به یک عدد هکر سیستم الهی نیازمندیم!

داشتم فکر میکردم خدا احتمالن اوایل خلقت بشریت ، پوشه های افرادی که قراره در آینده متولد بشن و داده دست یه فرشته ی بی حوصله،گفته شرایطتا رو دیمی بپاچ رو بشریت که به هرکسی به تناسب ، موقعیت خوب و بد برسه. بعدشم پوشه هارو بده دست متصدی کوره که دیتاهارو وارد سیستم کنه و دستگاه شروع به تولید کنه!

خلاصه این فرشته هه هم نشسته بوده یه گوشه واسه خودش تو پوشه هامون ورقه هارو میچیده!یجوریم منیج میکرده اینطوری نشه که همه خوشبختیای عالم برسه به یکی،ازونطرف یه نفر دیگه کل بدبختیا آوار شه سرش!

ازونور در همون اطراف ماجرای آدم و حوا در حال جریان بوده و بعد اینکه اون سیب نکبتی رو گاز میزنن و خدا تبعیدشون میکنه به زمین،آدم همینطوری که دست حوا رو میکشیده و با عصبانیت داشته از بهشت خارج میشده سر راهشم یه لگد به پوشه هامون میزنه و همه چی پخش و پلا میشه!این فرشته هه م که حال و حوصله نداشته همینجوری همه رو کوه میکنه سر هم میذاره ،میبره میده دست خط تولید!اینه که تعادل تولید به هم خورده و کیفیت انسانا به ماکزیموم مینیموم رسیده و آدم متعادل خلق نشده!

 

شما خودت تصور کن،یه پسری،با قدی به قاعده دو متر،با پوست برنزه و چشمای سبز و موهای خرمایی ،دارای سیکس الی بیشتر پک در ناحیه ی معدی، ساکن در یه تیکه ای از قاره ی اروپا ،ربدوشامبرش تنشه و لم داده رو کاناپه ی متعلق به دوره ی لویی شونزدهم،و با آخرین مدل آیفونش زنگ میزنه به معاون شرکتش و میگه امروز نیاز به استراحت دارم خودت کارای شرکتو راست و ریست کن!

 

بعد اونوقت...من!با همچین شمایلی!!!با قدی نزدیک به یه متر و نیم، با موهای در هم گره خورده ی غیر قابل گشایش ،و از همه بدتر ساکن در منطقه ی خاورمیانه ،قورباغه ای نشسته باشم کف اتاقم و قوطی خالی پرینگلزم دستم باشه، و به این فک کنم چی شد که انقد زود چیپسم تموم شد!و چرا انقدری پول تو حسابم نیست که بتونم یه وانت کرایه کنم و کل چیپسای فروشگاهو بار بزنم بیارم اتاقم؟

این عدالته واقعن؟!

فلذا ،الان روی صحبتم با باری تعالی ست!

که خدا جون... گِل اضافی داشتی ازونا بیشتر خلق میکردی!این خاورمیانه رو همینطوری خالی از سکونت به حال خود وامیداشتی!

ارزش داشت کیفیت رو فدای کمیت کردن؟!

 

+واقعن چی شد که چیپسم اینقد زود تموم شد؟

پ.ن:چندوقته دارم در به در دنبال کارتون «کارآگاه کوآلا» میگردم!کسی ندارتش یا نمیدونه از کجا میتونم پیداش کنم؟!باور کنین دوباره دیدنش حتی از اینکه جک نیکلسون بنا بر پست قبلی عاشقم شه هم بیشتر خوشحالم میکنه!نه دروغ گفتم بیشتر‌خوشحالم نمیکنه!ولی عمیقن دوس دارم ببینمش!کسی هست مرا یاری دهد؟

 پ.ن2 : آدم گزینه انتشار پستو که میزنه حس میکنه تلق صدا میده و از شدت خالی بودن محیط تو بیان اکو میشه!ستاره افشانیتون کو؟!وباتونو ول کردین کجا رفتین؟!-_-

پ.ن 3 : یه آهنگم گوش بدین این همه خزعبلاتمو خوندین دست خالی نفرستمتون خونه لااقل!


                  من کیم ....شروین نجفیان

 

MasiRika
آقاگل ‌‌
این قسمت سمت چپ آخرین نظرات یکی از نظرات این بود: "فوق العاده ای مسی!" اصلا کل حواسم موقع خوندن متن به این بود که مگه مسی هم وبلاگ داره؟ یعنی ممکنه بوفون و رونالدینیو همم وبلاگ داشته باشن؟

پستای منو با تمرکز بخونین پر از‌ پند زندگیه!^^

چقد خوب میشد اگه وبلاگ داشتن ولی!:))))
کامنتای وب بوفون ۲۰۰تارو رد میکرد هربار!=))

ستــ ـاره
یکم بیشتر به چیپست فکر کنی فیلسوف میشی :دی
نه جدی تفکرات قابل تاملی اند ، همینجوری از ذهنت خارجشون نکن ، دایره ی چیپس رو بزرگ تر کن و به همه مسائل دیگه توسعه بده ، چنان حجم وسیعی از بی عدالتی و ظلمی توی دنیا خواهی دید که ...

عاااااشقتم یعنی!=)))

واقعن بارقه هایی از زندگی بداختر و نامیمون رو میشه در این زود تموم شدن چیپس مشاهده کرد!:)))))

شکوفه .
عجب... متحیریم.
آقا این کارآگاه کوالا را موافقم شدید. گزینه دیگه ای که من دنبالشم وایکینگ هاست. گفتن تو شبکه پویا پخش میشه :)

آخییی یادمه یه پسره بود با باباش!ازین کلاها سرش بود که روش دوتا شاخ داشت!:)))

شبکه پویا چرا کارآگاه کوآلارو نمیذاره خب؟!:/
+کجایی شکوفه جانم؟!:)

Pary darya
(((((((: وای مسی(((((((((((: 
((((:

جان جان!:))))

شکوفه .
حالا من به خواهرزاده م میگم خبرمون کنه اگه نشون داد تی وی :)
 +در همین نزدیکی... وبلاگمون مرگ مغزی شده متاسفانه، گفتم که.

ای جان مرسی مرسی!:)))

+نه نگفته بودی چرا اینطوری شد!😶

گلاویژ ...
از یه جاهایی به بعد دیگه پستتو با نیش باز خوندم مسی😂

عه سلام!*-*

احتمالن اونجایی که وضعیت بغرنج و داغون خودمو توصیف کردم!گریه داشتا ولی اونجا!😀

پرهام :
پناه بر خدا! به اعتقاد بنده شما با این حجم از تخیل، توانایی این رو دارید که یه فصل جدید پیرامون خلقت آدم و حوا به سفر پیدایش تورات الحاق کنید. یا به طور مستقل "انجیل مسی ریکا" رو تالیف کنید:دی
بعد فرمودید کل چیپسای فروشگاه رو باز بزنید تو اتاق؟! این علاقه ی افسارگیسخته به چیپس قوطی ای ها رو فقط توی اون راکون انیمشین آنسوی پرچین سراغ دارم! که چیپس و پفکا رو انبار میکردن برای زمستون:)) ولی درکل من هم با یأسی که تموم شدن چیپس پینگلز به همراه داره آشنام -_-
پ.ن. چقدر دوست داشتنی بود اون آرچیبالد کوالا! با اون دوچرخه ش! من عاشق آهنگ تیتراژش بودم. چند تا قسمتش تو یوتوب هست با زبان انگلیسی و زیرنویس انگلیسی ولی منم پیدا نکردم دوبله ش رو متاسفانه :/

خوبه ها!یه مکتب نو‌ میزنم!سرشار از بشارت راجب بهشت پر از چیپس و جک نیکلسونای بال دار که همه جا هستن!(گند بنده خدارو درآوردم انقد گفتم!)
بهش فک کردم دیدم هیشکی نمیاد به مکتبم بگرایه!باید زورکی همه رو بگرایونم!-_-
خدای من:))باید اعتراف کنم علاقم به پینگلز از همون کارتون شروع شد!همون صحنه ای که قوطیش تو هوا باز میشه و ورقه های دلربای چیپس مرتب و سر هم از توش خارج میشن!!امیدوارم به روزی غممون تموم بشه به یه نحوی!خود شرکتش بیاد یه لوله بکشه از کارخونه تا اتاقامون،چیپسارو بفرسته برامون!به طور متناوب!
+وای آهنگ تیتراژش معرکه بود!*-*
منم دوبله شو هیچ جایی ندیدم!
عجیبه که تو آرشیو صدا و سیمائم نیس حتی

مهدی صالح پور
به قدری تخیلاتت عجیب غریب‌ه که فک کردم مواد زدی و در حالت طبیعی نبودی موقع نوشتن این پست!
+ من هفته ای یه بار میام. بقیه رو نمی دونم.

عااااالی بود!=)))))))

مامانم همش بهم میگه نخورده مستم!فک کنم تو این امر مواد و اینام کاربرد داشته باشه حرفش!:)))
+چقد دیر دیر!:)

داداشی^_^
سر اون تیکه لگد زدن به پرونده ها فقط داشتم تصور میکردم و قهقهه میزدم:)))

همش قیافه ی فرشته هه تو اون صحنه میاد تو ذهنم دلم براش میسوزه!:)))

قیافش شبیه اختاپوس تو باب اسفنجی میشه!!:))
+بگم چقد دلم واسه خنده هات تنگ شده؟!:)

علیـ ـرضـا
این پست نظریه آقای گودرزی و خانوم شقایقی رو کاملا اثبات میکنه :)))

:)))))))))))

نهایت تلاش یه آدم غمگین از تموم شدن چیپسش بود برای مرتبط سازی شرایطش با خلقت نامتعادل!شرمنده دیگه!:))))

داداشی^_^
خودم میدونم.همش به اون پیکسلی که برام گرفتی و به کیفم وصل کردم نگاه میکنم نفس جانم:)منم دلم برات کلی تنگ شده:)
ایشالا زود میام.وایسا امتحانام تموم شه بلمیسر:*

اصلن یاد شعرش نبودم!:*)
اگه این دو هفته م عقب نیفته باز!:))
عزیزدل :*

آرام ..
😂😂😂😂مسی دهانت ب حاک خاورمیانه مزین😂😂

یعنی من شیفته ی این اصطلاحات مبتکرانه ی دلبرتم آرام!😁😁

یک بلاگر
پرینگلز به چه طعمی بود ؟
پرینگلز اورجینال که شوره یه کم ولی پنیر ناچوش بد نیست.
سه تا مثلا بخوری مزش خوبه.
زیادش شوره اذیت می کنه!
در مورد اون بدبختی ها هم ... اینطوری شده دیگه متاسفانه...
ولی خب یه مقایسه کنی با بچه های فقیر آفریقایی می بینی خوردن چیپس خارجی تو کشور ایران هم به نوعی لوکس محسوب میشه:)
کارتونم برات می گردم ببینم میشه پیدا کرد؟

من خامه و پیازشو بیشتر از باقیشون میپسندم!

پنیر ناچوشو امتحان میکنم اگه پیدا کردم!:)
آره بالاخره آدم همیشه یکیو پیدا میکنه که وضعیتش از خودش بدتر باشه!فعلن تو ذهن من اونی که وضعش بهتر از منه میچربه!^^
دستتون درد نکنه!:))

یک بلاگر
من چیپس لیز رو می پسندم . خیلی خوبه
منم خامه و پیازش رو امتحان می کنم ببینم چطوره :)
خیلی ممنونم . پس ظاهرا نیازی به کارتون ندارین . منم دیگه دنبالش نمی گردم :)
خوشحال میشدم اینجا مفید واقع میشدم 

لیزو امتحان نکردم متاسفانه!:)

طعم خارق العاده ای داره!:)))
چرا خب هنوزم دارم دنبالش میگردم!:)نهایت کارم رسیده به اینجا که پیام بدم به این شبکه های کودک و اینا که بازپخش بذارن بتونم ضبط کنم!:)
خواهش میکنم،همین که دنبالش گشتین خوشحالم کرد :)

یک بلاگر
وظیفه بود.
خوشحال میشم کسی رو خوشحال کنم . شرمنده که اونقدر امکانات نداشتم که دوبله اش رو پیدا کنم

خواهش میکنم،لطفتونو رسوند!:)

خوشحالی آفرینیتون مستدام باشه!:))

امیرحسین
کاش می‌دیدم چیست
آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است
آه وقتی که تو لبخند نگاهت را
می‌تابانی

تبلیغات داره شکل گسترده تری به خودش میگیره جدیدن!:)))

یک بلاگر
به خاطرت تو هزینه افتادم :))
رفتم پرینگلز خامه و پیاز خریدم . اونقدرها که تعریف می کردی خوب نبوداا
خوب بود ولی خوشمزه نبود! متوسط بود. من ساده اش رو دوست دارم که اونم زیادی شوره!

من‌شرمندم!:)))

خب سلیقه غذاییمون جور نیس یحتمل!
طعمش از نظر من عالیه!:))

یک بلاگر
اون قسمت شوخی بود
من پرینگلز اورجینال و دوس دارم

متوجه شدم!:))

امتحان میکنم متعاقبن میگم دوس داشتم یا نه!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان