موردیانه (۲)

۱. فکر کنم در نارنیا رو پیدا کردم...یه جایی از کمد دیواریمه احتمالا،وگرنه هیچ توجیه دیگه ای نمیتونه داشته باشه این سوزی که ازش میاد

لباس که ورمیدارم میپوشم انگار همین الان از فریزر درش آوردم،باید یخای رو پالتومو بتکونم بعد تنم کنم


۲.داشتم فکرمیکردم آدمای خوب خیلی ترسناکن...ترسناک تر از آدمای بد

آدمای خوبی که‌ هنوز بد نشدن...آدمای خوبی که دلهره بد شدنشون همیشه باهات میمونه


۳.کاش دوستان اجنه یجوری توله هاشونو تربیت کنن که هرچیزی رو ورمیدارن بعدش بذارن سر جاش..‌‌.انصافانه نیست من هربار وسایلامو از یه سوراخی بکشم بیرون


۴.برا شمائم عجیبه انسانهایی وجود دارن که پولشونو میذارن لای پشم خرس و میرن میشینن تو کنسرت امثال حمید هیراد، دست و‌جیغ و هورا؟

چجوری میشه که بدونی یه آدمی دزده،حق مالکیت اشعار بقیه براش در حد آپاندیس گوسفنده،ولی بازم حمایتش کنی؟

حالا کاری به اینکه با دستگاه به اینجا رسیده و اجرای لایوش از تک‌خوانی من تو‌ گروه سرود مهدکودکمونم بدتر بوده ندارم...جدا چرا واسه گوشتون احترام قائل نیستین؟

البته شاید بگین یکی که تو پلی لیستش شهرام شبپره و اندی داره دیگه زر مفت راجب سلیقه موسیقیایی بقیه نزنه که بله کاملا باهاتون موافقم


۵.بخش عمده ای از مشکلات مملکت با پاشیدن گسترده ی کافور تو آب شرب عده ای از افراد حل میشه...اینطوری دیگه نه گشت ارشادی باقی میمونه که با مشت و‌لگد و جفتک پرت کردن سمت دیگران جاییش ترک‌ ورداره ،نه کسی مسائل روزمره و‌ عادی رو هتک حرمت به ساحت مقدس جایی میدونه

یارب روا مدار که فن سوفیا لورن عزب شه،رحم نمیکنه به هیچی


۶.موسیقی افغان خیلی دلنشینه...طرز ادای کلماتشون واقعا دلبره

الهه سرور - خاطر مرا نشکن دانلود

+یه اجرایی که از الهه خیلی دوست داشتم دستمال میدوزم افسانه تو استیج بود  +ویدئو


MasiRika
__ پریچک __
من همیشه با موزیکای افعان و تاجیکی گریم میگیره ... خیلی ماه بود .. با اجازت میذارمش تو کانال ...

میشه موزیک تو ای قشنگ تر پریا رو به من تقدیم کنی؟تروخدا تروخدا :))

Masiجونم یه سوال خارج از متن 
واسه فرشدن موهات چه موادی استفاده میکنی؟
موس؟روغن های طبیعی؟یا؟
بشتاب به کمک من بیچاره :))

تاجیکی گوش ندادم تا حالا،حتما میرم دنبالش:)

عزیزمی بذارش‌حتما!:)

جان جان به تو اون آهنگ قشنگه ی حسین قوامی رو‌تقدیم میکنم...تو ای پری کجایی!:)
البته یه پری پری الهی ور بپری سندی م هس اگه دوس داشتی!^^

من وقتی موهام نم داره ژل مرطوب میزنم،هم خشک نمیشه هم وز نمیخوره،موس یکم زیادی پف میده برام!:)
ولی اگه موهات موج داره موس بهتره ‌، قشنگتر میشه!:)
(یه دقیقه ژست هانری زادور گرفتم!!:)) )

Anne Shirley
علاوه بر طرفدارای حمید هیراد، این حرفا رو میشه به طرفدارای ماکان بند هم زد -__- بابا واقعا یکم احترام قائل شید برا گوشتون -_- 
بعد میدونی افتخارشون و یا معیارشون برای خواننده خوب بودن چیه؟ اینه که بلیط کنسرتشون در عرض ۵ دقیقه به فروش میره :|

دقیقا...کلا همه ی این خواننده هایی که یهو معروف میشن با یه آهنگ دری وری..

من هی فک میکنم از چی به چی رسیدیم دلم میخواد با شاتگان بریزم تو کنسرتشون خودمو وسط جمع از این زندگی نکبت بار خلاص کنم!

رویا باف
سوالی که درمورد مورد دو برام پیش اومد اینه که چرا باید یه آدم خوب بد بشه؟! شاید یکی خوب بمونه :((

هرچقدرم که خوب باشه و خوب بمونه بازم ته دل آدم میلرزه از تصور یه روزی بد شدنش :)

آقاگل ‌‌
سلیقه انتخاب آهنگت خیلی خوبه. :)
با تشکر.

مرسی لطف دارین آقاگل!:)

A l i
1. چی زدی؟ نکنه جای یخچال و کمد رو اشتباه میگیری؟ :ایموجی چپ چپ

2. خیلی سنگین بود نفهمیدم :|

3. نگو که اعتقاد داری! :|

4. وقتی تو یه جامعه‌ای آهنگ حامد همایون رکورد دانلود میزنه تو رادیو جوان، ماکان بند مشهور میشه با اون صدایی که خودشون هم حتی گفتن دستگاهه!!!! و حتی حتی حتی هم مدرسه ای من که مستهضر؟ (مستحضر؟ مستهضر؟ و ...) هستید آهنگ میده بیرون چه انتظاری داری از اون جامعه دقیقا؟ :/

5. فک کنم برا این مورد چیزی نگم بهتره :)) و گرنه جفتمون میریم تو گونی :)

6. *_* هی از اینا بذار، ما دلمون تنگ میشه خب :|

+ حامد نیک پی جانِ جانان رِ *_*

جدیدا جنس مرغوب نمیرسه دستم علی!همش توهم توهم!-_-


اذیت نکن خودتو!:دی

توام‌اگه جای من بودی اعتقاد پیدا میکردی!=)
آره من به مسائل ماوراء الطبیعی اعتقاد دارم:)

اصلا ظهور همچین نوگلای نوشکفته ای‌ هیچی،اینکه آدمایی بهش گوش میدن جامعه رو عجیب میکنه!!هم مدرسه ای شما که عزیزدل ماست!:)))

ناخونامو گذاشتم بیل شه واسه همچین شرایطی،چنگ بندازم گونی رو جر بدم!:))

چشم چشم:)
بین داورا فقط همین حامدنیک‌ پی قابل تحمل بود!:)

داداشی^_^
1.خواستی بری نارنیا منو هم خبر کنم، از بچگی دوس داشتم برم:(
2.تو از اون آدمای خوبی که هیچوقت دغدغه بد شدنتو ندارم!شاید حالا بی عقل بشی گاهی:)))ولی بد نمیشی...
3.انصافانه هم نیست مامان هربار جورابای تورو از سوراخ سنبه های پذیرایی دربیاره البته!فک کنم این مورد رو سانسور کنی:)))
4.اصن وقتی کنسرتشو دیدم بیشتر به حماقت اونایی خندیدم که رفته بودن کنسرتش!یعنی واقعا به معنای واقعی افتضاح بود!اصن صداش هیچ جذابیت و نکته خوبی نداشت!بعد اون روز هی آواز میخونم، هی صدامو ضبط میکنم، بعد به خودم میگم تو چیت از هیراد کمتره که خواننده نمیشی؟!:)))حالا میفرستم برات:D
آخر مورد 4 عالی بود ینی:)))
5 و 6 رو نظر خاصی ندارم:))
7.عشق منی شما:*

۱.مگه میشه تورو نبرم؟!:))

۲.مرسی بابت اون بی عقل که گفتی!:| جان،توام!*-*
۳.حالا هی بیا یه چیزی بگو حیثیت منو اینجا بپاشون!آبروریزی ناوا گودن!:)))
تقصیر خودته خب همش یه چیزی میگی من کامنتتو سانسور کنم!حالا همه باید از اخلاقای گند من خبردار شن؟!:))
۴.بیصاحاب هی تمدیدم داره میشه!
واقعا...هیچ ویژگی خاصی نداشت،اصلا حرفه ای نبود
عخی بفرست حتمن!*-*
احتمالا حمیدهیرادم یه خواهر داشته که اول ویساشو واسش فرستاده و اون تایید کرده!:))
دیگه باید منصف باشم!:دی
 ۷.عزیزدلم❤.❤

پشمآلِ پشمآلو
۱. مال ما یه زمان فک کنم کمد دیواریمون به جهنم وا میشد چون همیشه لباسا گرم بود:/:دی
۳. منصفانه نه انصافانه
۴. در زمینه تفریحات خیلی موافق نیسم با این حالت انتقادی .. شعرارو مگه نگف اوکی پسر خوبی میشم؟ بعد هم اینکه دوست خود من کنسرتش رفته بود و صدای لایوش میگف خیلی خوب بود و چیزی از کارای ضبط شدش کم نداش

چقد خوب!به من بود میرفتم تو‌کمد دیواری خودمو جمع میکردم میخوابیدم!*-*

به وزن رادیوچهرازی بود!:)
اتفاقا فکرمیکنم راجب تفریحات یکم بیشتر باید سختگیر باشیم!
علاوه بر اینکه همچین حرفی نزد یه توجیه مسخره آورد که خودشم قانع نمیکرد!نیومده یه مصرع یا یه بیت از یه شعری رو‌ ورداره که بخواد بعدش اجازه بگیره،برداشته واسه خودش تغییرات اضافه کرده به اسم خودش بیرون داده
اتفاقا یه چندتا کلیپ‌از کنسرتش دیدم که افتضاح بود،تماما فالش میخوند،اصلا رو صداش کنترل نداشت!

گیلزاد
من حتی تاجیکی رو بیشتر دوست دارم.قشنگ قلبم میلرزه حتی اگه عادی حرف زدن باشه بنظرم :)))
نمیدونم چرا وسیله ای داریم هوا رو مرطوب کنه وسیله ای نداریم رطوبت رو بگیره:/  اگه ساختن یکی برا کمدتم بگیر :)) این چندروز هوا سرد شده بود شوفاژامونم قطع بود قشنگ حس میکردم رماتیسم دارم میگیرم 

دیگه حتما باید چندتا تاجیکی گوش بدم از تعریفاتون!:)


واقعا واقعا...تو گیلان جدا واجبه!رطوبت به نمکدونم رحم نمیکنه!!
نمیتونم تصور کنم بدون شوفاژ موندی این چندروزو!من‌ تکون نمیخوردم از کنارش که یه وقت خوابم نبره تو سرما بمیرم!چجوری تحمل کردی؟!😶

محمود بنائی
_شب که میشه اون در را قفل بزن، یک موقع اصلان نیاد بیرون.
_ کاملا موافقم، خودتون هم سعی کنید همیشه خوب نباشید؛ گاهی وقتی چند تا فحش و بد و بیراه هم بدین، لنگه کفش هم دستتون اومد گرت کنید. 
_ من خیلی باهاشون صحبت کردم، بچه هاشون زبون نفهمن :/
_ نظری ندارم، فقط عکسشو دیدم :/ اندی مگه چشه؟ ندیدی طرفداراش چجوری غش میکنن؟ 
_ما هی میگیم همه را گونی پیچ کنن، پلمپ کنن، بفرستن بیرون، تصویب نمیشه! 
_ من عاشق لهجه شون هستم، مخصوصا لهجه لیلی در چشم باد! 

صحنه ی جالبیه چشاتو وا کنی ببینی یه عالم پشم و یال جلو چشمته!

ممنون توصیه ی خوبی بود!:)))
مهمونم دعوت میکنن خونمون آخه،همش سروصدا همش دادو بیداد!-_-
من متاسفانه انقد دور و برم شنیدم آهنگاشو حفظم دیگه!:/جدی غش میکنن؟!خبر نداشتم!یکم خیالم از خودم راحت شد!:))
والا..دیگه بندگون خدا چقد ملتو بزنن که اون روسری وامونده رو بکشن جلو؟!دستشون درد گرفت خب!
آخی..در چشم باد خیلی خوب بود خیلی!

الکس وات
موزیک مثل همیشه عالی :-" در بقیه موارد نظری ندارم به جز مورد اول که دقیقا ما هم یه کمد داریم وضعیتش همینه :| احساس می کنم از تهش میرسی به قطب یه دروازه مکانی ای چیزی انگار وجود داشته باشه :| 

بحمدالله به تایید توام رسید یعنی دیگه خوبه!:))

یاد یه سریال افتادم اسمش یادم نیس،میگشتن تو‌ کره زمین ناهنجاریا رو‌ پیدا میکردن که مثلا یه دروازه زمانی ای از فلان قرن پیش وا شده بود تو‌ اون ناحیه!احتمالا باید خبرشون کنیم بیان دروازه مکانی شمارم گل بگیرن!:))

__ پریچک __
مرسی عزیزدلم 
نه منم فرفری ام ..  :*****

عزیزم نمیدونستم!*-*

اگه بعد خیس کردنش آنتی فریزم بزنی بعدش دوباره نمدارش کنی موس بزنی خیلی خوب میشه!:*)

هاتف ..
ویدیو همید هیراد رو دیدم!
افتضااااااح . افتضاححح . یعنی من اگر پول داده بودم میرفتم جلوی سن می گفتم میشه بگی پول منو بدن من برم؟
آدم انقدر فالش توی اجرای زنده بخونه؟؟؟
شعرهای دزدی به کنار . متاسفانه کشور ما جاییه که استعداد های واقعی توی فراموشی می میمیرن و هوچی گر ها و بی استعداد ها میان چرا؟ چون گروه هایی مث ماکان بند و تتلو و این شما خونتون مورچه داره و خداوردی و اینا تر زدن تو سلیقه موسیقیایی مردم!
الان خوب خوبشه . ۵ سال دیگه موسیقی ایران جاش توی سطل آشغاله!

:))))اونم لابد حراستو صدا میکرد پولتونو به روشای خاصی که نمیخوام بگم پس میدادن!:)))

واقعا...سلیقه ها رفته سمت یه چیزای عجیب غریبی که آدم تو حالت غیرعادی‌م نمیتونه بهشون گوش کنه..کجای این آو شنیدن آ جذابه که بلیطای کنسرت حامدهمایون به روز نکشیده سولداوت میشه
هرچند فکرمیکنم هرچقد که امثال علیرضا عصار و خواجه امیری و ناصرعبداللهی،خواننده های نسل قبل اینا،آدمای موندگارین تو آینده،ولی این خواننده ها و آهنگاشون هیچ جایی ندارن تو آینده موسیقی،همینقدر که زود باد شدن زودم زمین میخورن
نمیخوام به چندسال بعد فکر کنم حتی!سایه ابی و داریوش حفظ شه همیشه رو سرمون!:|

هاتف ..
توی خارج از کشور اجرای زنده یه خواننده به این افضاحی باشه مردم بایکوتش می کنن از گشنگی بمیره!
سلیقه موسیقیایی مردم به چوخ رفت

ما اینجا عادت داریم به بت ساختن،انقدر که دیگه هیچ اشتباهی از اون آدم از چشممون نمیندازتش

والا بخدا!:))

منِ مُبهم
بعلاوه ای که سرده انگار خیسم هست 
همینه دیگه جای مرطوب وسرد-__-
موردیانت خیلی زیاد بود آدم یادش میره چی گفتی
ماهم که مغزمون ماهیه 🐠🐟🐋🐳😁

آره دقیقا...انگار تازه از ماشین لباسشویی در آوردیم لباسارو!:/

جمع کنیم بریم یه مدت جنوب زندگی کنیم...چیه آخه این زندگی؟!:))
اشکال نداره فدا سرت با همین یه مورد غر میزنیم!:)))

پرهام :
میدونستی قد اندی 1متر و 91 عه؟ تو گوگل نوشته بود0_o همیشه بهش میخورد یه خپل خرس مهربون باشه نه غول بیابونی.
درباره ی موارد نظری ندارم فعلا. فقط اومدم مراتب شگفت زدگیم رو ابراز بدارم و در میون بگذارم.

شوخی نکن!:||

همیشه فک میکردم قدش از منم کوتاهتره!
فک کنم دستش خورده‌ اونی که اینو نوشته!هیچ توجیه دیگه ای نداره!!کم کم ۲۰سانت کشیده روش!
مرسی از ابراز داریدنت!:))

پرهام :
خب حالا میتونم نظر بدم.
ببین اشتباه میکنی، اون در برای نارنیا نیست، اون در، فی الواقع یکی از درهای فعال کارخانه ی هیولاهاست، احتمالا برای اون غول برفیه ست، اگه بری تو و ببینیش یحتمل با اون لهجه ی ترکیش میگه: "به هیمالیااا خوش اومدیییین".. شاید حتی مایک و سالیوان رو هم دیدی.
من فکر میکنم خوب و بد بودن تا حد زیادی سرشتیه، ژنتیکیه. یکی مثلا کروموزم ایگرگش فعاله، مستعد شرارت و جنایت و بی اخلاقی و این چیزاست. دست خودش هم نیست:| کسی که سرشتش خوبه و اخلاق رو رعایت میکنه شاید حالا به خاطر آشفتگی یا ناراحتی به طور مقطعی عوض شه، ولی باز همونه. کلا دیگه زیاد خوبی آدمها برای من ارزش محسوب نمیشه. بخش زیادیش واقعا دست ما نیست.
استاد هیراد رو اولین بار تو دورهمی دیدم. اولین چیزی که برام جذاب بود، لیریکش بود که "شوخیه مگه" فلان و بهمان... بعد گفتم چقدر تباه شده اوضاع که این لیریکهای تاریخ مصرف دار باتکیه کلام های اینترنتی هیت میشن. بعد در کمال ناباوری یه خواننده دیگه اومد دورهمی میخوند "مگه داریییم؟ مگه دارییییم؟" یه جوری هم لطیف میخوند و حس گرفته بود انگار داره اوه ماریا میخونه با ارکستر سمفونی. بعد تازه یه ترک دیگه خوند که فلان فلان فلان "کی بودی تو؟ کیبودیتو؟" :|
امیدوارم آقا اندرانیک مددیان همانطور که خودشون میفرمان "دارم میام به تهرااان، دارم میام به تهران" واقعا بیان تهران ای بسا این جغله ها از هیبتش بترسن دیگه موزیک ندن بیرون.

مرسی واقعا به ذهنم نرسیده بود این یکی!:)))

احتمالا چندبارم اومده بترسونه منو کپسول پرکنه،من تو خواب و بیدار دیدمش فک کردم همین توله‌جنای خودمونن عکس العمل نشون ندادم خیط شده رفته!
کاش جای مایک و سالیوان رندالو ببینم!دوس شیم با هم،یادم بده چجوری استتار کنم!از حرفاش نت برمیدارم همینجا به صورت جزوه آموزشی منتشر میکنم!
اون بیتایی که معنی درست درمون داشتن کپی بود،هرچی چرت و‌ پرت باقی میمونه ابتکار خودشه!شوخیه مگه یعنی چی آخه؟!
دورهمی یه مدت به طور عجیبی این خواننده درپیتا رو دعوت میکرد،فک کنم هدف مهران مدیریم پوکوندنشون بود که هی میپرسید الان این بیت یعنی چی؟!دستش درد نکنه بازم!
اوه ماریا!:)))))))))
یه شب شعر دسته جمعی باید بذاریم تحلیل کنیم لیریکاشونو،مشکل عمده ی منم اون «هربار این درو محکم نبند نرو» ئه!یعنی خب درو آروم ببنده بره اوکیه همه چی؟!:/
متاسفانه حتی اگه بنابر ویکی‌پدیا قدش یک و نودم باشه،این جغله ها بهنام بانی رو با اون قد و هیبت میفرستن جلو.یدونه ازون پرش از ارتفاع‌های کنسرتشو انجام بده زمین زیر پای اندی خالی میشه،به طور کامل از دستش میدیم!

غمی ‌‌
بند ۳ مشکل منم هست. کاش یه بلاگر جنی داشتیم بهش تذکر می‌دادیم به گوش مسئولانشون برسونند

امیدوارم اگه بلاگر جنی داشتیم (که احتمالا داریم ولی بروز نداده) این پستو بخونه و با خانواده های ریش سفیدای اجنه ی خونه ما و شما یه صحبتی داشته باشه!!

شیرین
چقد تو خوبی اخه ^^
هر یه بندی که خوندم نیشام واز میشد 
البته غیر اون پولی که بدی برای کنسرت ادمی که فلان و بمانه:/

عزیزمی...مرسی!*-*

فدا نیش وازت!:*) :دی
چرا؟!مخالفشی یا از شدت تاثربرانگیزیش؟!

شیرین
نه باهات موافقم 

مرسی!^^

Mr. Maleki
شماره ۵ خیلی خیلی موافقم ماسی ریکا :))

عه...سلام! ازینطرفا؟!:))

مرسی!^^ (حالا فرقیم نمیکنه زیاد ولی مسی‌ریکا😶 )

خاتون ..
سلام خانوم:)
حالت چطوره؟؟
عروس مردگان فکر کنم از کارتونایى بود که تو بچگیم روزی دوبار مینشستم تکرارشو میذاشتم و میدیدم :/
هنوزم معتقدم corpse (عروس مرده)باید با victor ازدواج میکرد نه victoria:|

سلام دوست جان!*-*

خیلی نوستالژیه، و غمگین! هربار میبینیش بازم دوستداشتنیه، نمیدونم چرا تکراری نمیشه!:)
از ویکتور خوشم نمیومد، زیادی شیر‌برنج بود! منم دوس داشتم با عروسه باشه، لیاقت نداشت!-_-

آسـوکـآ آآ
من جدیدا یه موزیک افغان شنیدم کُر
خیلی ناراحتم کرده
ویدئوش تو یو.تو.ب هست
آهنگ مژگان عظیمی، اسمش هست "آیه"


جن :دی
خدایی فک کنم از ترسناکی در اومدن
مردم بیشتر ترس دارن والا :|

چقدددر ناراحت کننده و عذاب آور بود دیدنش

اون زنجیرا..‌حس خفقانش..‌کاش همه ببینن موزیک‌ویدیوشو
چقد قشنگ‌ گفت که یک آیه بخوانند گناه تو ثواب است
مرسی از معرفیش بلامیسر:*

راس میگی واقعا آدما غیرقابل پیش‌بینی ترن!:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان