شونزده فروردین هزار و سیصد و چهل و هشت...شهرزاد عزیزم...سلام!

امیدوارم حالت خوب باشه

امیدوارم حالت شبیه خنده هات باشه

امیدوارم خنده هات شبیه همون سه سالی باشه که شبانه روز بهشون فک میکردم

شوری ریاضته برای من..

فرصت نشد...زندگی فرصت نداد..که باهات خدافظی کنم...رو در رو!

فرصت ندادن...مث آدم بغلت کنم...مث آدم موهاتو بزنم پشت گوشِت...ماچت کنم!...

مث آدم بهت نگا کنم ...بت بگم شهرزاد...شهرزاد عزیزم...عشق من...خانوم من..

من رفتم...

رفتم که برنگردم!

خدافظ!

"اژدها وارد میشود!" - مانی حقیقی

پ.ن :موزیک متن فیلم از کریستف رضاعی...آهنگاش پرستیدنیه این مرد!!heart

+این فیلم حد وسط نداره...یا دیوونش میشی!یا فک میکنی یه بار دیدنشم اشتباه بوده!پشت هر دیالوگش یه مفهومیه که لذت میبری از فهمیدنش!

+عاشقانه هاش کوتاهه ولی بِکره!!ازون دست عاشقانه هایی که من میمیرم واسش!!بدون لوس بازیای مضحکی که فک کنی خب که چی؟!این شد عشق؟!؟

+ "اول آشناییمون...من یه تصادف بدی کردم...چندماه تو رختخواب خوابیده بودم...یه وقتایی میومد...موقعی که من خواب بودم،.صدای نفسامو ضبط میکرد...بعد میبرد توی خونه گوش میکرد...اگه شما بودین...عاشقش نمیشدین؟! "

 

MasiRika
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان