چالش عکس بچگی و این حرفا!!

ازونجایی که کلن از همه چی عقبم یخورده دیر اقدام کردم!!

راستیه که شبیه نارنگی خوشحاله منم!!

اون چپیه م که مث ملکه الیزابت تکیه داده به تخت و به سیل عظیم طرفداراش لبخند ژکوند تحویل میده...اونم منم!^^




MasiRika
ɐɹɐɓol •_•
^_-
نارنگی...بح بح

جوری که تو گفتی دلم خواس!! :)))

امیر بهزادپور
چقدر ناز...   :)

خیلی خیلی ممنون!:))

negin
عشق کوجولوی من😍😍😍😍😍😍

دوست جانِ من! ❤_❤

negin
عشق کوجولوی من😍😍😍😍😍😍

دوبار فرستادی ولی دلم نمیاد حذف کنم یکیشو! :)))

ابو اسفنج بلاگفانی
گفتم خیلی ممنون و عکستون رو دریافت کردم؟!

بلی الان گفتین! ^_^

مجتبی مطوری
وای چ ناز بودی(: دلم میخواد وقتی کوچولی بودی بدزمت و باهات بازی کنمD:

این بچه هایی که چندوقته معلوم نیس کجا گم و گور میشن کار توئه پس!! -آیکون تفکر با دست زیر چونه!!-

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
ای نارنگی کـــوچــــولــــو😻😻😻😻
وی با فروتنی با هوادارانش
برخورد میکرد😆😆😆😆

:))))))
وی از فرط سنگینی قطع به یقین اگر اندکی دیگر بر روی تخت میماند آن را سوراخ مینمود!^_^

فرید صیدانلو
نارنگی کوچولو ^_^

نارنگی الان بزرگ شده! :دی

Ra hi
لپپپ:))

 😃😃😃😃

naeeme chakeri
ای جوووووون=)))

مرثیییی! :))))))

خانم لبخند
ما هم دیر اقدام کردیم.
چه لپاییییی =]

از اجتماع ایجاد شده عقب موندیم!^_^
یه ذره بود که! :دی

داداشی^_^
آخی،چقد دلم برات تنگ شده نفس جان،این عکسارو گذاشتی بیشتر...
جفتشون عشق منن:)

من بیشتر دلتنگتم داداش جان من!یه هفته ونصفی مونده فقط!! :)
جفتشونم عاشق توان! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Bahar Alone
چقددر ناناز بودی عشقم:)))

فداتم دیگه اصن!! *_*

خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
:)))

به قیافه من میخند؟! :دی

هانی هستم
چه خوبه سمت راستی!

ممنونم! :))

ree raa
چرا باز نمیشه -ـ-

یکم حجمش زیاده فک کنم واس همین! :)

Mr. Maleki
اخییییی چه نگاه خالصی چه عکس خوبی :))

مرسی لطف داری! :))

ر. کازیمودو
:دی

 :)

the_ emperor
لپاشو :دی
خوشبحالت..من ک عکسی ندارم ازون دوران :|

چجوری میشه که نداشته باشی؟! :)
شاید تو آلبومای دور وبریا پیدا شه!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان