اعجاز بباید!!

بار الها! تصدقت برم!

من نشستم یه حساب سر انگشتی کردم،دیدم الان یه هزار و شونصد پونصد سالی میشه که معجزه نفرستادی سرمون!

اینه که هر طرفو نگاه میکنیم کفر‌ و بی ایمونی و اینا رسوخ کرده به دل و جیگر مردم،توام که اون بالا نشستی داری غصه میخوری

ببین من یکم فکر کردم،دیدم الان بهترین معجزه ای که میتونه رخ بده اینه که یه چهار لیتری عصاره ی جوونی بریزی تو حلق جک نیکلسون که قد و قواره ی ۴۰،۵۰سال پیشش شه،هرچند ما همینطوریم قبولش داریم ولی خب واسه تاثیرگذاری کار خودت میگم،

بعد بندازی تو فکرش که سوار هواپیما شه قان قان کنون با گل‌و شیرینی بیاد در خونه ما یه صحبتی با خونواده من داشته باشه!

تضمینی جامعه ی آماری کفر میرسه به زیر خط فقر!

دیگه حالا خودت میدونی...


پ.ن:کاش گوگل یه سایتی تعبیه کنه به اسم google room ،هرچیو سرچ میکنیم بهمون بگه کجای اتاقمون گم و گور شده!

مثلن من صفحه شو واکنم سرچ کنم  "اون بلوز سفیده" ،بنویسه آخرین بار با یک عدد قیچی در دستان مادرتان مشاهده گردید!چیه این پیشرفت تکنولوژی که میگین!؟به درد چی میخوره پس؟!

+در همین راستا لازمه به ارواح و اجنه ی محترمی که تو اتاق من سکونت دارن بگم میدونم مدادنوکی دوس دارین و هربارم ورمیدارین نمیارین بذارین سرجاش،ولی این جدیده که خریدم فلزیه،یکم دیرهضم میشه اذیتتون میکنه،اون فابرکاستله که گذاشتم رو میزو بخورین،نوش جونتون

MasiRika
دختر آفتاب ..
وای:)))
 منم گوگل روم میخوام:)

قراره حالا با ساندر پیچای یه صحبتی داشته باشم،اگه حل شد میگم اتاق تورم پوشش بدن!:))

جناب دچـ ــــار
پ.ن اولی خیلی باحال بود :)

مرسی!!:))

صخره .
مسیییی*___*
:))))

جاااان جااان!*-*

Pary darya
(((((((((: از دست تواخه
:)))))))))))))) عالی تو

پری میای یدونه ازون برنامه ها بچینیم واسه جنای اتاقم؟!:دی

علیـ ـرضـا
برای بار دوم میپرسم شما سرمه ای نیستی ؟ D:

در حد صورتی یواشم!یا نهایتن زرشکی!سرمه ای فک نکنم!^^

🍁 غزاله زند
وای خدا 😂😂😂 
منم از خدا میخوام معجزه کنه! نیازه اصلا 😂

کیو بگم بیاد دم خونتون؟!:دی

خدا جون یادداشت کن واسه غزاله!^^

🍁 غزاله زند
بگو جانی‌دپ بیاد 😂😂😂
سفارش کن بدلش رو نفرستن! 😂

آدم به بدل جانی دپم راضی میشه یعنی!اینقد جذابه!:))))))

ولی چشم ما میگیم اون چینیا که ته انباره رو نفرستن!:دی

Pary darya
((((((: اره حتمااا
یکی ازخوباشو اجرا میکنیم روشون

عاشقتم!به هیچی رحم نمیکنیم!😁

Pary darya
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
(((((((((: *** *** **** *** ******** ** ****** **** ****** ****** ******(((((((: به نظرم ستاره دارکن

واااای پری دیوونه!!عاااااالی بود!=)))))))))))
تو انجام بده من نُت برداری میکنم که بمونه برا آیندگان!!=))))))

پیمان د
آیا ندیدند که ما بر آنها نیکول کیدمن را فرستادیم  و انکار کردند و گفتند این همانا سحر و جادوست؟ 

واقعن این بانو نشانه ای بود برای کسانی که تعقل میکنند!ولی کو تعقل؟!-_-

ــ یاس ــ
کاش میشد هر روز بنویسی:))))) وای محشری تو ! 


چقد لبخند شدم از این حرفت!عشق منی اصن تو!*-*

ــ یاس ــ
کاش میشد جک نیکلسون سر راش واسه من جوزف گوردن رو بیاره :( خودم اولین نفر ایمان میاوردم :((

یاسی من به سلیقت کردیت میدم!!:)))
چه لعبتیم انتخاب کردی یهو!:)))

پرهام :

جک نیکلسون؟ الله وکیلی؟؟ آدم با نیکلسون زندگی کنه همیشه استرس داره که نکنه یه هو درِ دستشویی رو با تبر بشکنه و بعدش کلّه ش رو از شکاف بکنه تو بگه : !!!here is johnnyyyyyyy

به هرحال خیلی خوبه که به فکر خدا هستید و اصلا هم به خودتون فکر نمیکنید فقط مگه پرنس هری از قصر باکینگهام رو در نظر نداشتی شما؟ الان خدا بلاتکلیف مونده هری رو بفرسته یا جک رو. خوب نیست آدم خدا رو معطل بذاره:/

عمیقن و بی حد و مرز جذابه لعنتی!
:))))))))))))))))
خوبه که!زندگی هیجانی!!همش حس میکنی میخواد با تبر نصفت کنه!:))))))
من دایره افراد انتخابیمو گسترش دادم که خدا خودش هرچی کرمش بود بفرسته!^^

+اینکه یکی پستای قدیمیم یادش میمونه و برام یادآوریش میکنه واقعن حس خوبی داره!ممنون که همیشه اینکارو میکنی!:)

Negin
جنای خونتون دیگه دارن پیش روی میکنن😂😂
جک نیکلسونم از بک گراند گوشیت برمیداری منو میذاری😒

کم مونده وعده های غذاییشونم با ما تناول کنن!-_-
روحیه میگیرم عکسشو رو گوشیم میبینم اصن!:))

ــ یاس ــ
روش کراش دارم لامصبو اولین اسمی که به ذهنم رسید بود=))

دیگه به احترام انتخابت من سعی میکنم روش کراش نداشته باشم!:)))
عجیب بانمکه چهره ش!همیشه م میبینمش یاد هیث لجر میفتم!:))

داداشی^_^
کامنت گذاشتم بگم که کامنت نذاشتن نشونه نخوندن نیست:))

آره ولی کامنت گذاشتن حتمن نشونه ی خوندنه!^^

دلم برا کامنتات تنگ میشه خب!:*)

مهدی صالح پور
چرا میندازی گردن اجنه ی بیچاره؟ مراقب وسایلت باش، جن همسایه رو دزد نکن!
+ البته که با این ایده سرچ کاستومایز به شدت موافقم. من برای سرچ داخل کتاب های کتابخونه میخوام.

من که نمیتونم رو همه وسایلام چهارقل و آیة الکرسی بچسبونم نیان که!😁

+اون که عذابه قشنگ!کتابی که میخوای جلو چشمته ولی نمیبینیش!-_-

آرام ..
فوق العاده ای مسی:))))))))))))))))
محشری دختررررر:-D:-D


عاغا برا منم معجزه اتفاق بیوفته ک مطمعن شیم دیگه هیچ کافری وجود نداره:)))))

اونم گوگله هم فوق العالیه :)))))

عزییییزمی مرسی!چشام قلبی شد!:*)


جک نیکلسون که برا من جور شد قول میدم شماره هر‌سلبریتی ای‌که خواستینو از گوشیش دربیارم واستون!:دی

چه ترکیب بدیعی!:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان