در کل. منم میخواستم موسیقی بزارم پشتش حوصله ام نشد :دی

چقد حس خوبی داره اینطوری!من هنوز به اون درجه نرسیدم!:))

عزیزممم:)
دارم فک میکنم با کدوم آهنگساز یا خواننده انقد خاطره دارم،و خب چیزی بادم نمیاد که چندسال مداوم بهش گوش کرده باشم!فقط‌یه قطعه از انیمیشن عروس مرده خیلی واسم همیشگی بوده که آهنگسازش تیم برتونه!:)

منم به زحمت همت کردم یه چیزی اون پشت پلی کنم!:))

جناب دچـ ــــار
گوش کردم :) دختر با سواد و اهل مطالعه ایه انگار :)

دقیقن!دقیقن زدین به هدف!^_^

منِ مُبهم
قربونت عزیز دلم😍😍😍
مرسی از لطف بقیه دوستان😇😇🙏🙏

تی نازه بلمیسر خاخوری!😻😻😻


هلما ...
واااای خدا آقا پرهام خدا خیرت بده تو این موقع شب به داستان بد بوت گوش دادم، راستش ببخشیدا غصه خوردم و یکمم عوق زدم.
منم سعی میکنم بخونم. :)

رسالت داستانش همین بود که حالتو دگرگون کنه حقیقتن!:))

انقدم ملموس تعریف کرد من دل و روده ی جسدارم به چشم خویشتن دیدم!:))
پس منتظر داستانت میمونیم!*-*

خاتون ..
همشون خیلى عالى بودند.مخصوصا اولى خیلى بامزه بود.
من که همشون رو گوش دادم و واقعا لذت بردم :))

خیلی ممنون خاتون جان!:)

مرسی که گوش دادی عزیزم!:*)

یک بلاگر
فایل ها کیفیت نداشتن ولی قشنگ بودن
هیچ کدومشون به سلیقه من نخورد
صدای پرهام بد نبود لحنشم جالب بود ولی داستانش مسخره بود که تقصیر خواننده نیست :)

پخش آنلاین که گذاشتم متاسفانه کیفیتشون اومد پایین!ممنونم!:)

من دوس داشتم داستانشو اتفاقن ،خیلی متفاوت و خاص بود!:)

Negin
چقدر قشنگ گفتین داستانارو لذت بردم واس منم در حال آماده سازیت برات میفرسم😊
صدای تو که مثل همیشه عالی😍
پرهام شبیه گوینده های رادیو حرف میزنه پیشنهادمیدم تست بده😉
پری خیلی صدای شیرینی داره و به دل میشینه😄
من مبهم خیلی قشنگ تعریف کرد سر گرگ اومده هاش کلی خندیدم😌
ستاره هم صدای آرامش بخشی داره وداستان قشنگی انتخاب کرده بود😇

آماده سازیت خیلی طول کشیدا در جریانی که؟!:))
مرسی بلللمیسر!*-*

یک بلاگر
چرخش در وبلاگ ها دوباره مرا رساند به همین پست :)
خیلی خوب

تا باشه از این چرخشا!:)))

یک بلاگر
خوبه دیگه میچرخم تو وبلاگ های فارسی

راه ارتباطی خوبیه!:)

طراحی سایت راتین
عالی بود

:)

طراحی سایت ارزان
باز هم ازاین داستان های زیبا برامون بزارید ممنون

فک کنم دیگه تموم شده!:))

mohammad javad
چه قدر با احساس خوندید 🙂
من صدا داغان🙁

خیلی ممنون:)

اعتمادبنفس داشته باشین!:)

mohammad javad
داغان داغانه دیگه😣😅

داغان یه تصور داغانه!😇

mohammad javad
با این تعریف از داغان که من خودم داغان شدم😅
من خودم حداقل بیست تا تعریف بره داغان دارم
ولی این جدید بود😃
راهنمایی ابتدایی گروه سرود بودم
شایدم خوبه خبر نداره
حداقلش گوش خراش نیست خوبه:-)

خب پس مشکلی نداره صداتون،شما روش عیب و ایراد میذارین :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان