!!Yes, Definitely, Absolutely


وقتی فیلم یا سریالی رو‌ خیلی دوس دارم به دو قسمت تقسیم‌ میشم! بخشی که دوست داره اونو به همه معرفی کنه و همه ببیننش تا حس کنم دِینمو به فیلمم ادا کردم، و یه بخش خودخواه و انحصارطلبی که دلش میخواد هیچکسی این فیلمو ندیده باشه و در آینده هم نبینه تا خودم تنهایی دوسش داشته باشم!

ولی خب gravity falls به حدی دوستداشتنیه که حتی بخش دوممم الان داره فکر میکنه چه حس خوبیه که همه ببیننش و بعدش بشینیم دور هم راجب قشنگیای مِیبل حرف بزنیم!

جریان از این قراره که دیپر و میبل، خواهر و برادر دوقلوئین که برای تعطیلات تابستون میرن پیش عموشون اِستن، تو یه روستایی به اسم گرویتی فالز که رو هیچ نقشه ای نیست و همیشه کلی اتفاق عجیب غریب و ماوراء الطبیعه توش میفته...در کل دو تا فصل ۲۰اپیزودیه که هر قسمت حدودا ۲۲دقیقه‌ست.

هر تعریفی که از خلاقیت دارین تو این سریال وجود داره و به شدت حس تخیل و تینیجریتونو فعال میکنه. از طرفی هم شخصیت‌پردازی محشری داره که باعث میشه با همه ی آدمای ریز و درشتش حس همزاد پنداری داشته باشین. 

حس آدم‌بزرگ بودن ترسناکه، و گرویتی‌فالز دقیقا همون چیزیه که نیاز دارین به شما تفکر بچه بودنو برگردونه!

البته این به این معنی نیست که نشه جدیش گرفت، یا سریال کلیشه ای و بچگونه ایه. بالعکس، پر از جزئیات کشف‌کردنی و آدم‌بزرگونه‌س.

به حدی خلاقیتو درنوردیده که از تیتراژ پایانی‌شم نمیشه گذشت، چون هر اپیزود تیتراژ خاص خودشو داره!

ببینینش خلاصه... اگه دلتون برای رویاپردازی و فانتزی داشتن تنگ شده!


 + gravity falls (2012-2016)

    creator : Alex hirsch 

    IMDb : 8.9

پ.ن : چرا نمیشه میبل رو دوست نداشت به روایت تصویر! + + +

پ.ن۲: خوراکِ اینه که به رائفی‌پور نشونش بدی! از بس که از در و دیوارش تک چشم هرم و مثلت و نشونه های ایلومیناتی میباره!


+[حذف شد این قسمت!]

 امروز اینجا دو ساله میشه...طبق رسم سال پیش، حرفی سخنی بدوبیرایی ابراز تنفری چیزی اگه داشتین خوشحالم میکنین با گفتنش! :)

+ هر سال اگه هویت یدونه از دنبال کننده خاموشائم رو شه من راضیم، خلاصه یکی پیش قدم شه....

+ناشناسم بازه!

MasiRika
ناشناس
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** ** نشو و نرو . پلیز !

خیلی مچکرم!!! :دی

ناشناس
این حس مزخرفت بخاطر کنکورِ بیشرفِ 
اعتنا نکن ، اگه کنی پشیمون میشی 

نه این حسو که خیلی وقته دارم!:)

فک کنم شناختمت!^^ 

ناشناس
هر بار این درووووو
محکم نبند نروووووو 

چشم! :دی

Niloo .hmd
من یه قسمتشو با دوبله دیدم مردم از خنده 😆😆
با این که هم سنای من فیلمای ترکیه ای و آمریکایی خفن میبینن باید اعتراف کنم من بیشتر از هر بچه ای انیمیشن و انیمه ژاپنی دیدم😆
کودک درونتون شاد

منم چندتا قسمتشو با دوبله دیدم بعد رفتم سراغ زبان‌اصلیش، دوبله‌ی آوای نوین هنرش محشر بود

انیمه های ژاپنی کلی سره به اون فیلمای دوزاری ترکی! کار خوبی میکنی!:)
همچنین!:*)

Pary darya
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
: خب خب ازقشنگیات بگم؟
((: توخوش صدا تریننننن چش قشنگترین ****** ترین مهربون ترین رفیقی که ادم میتونه داشته باشه *-*
همیشه بمونی دامنه ******مونوادامه بدیم *-* و جهانی بشیممممم
((((((((: دوست دارم روانی
هرجاشوحس کردی میتونی سانسور کنی(((((=

خاک عالم!من ظرفیت این همه تعریفو ندارم پری!**-**

جان جان!:***
با جهانی شدن اون موردم خیلی موافقم‌، ایشالا در ابعاد دیویدبکهام پیشروی کنیم!!:))
من بیشتر!:***
خیلی مرموز و خفن شد کامنتت اصن!:دی

the_ emperor
سلام خوبی؟:)
ممنون..ایشالا تو مرخصی بعدی میبینمش حتما.
سخن بزرگان اینکه بلاگت یکی از جالب ترین بلاگایی بوده که دیدمو چیزایی مینویسی که تکراری نیست برام یجورایی متفاوتی انگار . ادامش بده :)
مدتی خاموش بودم الان کامنت دادم روشن شدم دیگه :))

سلام سرباز غیور وطن!:))خسته نباشی و اینا!:)

خیلی ممنون لطف داشتی و داری!سعیمو میکنم بهتر شه:)
مرسی!:)

آسـوکـآ آآ
بلا میسر
تولد وبلاگت مبارک
تنفر چیه جان بیمیرم :-|

من نمیدونم چرا دنبال کردن سریال اذیتم میکنه:-(
اما خب تابستون میبینم حتما :-)

مرسی دیلبرِ لاکو!:*)


منم اینطوریم دقیقا! نمیتونم تحمل کنم کلی قسمت طول بکشه تا بفهمم جریان چی بوده!ولی خب این خوبیش اینه ۴۰قسمت بیشتر نیست و ادامه‌م نداره که البته بعد دیدنش فک میکنی بدیش اینه که انقدر کمه!:)

مهدی صالح پور
هدف نوشتن‌ه؛ خودت رو درگیر کجا و چطور نوشتن نکن. بنویس و راحت باش. وب‌لاگت‌ت هم بدون اغراق و مبالغه و شوخی، خوبه... من که همین معرفی فیلم‌هات رو دوس دارم.

نه مشکلم با کجا بودنش نیست، با اینه که اطمینان ندارم که اینجائم یدفعه ای مثل بلاگفا خراب نشه رو سرمون! حس فناپذیریش اذیته یه مقدار!

خیلی ممنون:)

ناشناس
آقا من میخواستم به مناسبت دو ساله شدن وبلاگت بگم حالم از وبلاگت به هم میخوره

لطف داری!:)

ناشناس
البته فقط یه شوخی بی مزه بود

چیزی از لطفش کم نمیکنه!:))

ناشناس
نه خدایی وبلاگت خیلی خوبه، بنویس ادامه بده کم نیار آماشالا

باشه :)

ناشناس
ولی مشخصه خودت داری واسه خودت کامنت ناشناس میذاری که تعداد کامنتات بره بالا

پستای قبلیم اصلا ناشناس نداشت و اگه‌م منظورت این پسته که ای بابا چجوری دستمو خوندی؟!:))

+چرا همه رو تو یه کامنت نگفتی؟!

خاتون ..
یه جورى ازش تعریف کردى که من الان همش دارم فکر میکنم کى این دو هفته بگذره بتونم ببینمش.
(الان قیافه من اینجوریه که نهههه اینجا رو نبند من خیلى نوشته هاتو دوست دارم) ولی ترجیحا میگم کارى رو بکن که حس بهترى بهت میده چون من قبلا خودم بلاگفا مینوشتم و این اذییت شدن رو که میگى درمورد اینجا، درک میکنم.
دوساله شدن نوشته هات رو بهت تبریک میگم امیدوارم اگر بازم به نوشتن ادامه دادى همیشه نوشته هات پر باشه از حال خوب و کلی اتفاقاى قشنگى که هرروز برات میوفتن :))
من همش منتظر بودم به ته پست که میرسم یه آهنگ تیتراژش باشه ؟چرا این پستت تهش آهنگ نداشت؟شرطى شدم :|

جدی؟! چه خوب چه خوب!*-*

اگه بخوام ادامه‌ش بدم یه زمان طولانی باید بذارم واسه ویرایش پست قدیمیا، که البته تا همین الانشم بیشتر از نصفشونو پیشنویس کردم😶
ممنون خاتون جان بخاطر مهربونیای بی‌اندازه‌ت!:*
حقیقتش دلم میخواست یه آهنگ بچپونم تهش ولی هرجوری بالا پایین کردم دیدم خیلی همه چی بی ربطه!:))از دفعه ی دیگه میذارم حتما، ببخشینم!:))

سولانژ ...
ههههرگز در اینجارو تخته نکن دلبندم ... هرگز :-) من می خونمت مقسیییی

چشم! مقسی از خودت زیباجان:)

ناشناس
ناشناس میذارم که بی تعارف و این چیزا باشه 
خیلی عزیزی 

شرمنده میکنی مرسی!:*)

ناشناس
و ضمن عزیز بودن، حس خوب میدی، شاد میکنی، دوستداشتنی ای!
وبلاگت مثل یه جنگل سبز صبح آلود مه گرفته ی مرطوب و نازه! 

چه تعریفای قشنگ قشنگی، ممنون!:*)

حالا میخوای یه خصوصیم بذار ببینم کی بودی از فوضولی نمیرم!:دی

آسـوکـآ آآ
کُر چهلللللل قسمت؟
کمه جانِ بیمیرم؟:-D

کمه والا، زیاد به نظر میاد!!

حداقل دو قسمت هرروز ببینی فقط سه هفته طول میکشه!:)

هاتف ..
من هم مدت زیادی توی بلاگفا می نوشتم و یک فاصله باعث شد قلم از دست بدم . از طرفی فکر نمی کنم امروزه کسی علاقه مند باشه قلم من رو مطالعه کنه . نوشتن از چیزهای جالب روز زیاد مورد علاقه کسی نیست. این رو وقتی بعضی پست ها رو می نویسم متوجه میشم که زیاد علاقه وجود نداره .
ولی چرا بستن . اینکه به نوشتن ادامه بدی خیلی خوبه . درسته بلاگرایی هستن که از رفتن بقیه خوشحال میشن چون فکر می کنن رقیبشون از میدان خارج میشه ولی اگر آدم حرفه ای باشه این رو میدونه که قلمش کاملا تحت تاثیر قلم های دیگه است و از اون ها ایده گیری می کنه . کسی که خوب می نویسه خوب هم باید بخونه . از اونجایی که هستن وبلاگ هایی که نمی خونن و می نویسن برای همین خیلی وقته جذابیت کار افت کرده.
همانطور که از پست های من کاملا میشه فهمید که کدومشون قبلش مطالعه وجود داشته و کدومشون خیر.
امیدوارم بعد از این مدتی که من دنبالت کردم (فکر می کنم یک سال میشه) باز به نوشتن ادامه بدی و قلمت رو گرم نگه داری و ایضا هرگز بقیه وبلاگ نویسا رو از نظرت دریغ نکنی و مانا باشی .
حیفه حتی اگر به رفتن فکر کنی . ما لذت نوشتن رو چشیدیم و خیلی سخته ازش دل بکنیم . ما به نوشتن معتاد شدیم .

نه اتفاقا فکر میکنم چیزایی که مینویسی برا اکثریت جذابه! اگه از رو تعداد کامنتای این مدل پستات و‌مقایسه کردنشون با تعداد کامنتای پستای دیگه‌ت به این نتیجه رسیدی باید بگم اشتباهه!:)

زیادم این رقابتی که میگی اینجا وجود نداره خوشبختانه‌...هرکسی سبک خودشو داره، تا حالا ندیدم وبلاگ هیچ دونفری مثل هم باشه. چون خیلی وقته دیگه این سنت کپی‌پیست ورافتاده و اینا!
بستن به معنی اینکه وبو حذف کنم نه، شاید فقط یه جای دیگه ادامه بدم که خب الان دارم فکرمیکنم بعدا پشیمون میشم پس همینجارو میچسبم!:)
شاید من چون یه مدته متاسفانه وقتم شتک‌پتکه و نمیتونم اونقدری که دلم میخواد کامنت بذارم به نظر میاد که کسیو نمیخونم، ولی خب هرکسیو که دنبال میکنم حتما همیشه میخونمش. در کل خودمم فکرمیکنم کار درستی نیست خوندن و بازخورد نشون ندادن که قول میدم تابستون جبران کنم:)
دقیقا! یه مشت معتاد دور هم جمع شدیم!:))

ناشناس
عاشق موهاتم!
دوست دارم یه روز کنارت بشینم و هی بهمشون بریزم^^

موهای مارو دست تقدیر به هم ریخته متاسفانه!:))

ناشناس
نه اگر اجازه بدی نمیگم کی هستم که همچنان ریا نشه و در حکم تعارف و این چیزا نباشه 

نه دیگه نیتت برام رو شده دیگه ریا محسوب نمیشه!

باشه هرجور راحتی!:) متاسفانه چون خودم همچین غلطی کردم و گفتم ناشناس اشکال نداره نمیتونم زیاد اصرار کنم!!:)

ناشناس
توی یه کامنت همشو نگفتم چون سادومازوخیستم.
ولی خب اصلا رفتارتو با ناشناسم دوست نداشتم. باید شناس کامنت میدادم چون معمولا با شناسم بهتر برخورد میکردی.

اوکی پس راحت باش!^^

چیزی نگفتم که!...
خب الان شناس بده که مث همیشه‌ رفتار کنم!:)

ناشناس
اینجوری که میگی "چیزی نگفتم که!..." دلم کباب میشه :DDD

شناس؟ عمرا اصن آبروریزی میشه!

مظلوم‌نمایی موثری بود!:))


خصوصی بگو خب، ما که این حرفارو نداریم!^^ (احتمالا!!)

علیـ‌ تَرین
منم آقا منم!

لعنتی!:)))))))

نه جدی مث اینکه این حرفارو نداشتیم!:)))

+خب تو‌ الان اون ناشناس دومیه ای که گفت حالم از وبت بهم میخوره!^^
ایشالا پرده از چهره کِشی سه نفر دیگه!آقا بیاین بگین من کشش این همه فوضولی رو همزمان ندارم!😶

mohammad javad
الان که حس خیلی خوبی هس(البته به جز قسمت اهنگا (و به استثنای اون اهنگ غمگینه) خدایی اهنگایی که میزارید خیلی خسته اینان همیشه سوال یوده برام از کجا اصن گیرشون میارید 😌😉😬😅 )ولی قطعا بعد از ادامه ندادن حس کینه نفرت همه چی غلیان میکنه😒
اشتباه نگارشی :||||
مگه نمره میخوان بدن😳
خیلی با قدرت و راحت ادامه بدید🙂
راستی سلااااام:)

عه سلام!!

خسته!!:))) بچه ها خیلی ابراز تنفر کردن نسبت به سلیقه موسیقیاییم ولی خب من کماکان میذارم آهنگامو شاید وسط مسطا یکی سلیقه‌ش مث من بود!:)
مهمه خب!پسون فردا یه اقلیتی میمونن که هکسره رعایت میکنن و سرکش آ رو میذارن، به هرحال از همینجاها ادامه پیدا میکنه اینا!:))
ممنون:)

علیـ‌ تَرین
=))))))))))))))

+ 6 تا از کامنتا منم. اشتباه نکنی یه وقت :دی آره دقیقا از همون کامنت منم.
تو که اینجوری ای چرا ناشناسو باز میذاری خب؟ :)))

نه یادداشت کردم آی‌پیارو!^^

الان یه اندروید۴.۲ مونده با یه ۴.۴!:دی
خودمم‌ موندم علی! بیمارم اصن!-_-

ناشناس
سه تا از ناشناسا من بودم :*

سه تا اولیه!:))

ن داره اول اسمت؟!^^

ناشناس
آشقال ع کجا فمیدی منم 

منو دست کم نگیر!!:دی :*

علیـ‌ تَرین
عه مگه ناشناس آیپی رو لو میده؟ قبلا اینجوری نبودا :|
خب خیلی تابلو میشه پس. قشنگ میتونی 2 بخش اول آیپی رو بین بقیه کامنتات سرچ کنی ببینی کی قبلا با این آیپی اومده بوده.

حالا در حد بیماری هم که نیست :)))

ساعتی که کامنت گذاشته رو تو آخرین نمایشا نگاه کنی میتونی آی‌پیشو ببینی! ولی نمیشه کامنت قبلیاشو دید اینطوری، Vpnآم‌ اکثرا روشنه دیگه آی‌پی زیاد جواب نیس، عوضش به اندازه نمایشگر و‌ ورژن مرورگر میشه نگاه کرد!:))


چرا قشنگ خودآزاریه!:))

هاتف ..
اگر می خوای ببندی و بری جای دیگه هرگز این کار رو نکن /
قطعا ضرر می کنی . همین رو تا انتها ادامه بده . تجربه نشون داده کسانی که زیاد وبلاگ عوض نکردن و همه اش توی یک آدرس بودن و آرشیو بیشتری دارن موفق ترن و آدما بیشتر می خوننشون چون می دونن اینا تجربه دارن. بعد هر بار عوض کردن یعنی از نو شروع کردن و از دست دادن مخاطب و دوستان و دردسرهای جدید .
به نظر من این اشتباهی که من کردم رو تکرار نکن.
من دامنه خریدم که خیلی هم هزینه اش بالاست که اگر بخوام هم نتونم بیخیالش بشم و تا آخر توی همین وب بنویسم :)
تو هم این کار رو نکن
در مورد تعداد کامنت هام که خب از نوع بازخورد ها متوجه میشم که برای کسی جذابیتی نداره ولی اگر واقعا تو اینطور فکر می کنی شاید تجدید نظر کنم

دارم فکر میکنم به حرفات و آره واقعا سخته از دوباره شروع کردن و آرشیو پر کردن. از طرفی‌م دوباره عادت کردن به فضای وب جدید سخته، یکمی زمان میبره و خب شاید هیچوقتم درجه راحتیت به وب قبلیتو به دست نیاری!

خب الان اگه اندک شکی‌م به ادامه دادن یا ندادنش داشتم دیگه با حرفات حل شد مرسی!:)
شاید طوریه که بازخورد نشون دادن سخته براش، نمیدونم چجوری منظورمو برسونم ولی در کل این فکرو نکن:)

Nelii 💉📚
نروووو:)
ستاره ی وبت که روشن میشه،با سر میام اینجا:)
+این انیمه رو هم میذارم تو لیست افتر کنکور😐

عزیزززم مرسی!:)

+ من قبل عید دیدمش، چون تایمش از استراحتم بیشتر بود نصف نصف میدیدم یا میذاشتم آخرشب، در کل سگ تو کنکور که از همه چیزایی که دوس داریم میندازتمون!-_-

ناشناس
قصد نداشتم ناشناس بذارم ولی خا دلم خواست یکم کرم بریزم و حس فضولیتو برانگیزم D: 
اول اینکه میزاریمش تو لیست که بینیمش حتما ^_^ 
دوم اینکه نهههههه نرووووووو تو هم مثه من نمیتونی دووم بیارییی نروووووو D: 
خل نشی بری یه وقت ها!!!! -__- 

چرا با من اینکارو میکنین؟!:))))
خوبه، بعدش بیا شناس کامنت بذار که دوسش داشتی یا نه!^^
نه نه دیگه نمیرم!:)

علی .
من یه تیکه هایی رو دیدم. خیلی به سریال simpsons وامداره
و اون تیکه ک حذف کردی چی بود؟

سیمپسونا رو در حد چند قسمت دیدم واسه همین نمیتونم نظری بدم در کل!

راجب این بود که ممکنه اینجا ادامه ندم:)

منِ مُبهم
 از اونجایی که سلیقه انیمیشن دیدنمون بهم نزدیکه میبینمش منتها وقتی که وقت داشته باشم :/
مبارک باشه 
چرخش بچرخه 222ساله بشه انشالله ❤😍😍😍😚😇
ماقول ناشناسا بازا کودی
حَسا ده هیچی
تره ده روس وا کونیدی

امیدوارم زودتر وقتت خالی شه! :)

عخی 222سالگی دیگه خیلی زیاده، باید بدمش دست نوه نبیره م!:))
مرسی!:**
ماقول!:))))))))
اصن پیراسته منیم تا الان کورا ایسا بون!:)))

هاتف ..
من بیشتر از ۱۴ ساله دارم می نویسم . فکر کن اگر همون وبلاگ اولم رو داشتم و این آرشیو ۱۴ ساله هم توی وبلاگم بود . فکرشو کن . همه می تونستن رشد قلمم رو ببینن . رشد فکریم رو ببینم و فکر کن مخاطبان چهارده سال پیش آدم تا الان با آدم باشن.
از طرفی از دست رفتن مخاطبان ضرر بزرگیه.
من کسی هستم که خیلی وبلاگ عوض کردم . از این وبلاگ رفتم اون وبلاگ . یه روز توی بلاگ اسپات بودم یه روز توی بلاگفا و یک روز اینجا . برای همین عرض می کنم که هرگز به فکر رفتن و عوض کردن آدرس نباش چون خیلی حیفه و زحمتت به باد میره قشنگ . به نظرم اگر قراره بنویسی فقط یک جا بنویس و یک جا داشته باش و یک جا باش .
بیان البته یکم برای وبلاگ نویسی گرونه چون پست هات به ۵ هزار تا برسن کمی سخت میشه فعالیت توش و سالانه باید پول زیادی رو پرداخت کنی برای اینکه بتونی به وبلاگ نویسی ات ادامه بدی ولی به نظر من سعی کن یک آدرس از خودت داشته باشی و بذاری مخاطبان با آن‌آدرس کار کنند باهات و بخوننت
این نظر منه . چون چوبش رو خوردم بهت میگم . تو این کار رو نکن

Wow!! یعنی از چندسالگی؟! :دی 

راس میگی به این رشد فکری توجه نکرده بودم، دقیقا چیزی که من میخواستم بپوشونمشو تو یه حُسن میبینی واسه آرشیو...
هرچقدر که یه آرشیو بزرگتر داشته باشی دل کندن ازش مشکل تره! از کجا معلوم یه روز اینجائم مث بلاگفا نره هوا؟!
اوه تا الان ندیده بودم قیمت افزایش مطلبو😶
البته حساب کردم دیدم همین تعداد مطلب حداقل برا ۳۰سال آینده‌م اندازه‌س خداروشکر!😶
مرسی از توصیه های موثرت!:)

پرهام :
خیلی وخت پیشا، همسایمون یه دونه از این دستگاه ها داشت که میذارن زیر تلویزیون بعد یک کنترل جداگونه هم داره که میشه باهاش کانالهای خارجی رو دید، که نمیدونم اسمش چیه! بعد من بعضی وختا میرفتم خونه ی این همسایمون(بچه بودم دیگه... نظارتی هم روم نبود متاسفانه) یه شبکه ای داشتن به اسم پرشین تون. اون همین کارتون رو پخش میکرد دوبله ش رو. یا شایدم جم جونیور بود. خلاصه ازین شبکه های استکباری بود که توسط لابی های صهیونیستی و برای کنترل ذهن ما کودکان راه اندازی شده بود. به نظرم کارتون بدی نیومد. کارتون خیلی متشخص و صاحب سبکی بود. یکی این، یکی فمیلی گای و سیمپسون رو منتظر یه فرصتم بشینم تماشا کنم. این گرویتی فالز رو میذارم در صدر لیست:)

+ خب خوب شد پاکش کردی. دیشب کلی تمرینات کششی-پرشی-قدرتی انجام داده بودم که امروز جفت پا بیام تو کلیه ت -_- ولی خب واقعا این حق رو برای هر بلاگری قائلم که در وبلاگش رو تخته کنه. ناراحت میشم ولی خب کاری نمیشه کرد. این روزها کلا وبلاگایی که دنبال میکنم یا نمینویسن یا سوسویی میزنن. تو هم بخوای ننویسی دیگه برهوت میشه اینجا. به هرحال امیدوارم دیگه هیچوقت اون مارک پلیورت هیچ اذیت نکنه:)

+ آقا من سه تا دنبال کننده خاموش دارم دچار مالیخولیا شدم، چه اعصاب پولادینی داری تو!

ازونا که باید واسش یه بشقاب بذاری رو پشت بوم؟!همسایه های مائم داشتن، اسمشم یادم نمیاد!:"

آره تا اونجایی که میدونم قبلا پرشین‌تون گذاشته بودتش
میدونی حدودا تا وقتی کامل نبینیش نمیتونی متوجه شی که با چه چیز فوق‌العاده ای طرفی!به طرز عجیب غریبی همه ی فرعیات قسمتای مختلفش به هم مربوط میشن!یه چیزایی که تو طول اپیزوداش شاید اصلا بهش توجه نکرده باشی در نهایت به نقطه عطف قضیه وصل میشن و آدمو میگرخونن به شدت!:))
اتفاقا فکر میکنم تو دوسش داشته باشی!:) فمیلی‌گایو منم منتظر فرصتم که ببینمش...ولی زیاده آخه لعنتی!

بحمدالله بهم الهام شد پاکش کنم!:)))
خب نه من مثل تو باشعور نیستم و این حقو به بقیه نمیدم!:دی
آره خیلی اوضاع سکوت‌واری شده... یه مدت که توام نبودی یدونه ازون کاریکاتور خفنات بذاری برامون حتی-_-
کندم انداختمش دور اصن!:))

به اینکه به چه دلیلی ممکنه خاموش دنبالم کرده باشن فکرمیکنم اعتمادبنفسم میاد پایین! چه کاریه آخه..!

هاتف ..
خب اون بحث طولانی بودن آرشیو باعث میشه دل کندن ازش سخت تر باشه درسته
در مورد آرشیوت باید بگم بهتره خودت دستی آرشیو بگیری و از آرشیو گیری خود بیان هم استفاده کنی چون هیچ تضمینی توی هیچ سرویسی نیست . می تونی یه کپی هم توی سایت هایی مثل بلاگ اسپات کنی که آرشیو می دن‌ به آدم :)
ممنونم که گوش دادی
خود منم سعی می کنم از تجربه هام بیشتر بنویسم تا از تفکراتم

آرشیو گیری مثل عکس گرفتن از آدمیه که میدونی چندوقت دیگه قراره بمیره، اگه یه اتفاقی بیفته زبونم لال، فقط نگاه کردنش داغ آدمو بیشتر میکنه!:))

فکرکنم این بلاگ‌اسپاتو امتحان کنم، مرسی:)

کنت مونت کریستو
الان توی عکس،اون دختره ارتودنسی داره ؟

بهار**-**

آره، همشم گیر میکنه اینور اونور!:))
bayanbox.ir/info/8859417719851574353/Screenshot-۲۰۱۸-۰۴-۱۶-۱۲-۲۰-۵۱

کنت مونت کریستو
مسی*_*
+چرا آدرس کپی نمیشه؟
پرهـ امـ
با ذکر یه خورده مسیریکا ! وبلاگو باز کردیم و عه تولد دو سالگی وبلاگت مبارک باشه ! :)))

+ از کامنت ها فهمیدم که راجب حذف کردن بوده قسمت حذف شده ! توروخدا ولمون کن !! اصن از فکرتم نباید گذر کنه !
++ وبلاگتو دیر شناختم ولی خب چقدر جسبید وقتی شناختمش :دی
+++ یه بار دیگه هم گفتم از معدود :دی طولانی نویس هایی هستی که با هیجان و چشم های باز همیشه خوندم کلمه به کلمه نوشته هات رو و هیچوقت حتی برای لحظه ای حوصلم سر نرفته ! بله !
++++ همین دیگه !
+++++ و ..
محبوبیت و مقبولیت و جذابیت و ... و اینا رو که داره وبلاگت ایشالا عمر طولانی هم داشته باشه .. هی بیایم بخونیم کیف کنیم.
++++++ چه خوبه آدم راحت میاد از وبلاگ مورد علاقه اش تعریف میکنه کسی ام کاری به کارش نداره .. :دی موفق و شاد و سلامت باشید:)

قشنگ معلومه با خلوص نیت ذکر گفتی!^^

حذف کامل که نه...راجب یه جای دیگه ادامه دادن بود:))
واسه همه ی تعریفات مرسی خیلی! امیدوار شدم به طولانی نوشتن!:)
اینو آرزوی عمرطولانی برای خودم محسوب میکنم، مچکرم ازت:))
در زمان های نه چندان دور یه عده ای بودن که منتظر بودن کسی تو وبلاگ منفور نظرشون کامنت بذاره تعریف کنه که برن وبش به فحش بکشنش. خوشبختانه اون گروه شتک پتک شده وگرنه ممکن بود وبلاگای موردعلاقه‌ت جزو مجموعه ی وبلاگای موردنظر اونا باشه و بعدش...!! :))
مرسی توام شاد و موفق و اینا باشی:*)

شیرین
تولد تولد تولد وبت مبارک 
من البته یکم دیر رسیدم امیدوارم کیک برام نگه داشته باشی
وای خیلی خوبه این سریالاشون انیمیشناشون 
دنیاین  من فک کنم کودک کارتون بین درونم خیلی خیلی فعاله چون هروقتم حالم خوب نباشه مناسب ترین گزینس برام$$

مرسی مرسی!*-*

کیک که شرمندت شدم اصن ولی نون خامه ای داریم هنوز:))
خیلی خوبه آدم بدونه شارژرش چیه که هروقت حالش خوب نبود بره سراغش!:)
اینم ببین شاید کودک درونت دوسش داشت!:)

فاطمه
سلام :)
از تو بلاگرام این پستو دیدم، رفتم چند قسمتشو دانلود کردم دیدم چه باحالههه :))
دیگه دارم بقیه‌شم می‌بینم الان :دی
تشکر می‌کنم بابت معرفیش! ^_^

نمیدونستم گذاشتن این پستمو :)
الان باید یه قطره اشک گوشه چشمم باشه نگاه کنم به عکس کارگردانش بعد سرمو برگردونم سمت افق بگم دِینمو بهت ادا کردم...بعدشم آروم از کادر خارج شم :))
منم تشکر میکنم بابت اینکه به سلیقه‌م اعتمادکردی و دیدیش، امیدوارم کلی کِیف کنی باهاش! :*)

!!!!!
دو سالگی اینجا رو تبریک میگم...

یه چند روز به خاطر مشغولیت های زندگی و کاری که مطمئنا همه شنیدنش چون حسابی تو ایران سر و صدا کرد نتونستم چک کنم اینجا رو و این شد که بعد اینهمه مدت دارم تبریک میگم :-) شرمنده !!!



حرف خاصی نداشتم اومدم بگم من هنوز تو اون فضای تاریک ته سالن وایستادم و دست به سینه دارم نگاه میکنم و لذت میبرم :-)

خیلی ممنون! :)


همه مسائلی که این چندمدت سروصدا کردو از نظر گذروندم ولی خب چیزی متوجه نشدم، نمیشه حالا منم بدونم قضیه چیه؟! 😶
خواهش میکنم این چه‌حرفیه:)

منم همچنان دارم میگم ویوی سِن از این صندلی وسط مسطا خیلی بهتره، چهارپنج تا ردیف جلوتر بیاین حداقل:)) 

آیم صخی
مسی ورپریده مون کو که دامون برا قلمش لک زد؟ 

قلممو بید زده وگرنه همینورا میچرخم!:)
توام زودتر اون حجم‌‌ عظیم نارنجی‌تو برگردون یکم دلمون گرم شه!:*)

گیلزاد
طبق معمول تو وبلاگت چرخ میخوردم به پست درمورد اژدها وارد میشود برخوردم دیدم دیدت مثبته بسی خرسندم الان اصلا این حجم علاقم بهت رو فهمیدم از کجا ناشی میشد :))))

خیلی فیلم سمبلیک و خفنیه! نمیدونم چرا انقدر نادیده گرفته میشه و اکثرا نظر منفی دارن نسبت بهش، خوشحال شدم دیدم هم نظریم راجبش!:*)

ای جان عزیزمی!:*

غمی ‌‌
اتفاقا دلم برای همچین چیزی تنگ شده بود. بعد تموم شدن دیس ایز آس حتما میبینمش. مرسی بابت معرفی

چقد خوبه این سریالی که گفتین، هم قسمتاش نسبتا کمه هم امتیازش‌ خوبه! بذارمش تو لیستم!

چه خوب، خواهش میکنم!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان