اگه میشناسیش یعنی بچگیتو تو یکی از بهترین دوره های ممکن گذروندی!

 

فردی که در تصویر مشاهده میکنین خواننده ای آلمانی به اسم الکس جولیگ هستن که در زمان های دور فاتح القلوب دختران سرزمین پارس لقب داشتن!

سنگین،رنگین،بسیار باشخصیت و جذاب!

در کل دوتا دونه موزیک ویدئو داشتن که با همون دوتا دلبری میکردن!!تازه همونم نمیفهمیدیم چی میخونه!صرفن چون صداش خیلی خاص بود گوش میکردیم!!

این عکسم مربوط به یکی از موزیک ویدئوهاشه،که دختره هرچقدر داد و فغان میکرد،الکس جان یه نگاه لوند و گذرا بهش مینداخت و با یه لبخند دلفریب و دخترکش میفرمود : یا!ایچ ویل!

متاسفانه به علت مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی از گذاشتن لینکش معذورم!

شایعه مرگ فرد مذکور اون زمان نصف جمعیت ایران رو داغدار کرد!ولی خب لازم به ذکره الان سُر و مُر و گنده داره واس خودش قان قان موتورسواری میکنه!در حال حاضر هم بالغ بر 90 درصد فالوورای اینستاش ایرانین،چون خود آلمانیا کلن به خوانندگی قبولش ندارن!!

این آهنگشو مطمئنن همه شنیدن! :)


دریافت
 
پ.ن :خیلی نوستالژیه!!خیلییی!گذاشتمش برای آیندگان!انشالله که باقیات الصالحاتی برای من باشد!^_^
+اون یکی آهنگ معروفه!

دریافت

 
MasiRika
حوراء رضایی
خدا شاهده تاحالا نه اسمش رو شنیده بودم نه آهنگش رو :/
زمان ما دخترا سر برداشتن خال انریکه سیاه پوش می‌شدن، که البته شایعه هم نبود. 

انریکه که جزو سردمداران این عرصه فاتح القلوبی محسوب میشه اصن!!
تهشم ورداشت!!:))

هلما ...
دورادور میشناسم ولی کشته مرده اش نه نبودم یعنی نود و نه درصد وطنی میگوشم :)

چجوری نبودی؟!؟!بچه به این جذابی!!!:)))

پنیر سوئیسی
یا آنگلا مِرکِل!
میشه گفت این بابا یه ترکیبی از هادی پاکزاد و دی جی حسن فسنقری‬‎ه O_o مثه اینه که هادی پاکزاد بره پست کیبورد و به آلمانی آوار بخونه: ایشپیر نیام شاینخم(بازم کلارا همه رو دیوونه کرده...) -_-
قصد توهین به علایق شما رو ندارما البته :))))
سوال اینجاست که چرا حضرتش تا این لحظه معرف حضور بنده نبودن؟ 
من فقط از این خواننده های وارداتی دهه هفتادی، مادرن تاکینگ رو میشناسم با اون آهنگه شِرشِری لیدی!:))

روح هادی پاکزاد خدابیامرز از تصور ترکیبش با دی جی فسنقری به رعشه در اومد!!:دی
نه خواهش میکنم!راحت باشین!:))
حدودن جزو فیوریتای نیمه اول دهه شصت محسوب میشه!!من به شخصه بعد اینکه همه از صرافتش افتادن ازش خوشم اومد!
واییی این آهنگه که خیلییییی خوب بود اصن!!ساخته شده بود واس نوستالژی شدن!!:))))

+چشم وبو روشن کردین اصن!!فک میکردم احتمالن با یه اسم دیگه مشغول به نوشتن تو یه وب دیگه این و ما ازتون خبر نداریم!
روم به دیوار میومدم وبتون میدیدم خبری نیست،از اینکه بی خبرمون گذاشتین زیرلب چنتا چیز بارتون میکردم بعد گوجه پرت میکردم به در و دیوار و میرفتم!!

فرید صیدانلو
فتح و الفتوح توام الکس 😂

جنگه مگه!:))))

محمد رضا
من از بچگیم فقط چندتا سکانس پرت شدن دمپایی به سمتم یلدم میادD:

شاد و پیروز باشید در سایه ی دمپاییا انشاالله!!:))

Bahar Alone
چقدرم شاخ!:؛)))

خیلییی!^_^

مهر2خت 69
خیر ببینی:دی

فدااات!:)))

داداشی^_^
این اونه؟؟؟؟؟به این قیافه اون صدا نمیاد!!!یادمه اولین باری که گوشی خریده بودم این جزو اولین آهنگ هایی بود که وارد گوشیم شد،اون موقع فکر میکردم انگلیسی میخونه،حتی اگه ایش ویل رو نمینوشتی هنوز هم فکر میکردم انگلیسی میخونه:)))

آره قیافش خیلی ظریفانه و معصومانس!!نهایتن به این چهره میاد صدا مازیار فلاحی بده!*_*
بیا بشین آهنگاشو واسم ترجمه کن حداقل بفهمم چی میگه!-_-

یک آشنا
خخخ 
کدوم یکی اون کلیپی بود با موتورسیکلت وارد میشد ؟! 

نه اون نیست ولی ضربه نهایی استاد که میگن کامنت تو بود!:)))
فک نمیکردم کسی در این حد یادش باشه!!!:)
من هنوزم که هنوزه دارم دنبال اون کلیپش میگردم!!:)

.. parinaz
یه نمه مزخرفه

هرکسی سلیقه ش یه جوره خب!:)

ــ مارگو ــ
عه منم فکر میکردم مُرده :د

میگفتن سرطان حنجره گرفت و اینا!!:)

محمود بنائی
واویلا ایش هب لیبی دیش!
واقعا چه دورانی بود. اول دبیرستان بودم! یکی از دوستام یک کامپیوتر داشت درحد موبایل! همه این فسق و فجورها از اون در میومد.( با اون امکانات داغون چحوری سرعت پخش اطلاعات اینقدر بالا بود نمیدونم!)

منم اونموقع فک میکردم میگه ایش لبی دیش ولی میگه ایچ ویل نور دیش!!:)
فسق و فجور!=)))))
اینترنتم که دایال آپ...معلوم نبود اولین نفر کی دانلود میکرد که به دست همه میرسوند!!

Miss pocker face
مگه این نمرده بود ؟

اهنگاش نا  فاز بود اما بدک هم نبود :)

نه بنده خدا زنده س!:)

نا فاز که آره خب یه مدل خاصی بود!!:)

MehrA ML
اوا نمیشناسمش 😑
من ک انریکه رو دوس داشتم 😑😂 و البته ادام لمبرت 😑😂
چه صدای ِ نمکی داره :/  نمکی همون نون خشکی منظورمه :) 

وای ادم لمبرت!!!اونموقع هنوز جلف و جفنگ بازیای الانشو نداشتت!!
یه کت شلوار مامان دوز میپوشید نهایت آرایششم یه خط چش بود!!الان 4لایه باید آرایششو بزنی کنار بتونی نگاش کنی!:))
ازون نمکیام هس خب!!:)))

گیسو ..
ب این برکت اگه من حتی اسمشم شنیده باشم تاالان:///
ازکوجاپیداش شداین:/

خیلی قدیمی محسوب میشه!:))
اداشم زیاد در میارن دیگه اداشو احتمالن باید شنیده باشی!:))

Miss pocker face
واقعا فکر نمیکردم زنده باشه @_@

میگفتن بخاطر اینکه تارای صوتیشو عمل کرده سرطان حنجره گرفته!:)

ر. کازیمو
الکس خرصدا؟

یه چیز تو همین مابه ها!:))

Fa E||a
عه این =))))))))))
تلفظ اسمش الکس یولیگ هست البته :دی

اون زمانا خیلی بحثش داغ بود که حنجره ی سگ گذاشته و حنجره ی خوک گذاشته و بعد مرده :|
البته الکس خواننده خیلی محسوب نمیشه و چون توی یه مسابقه تلویزیونی شرکت کرده بود و معروف شده بود از فرصت استفاده کرد و چندتا اهنگ داد بیرون. اولیش فککنم همین Ich will nur dich بود که با اون دختر سیاه پوسته می خوند. یه آهنگی م داره که هیچوخ معروف نشد، اما من از بقیه بیشتر دوسش دارم. اسمش Du Bist Nicht Allein ه ینی تو تنها نیستی.

اما بنظرم هیجان کلیپاش بیشتر بخاطر اون موتورا بود که میومدن ویراژ میدادن و اون عینک قهوه ای/ زردش :)) 

آره ولی از بچگی همینجوری صداش میکردیم!:)))

واییی یادم نبود آره میگفتن حنجره سگ گذاشته!:))))

شاید واسه همینه که انقد زود فراموش شد بینشون...آخی آره اولین چیزی بود که ازش دیدم! یه کلیپ بود که یه کت بلند پوشیده بود تو کنسرتش...دختره م از بین رقصنده ها میومد میخوند!!:)
نشنیده بودمش!الان دانلود کردم!!چه خوبه این!!

به اضافه جذابیت ذاتیش!:)))
صداش همخونی نداشت با چهرش!تضادش خیلی جذاب میشد!:))

.. Elcerodito ..
مطمئنین زنده است ؟
خیلی با اوبوهت بود خدابیامرز :))

آره هیچ جایی چیزی راجب مرگش گفته نشده!:)
نمرده که خب!!:))

negin
عرضم به حضورتون که بنده اولین بار که صدای ایشونو شنیدم طفلی7ساله بوده و ازشدت ترس به سان دستمال کاغذی فین فینی به خود مچاله شده بودم😒
جدی اولین بار یادمه چقد ازش ترسیده بودم یادمه ازغول میترسیدم فک میکردم از اون سرزمینه😂😂

عزییییییییزم!!:دی
تصویری باید میدیدی!=))))
همچین قیافش تو دل بروئه آدم تو هفت سالگی که باشه دلش میخواد بهش بگه دایی!!:)))

نرگس
من خیلییییییی دوسش داشتم،تقریبا ۱۴ سالم بود که اولین بار خوند،خیلی جذاب بود انصافا.

دقیقا، همه ی نشونه های جذابیت توش جمع بود:))

مریم
من حدودا 8 یا 9 ساله بودم تو کامپیوتر خونه داییم اینا دیدم، بچه های داییم میگفتن حنجره گرگ گذاشته و از این حرفا.
انقدر ازش میترسیدم^^
آهنگشو که میذاشتن مثل سوسک گوشه دیوار میشستم تکون نمی خورم
آخه چراااااا؟؟؟؟

آررره منم شنیده بودم!:)))
میگفتن حنجره‌شو ورداشته و حنجره گرگ پیوند زده و تهشم بخاطر همین سرطان حنجره گرفته!!:‍‍‍\
چقد مردم خلاقی بودیم ولی تو شایعه ساختن:))

زهرا الکس
خخخ زدی تو خال
 من اونموقع 14_13سالم بود گوش میکردم
لامصب اخر جذابیت بود
مخصوصا همین اهنگه ک با دختر سیاهپوسته میخوند
من ک وقتی میدیدمش از خود بیخود میشدم
اره در اصل خواننده نبود موتورسوار بود

راستی اینستا داره بریم ی عرض ادبی بکنیم??:-)

دقیقا یه صدای از خود بی خود کنی داشت!!‌:))
حیف شد که دیگه نمیخونه... هنوز قابلیت کرک و پر ریزونی رو داره به نظرم!!

فک کنم اینستاش فیک باشه چون یه چیزای فارسی عجیب غریبی گذاشته بود این چندوقت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان