Dance with your black dog!

یادمه در زمان های خیلی دور، اونموقع که هنوز وقتی از آهنگ تیتراژ فیلمی خوشمون میومد واکمنو میگرفتیم رو سوراخ سوراخای جلو تلوزیون و کل خونواده رو به مدد کج و لوج کردن قیافمون ساکت نگه میداشتیم تا آهنگه رو ضبط کنیم، افشین یه موزیک ویدیو داشت که توش میخوند «دیگه ازت... دیگه ازت بدم میاد، پیشم نیا عروسک... بهونه گیر اخمو، عروسک بی نمک»

بعد اینطوری بود که دختره بعد کات کردنشون توهمی شده بود، تو‌ در و دیوار و دستشویی فک میکرد پسره وایساده داره براش بای بای میکنه.

در کمد دیواریو وا میکرد میدید پسره با فراخیت لم داده اون تو، یجوری که انگار تو رستورانه، منتظره گارسون بیاد سفارششو بگیره.

دو دیقه تلوزیونو روشن میکرد دل و دینش وا شه پسره و رفیقاشو میدید که نشستن تو تراکتور، دوبس دوبس کنون و شونه‌لرزون دارن از قاب تلوزیون میزنن بیرون!

پنجره رو وا میکرد میدید پسره کأنهو شامپانزه آویزون درخت شده،داره تاب میخوره از شاخه!

بار و بندیلشو میبست از خونه بره، صندوق عقب ماشینو که وا میکرد چمدونشو بذاره با هیبت پسره مواجه میشد اون تو...

خلاصه که میخوام بگم سگ سیاه افسردگی همینطوری رخنه کرده به همه جای زندگیمون و منتظر گوشه چشمیه که مارو در آغوشش بچلانه!

سگه‌م از این ول نکناست که هرجایی میبیندت دود سیگارشو فوت میکنه تو چشم و چالت، کجکی لبخند میزنه و با صدای بَم الکس جولیگ‌گونه‌ش میگه: جوون، دو دیقه بیا پیشم ببینم بیبِه! 

فقط دارم میگم حالا درسته که تو مملکتی داریم می‌زی‌ایم که از در و دیوارش همه چی میباره جز روز خوش و شادی و هپی اندینگ و اینا. ولی خب این سگای سیاه افسردگی که تو اطرافمون داریم مشاهده میکنیم صرفا توهمیه که خودمون ساختیم!

باور نداری بیا انگشت بزن بهش... ببین... هوائه... میره توش دستت [ انگشتش به حجم پشم گرمی برخورد میکند.]

به هرحال تنها راه حلی که برای مبارزه با این توهمات به ذهنم میرسه اینه که صرفا «همه دنیارو بیخیال، غصه ی فردا رو بیخیال» و بله همونطور که الان جمعیتِ حاضر در حال همخونین، «بیا وسط قرش بده ، ما آس و پاسیم بیخیال»

دوست عزیزی که اون ته نشستی... آقایی که یه پر و پاچه ی پشمالوی سیاه دور شونه شه... بله عزیزم شما... همراهی نمیکنیا داداش... دست دوستتو بگیر بیا وسط، رها کن این دو روزِ دنیا رو...

+

(همون آهنگه که افشین توش میگه بیخیال!)

 

پ.ن ۱: میدونم موزیک‌ ویدیو های افشینو جز خودش فقط اون داداش موبلنده‌ش که تو همه کلیپا با قر ریز میومد تو کادر میبینه... ولی خب مثال تمیز تری به ذهنم نرسید که حق مطلبو ادا کنه!

پ.ن ۲: بارالها! تو زندگی بعدی مارو از مقربین درگاه افشین و آرش و اندی یا دیگه نهایتا سامی بیگی قرار بده... از داریوش و ابی و خدابیامرز هایده فقط داره به ما غم سیاه میرسه!..دیگه از این غم نامردمی ها خلاصه!..

MasiRika
آسـوکـآ آآ
کُرررررررر منو بردی به قدیم ندیما
رژه وکیا
پویا
اندی هومن و کامران
لیلا و .... :-D:-D
نمیدونی چقدر چسبیییییید :-D

من هنوزم نفهمیدم کدومشون روژه‌س کدوم کیا!

 فقط یادمه از اونی که تیشرتشو نمیکرد تو شلوارش خوشم میومد!:))

Pary darya
(((:قبلا چقدماهواره پخش میکرد این موزیک ویدیو رو 
یکی بود دختره در خونه رو بازمیکرد و اب میریخت روی پسره خیال میکرد افشین ولی یکی،یگه بود((=فک کنم توهمین موزیک ویدیو بود اگه اشتباه نکنم، این تیکش خیلی خوب توذهنم مونده از افشین(((=

آره آره همین موزیک ویدئوئه بود! پسره گل به دست اومد، دختره یه پارچ آب خالی کرد روش، بعد خیسِ خالی قهر کرد رفت! خب حالا دو دیقه میموندی واست توضیح بده چرا آب ریخته! قشنگ معلوم بود مرد زندگی نیس!!:))

یک دیوانه
وااااای واااااای عاغاااااااا =))))))))))))))))))
یکی دیگه هم بود از آهنگاش اولش میگفت آهااااااای بی وفااااااا دیگه دوسم نداری و فلان اینا 
یه موزیک ویدیو هم بود که داره شیشه پاک میکنه بعد یه دختره میاد بهش میگه بیا سوار شو بعد اینم ذوق میکنه کلا خیلی باحاله :)))))))))))
سلام عزیزم عزیزم سلامه شهرام صولتی هم باحاله :))))))))
اصن یاد بچگیام افتادم من =))))))))))))))
مرسی *_*

وای آره یادمه=)))))

دختره داشت میرفت اومد دوید رو تراس خونه عربده زد آهای بی وفا!! دختره‌م محل‌سگ بهش نداد رفت!:))
از دستم در رفته، این یکیو ندیدم!!
شهرام صولتی که اصن خداست!:))))
مرسی از تو بابت آواتار زیبات که شکوفه های بهاری در در من می‌رویاند!!:)))

یک دیوانه
مسی راستی، نظرتو درباره ژینا گلِ منه شادمهر عقیلی هم بگو :))))))
تازگیا یافتمش بعد رفتم تو بچگیم و اون فیلمِ تولد ژینا =)))))))

من تازه همین دو سه سال پیش فیلم تولدشو دیدم فهمیدم عه این همونیه که تو فیلم فرودگاه همش داشت چیلیک چیلیک اشک میریخت طفل معصوم، انقد دستمال جلو صورتش بود یه نظر ندیدیمش! چقدم خوشگل بود..اصن تو اون دوره ترکیب بینی عملی و موی کوتاه خیلی چیز شاخ و خفنی بود!

ح. شریفی
یادش بخیر واکمن :)
توهمات رو خوب اومدید :)

از وقتی واکمنارو کنار گذاشتیم برکت از این زندگی رفت!

محمود بنائی
یعنی توی رختخواب هم آدمو ول نمیکنه، سرشب که نمیزاره بخوابی، هی باید این دنده اون دنده شی، بعد هی در گوشت میگه عزیزم بیداری؟ صبح هم که میخوای بیدارشی، یقه ات را میگیره میگه عزیز کجا، یکذره بیشتر بمون :/
صبحی اینو میخوندم، دیدم همه عامل های ایجادشو دارم به سلامتی. :) 

عزیزم بیداری!=)))))))))

وای عالیه این تصور کردن صحنه ای که سگ‌سیاهه خم شده تو گوش آدم داره میگه عزیزم بیداری!:))))

نفهمیدم فقط صبح چیو خوندی چون فک کنم لینک گذاشتی نیومده:)

ح. شریفی
دل بی آلایشی داشتیم
خدا خودش بهمون رحم کنه

رحم نکرده متاسفانه، اینی که هستیم الان عذاب الهیه که نازل شده:))

محمود بنائی
:))
لینک باید پیوند میشد ولی نشده ظاهرا!
http://rashteroyaiee.ir/چرا-همیشه-خسته‌ای؟/

یکی میشینه تو کامنتا، لینکارو میخوره همیشه! خیر نبینه!

خاک عالم... با این توصیفات داریم از دستت میدیم! یه پلی لیست شب‌پره برات مینویسم، تضمینی! صبح ظهر شب! پیگیرش باش ایشالا دیگه سر یه ماه علائمشو میدیم همین که لینکارو گاز میزنه، بخوره!

صخی
وسط حالا اندی و ابی و سامی بیگی و کامنتای عزیزانی نظیر اقا بنایی وپری! 
اقا! اون کامنت من در مورد جمع اوری پست ها رسیده؟ پست های خود را تا ۲۵خرداد به ای دی بووووق ارسال فرمایید؟ 
ای دی بووووق رسیده؟:-D

بله بله رسید تمام و کمال! به اضافه اون بوووق!:))خرده سوالاتی هم داشتم راجبش که رفتم از پرهام پرسیدم ببینم قضیه چیه!

آقا وقتشو بیشتر کن سر جدت، مخ من آکبنده فعلا!:)))

ح. شریفی
:))

:)

الکس وات
اینو یا چند تا دیگه از آهنگ های افشین رو تو جی تی ای تو موزیک های رادیو ریخته بودم میرفتم رانندگی می کردم گوش میدادمشون شاد می شدم واقعا :))) واقعا جای خالی همچین موزیک هایی حس میشه الان که بیاد بشوره ببره برا 5 دیقه هم شده . 

یادمه پسرعمه‌م آهنگای خشن مشن میریخت، مثلا اون گوشیو وردار تا صدات چاوشی، بعد با همون اوج میگرفت همه رو زیر میکرد!:))

واقعا...یعنی حتی آهنگای سخیف و بی محتوای الان‌م نمیتونن جای آهنگای سخیف و بی محتوای اونموقع رو بگیرن! ضعیفترین کار افشین ده تا پله از همه آهنگای این سه تا خداوردیا بهتره

غمی ‌‌
رقص با سگ سیاه فقط با موزیک ویدیوهای جلال همتی :)))
مهوش... پریوش... چه بد کرد... غلط کرد... شوهر کرد... همه رو دربه در کرد... 

با آهنگای جلال همتی باید انقباض انبساطی رقصید‌، سگه تهش که از کمر درد داره میره بشینه میگه من که رفتم ولی این کاری که با مهره های کمرتون میکنین اصلا انصافانه نیست!:))

♫ شباهنگ
وای من عاشق این آهنگم و هنوز که هنوزه گوش میدم و سرمشق زندگیم کردم :))

سر خط مشی‌شو آدم بگیره بره به رستگاری میرسه! :))

باید برای نسل آینده حفظش کنیم!

محمود بنائی
😁 بی زحمت دو بسته هم جونی جونم بنویس از لیلا فروهر! 

چون عوامل ایجادت زیاد بود چندتائم اندی مینویسم قشنگ بشوره ببره! ^^

محیا ساعدی
افشین رو که ببینم دیگه یاد سگ سیاه افسردگی می‌افتم

شرمنده افشین شدم که اینطوری!:)) افشین جان از همینجا ازت عذر میخوام! :)))

مهدی صالح پور
چقدر دلم برای کلیپ‌های درب و داغون پی‌ام‌سی تنگ شده... آخرین کلیپی که دیدم ای‌وایِ سحر بود. اون یارو گنده‌بک وسط یه صداهای عجیب غریب از خودش درمیاورد توی ذهنم مونده!
(ببخشید که کامنت‌م ربطی به پستت نداشت! :D)

هنوزم فلسفه وجود اون مَرده رو نفهمیدم تو کلیپش!! :))
ولی جدا سحر خواننده خوبیه، قبولش دارم‌ بین این جدید مدیدا!

نه بی ربطم نبود!:)) گفتین پی‌ام‌سی یاد اون کلیپ تتلو افتادم که خودشو آتیش میزد:))

منِ مُبهم
اصلا این مثالت باعث شد از دورین‌ دچار تحول بشیم
😀
من یکی که خیلی توهم میزنم 🙄🤔😪😓

:)))) جان به دورینت! :)))))

امیدوارم توهمت جن و اینا نباشه فقط! :)))

پرهام :
میگن، موقع جنگ، طرف بی سیم میزنه به پایگاه که من صد تا عراقی رو اسیر کردم. میگن خب بیارشون اینجا. میگه آخه اینا ولم نمیکنن... حالا ماجرای ما هم همینه. سگ سیاه افسردگی که ولم میکنه باز من خودم میرم بهش آویزون میشم. یعنی تا حدی که این اواخر خود این سگ سیاه افسردگیم یه مدته داره میره مرکز مشاوره و رواندرمانی میگه یه پسره ای هست دائم ازم آویزنه ولم نمیکنه!

"با صدای بَم الکس جولیگ‌گونه‌ش میگه: جوون، دو دیقه بیا پیشم ببینم بیبِه!"

 :))))))

یعنی نفرین بر تو! فقط امیدوارم امشب کابوس این چیزی که توصیف کردی رو نبینم!

+ آقا این داداش افشین برای من هنوز یه معماست. اصلا مصداق حقیقی واژه ی wierdo بود اون بزرگوار:))

+بارالها ما رو از مقربین درگاه عمو پورنگ قرار بده! اون دیگه آلتیمت ورژن خجستگیه.

=))))
اگه طبق اون انیمیشن افسردگیه باشه تو الان داری روز به روز براش بزرگ‌تر میشی! یکم دیگه بگذره کادر کاملا در اختیار توئه!:))

کابوسش این شکلی میشه که تو یه جای پر از در گیر افتادی، هر دریو که وا میکنی یکی ازیناست که همینو تکرار میکنه، فقط بعد وا کردن هر دری نزدیکتر میشه! نهایتا آخرین درو که وا میکنی تو فاصله یه سانتیت میبینیش که اینو تکرار میکنه، بعد دستشو میذاره رو شونه‌ت تورو میکشه تو قعر تاریکی و درو میبنده! و درو تو لانگ شات داریم با بکگراند ویس خنده های هیولاوارانه سگه!
خواهشا همینو ببین دیگه دست به سناریو نزن!^^

+ منم بعد این همه سال هنوز درکش نکردم! حرکاتش خیلی تحلیل ناپذیر بود! مخصوصا اون هدی که یهو میزد کل موهای افشونش پخش میشد تو صورتش!!

+ بعد اون یه ورژن دی‌جی فسنقریم تو انبار هست، خواستی بگو اونو بفرسته برات!:))

هاتف ..
کلا به موسیقی افشین مفشین علاقه نداشتم از اول

برا مائم علاقه اجباری بود، چیز دیگه ای برای دوست داشتن وجود نداشت جدا! :))

آسـوکـآ آآ
ولی من اونی که تی شرتش رو میذاشت تو شلوارش دوست داشتم :))
موهاشم میریخت رو پپیشونیش
خیلی دلبر بود :دی

اون که خیلی جذاب بود!

شبیه ایرانیام نبود اصن...
خبریم نیست ازشون ببینیم گذر زمان از اون جذابیت کاسته یا نه!!

نسیم 🍃
واویلا یک کلمه م نفمیدم چی چی گفتین
من با این چیزا خاطره ندارم عاقااااااا

https://m.youtube.com/watch?v=kA02pHbjMLI

این همین کلیپشه که گفتم!:))

پرهام :
الان سگه یه گوشه نشسته با صدای غمزده میگه :i had a human, his name was parham...


یعنی حیف که ما توی این کشورهای ترگل ورگل سوسول زندگی نمیکنیم که بتونم بابت ایجاد کابوس و اختلال روحی ازت شکایت کنم :D رسما منو شوهر دادی به سگ سیاه افسردگی الکس جولیگی :|

+میگم این آهنگه رو دقت کردم انگار یه جورایی تلفیقیه از صدای تمبک و شیش و هشت ایرانی با هیپ هاپ فرانسوی الجزایری طور! گمون کنم افشین و رفقا تو استودیو تلفیقی زده بودن موقع ساختنش.

کاش انیمیشن ساختن بلد بودم همچین چیزی درس میکردم! تو اسپیشل تنکز حتما اسمتو میاوردم!:))


تو ایرانیم بالاخره... الان پاشی بری بگی بخاطر ایجاد اختلال روحی از کسی شکایت داری لپتو میکشن، یه «جووون، قناری» ام بهت میگن که قشنگ کابوست تکمیل شه! :))
اصلا قانع نیستی واقعا! همین که با یکی تو مایه های الکس جولیگ مزدوج و محشورت کردم برات مایه مسرت نیس؟! الان یه تشکر نباید میکردی ازم؟!

دقیقا! یه ریتم شماعی‌زاده طوریم داره ته مهاش! فقط ترکیب مواد سنتی صنعتی همچین پدیده ایو میتونه ایجاد کنه!!

گیلزاد
همین افشین هم ولی یه اهنگ نداشت که تو موزیک ویدیوش دختره خودکشی میکنه ؟؟ اشتباه گرفتم؟


+خیلی قدیما یه مراسمی بود بعد اولش یسری فنچ اورده بودن رو سن از طرف انجمن اسلامی اونجا ،که قران بخونن دختر پسر بود بعد یسری میکروفن گذاشتن بینشون داشتن صدارو تنظیم میکردن یهو یکی از پسرا شروع کرد اهنگه افشین بودا شی شی شی شیطونک  رو خوندن همه هووول کردن اوضاعی بود یادش بخیر :)))

نمیدونم والا، موزیک‌ویدیوهای جدیدشو ندیدم زیاد، اگه اینطوری باشه که نگاه آرمانی ای که بهش داشتمو پاشوند، دستش درد نکنه!-_-


:)))))))))))))
راضیم از پسره! :))))))))
کاش همه ی افراد حاضر رو سن یه قر و بشکن میومدن همه چی تکمیل میشد!:))

محبوب ..
آقا واسه من حق مطلب ترکیب اندی و کوروسه نااز نکن ناز نکن:))خووراکه حرکات موزون با سگه وحشی و هاره سیاهه ها

اون دیگه اوجشه، سگه باید خیلی اکتیو و خوشحال و اینا باشه!:))

تهشم افسردگی ازش رخت برمیبنده از شدت هیجان، مث سکانس‌آخر عروس مرده تبدیل به یه عالمه پروانه میشه!:))

محبوب ..
خیلی  خوب بود. پایانشو دوسداشتم:)))سگ عروس مردگان.

خیلی سورئال شد! :))

شیرین
ینی پاتو بزاری تو این پیج نمک میگیر میشی 
سر جدت مسی چی تو اون مغزته 
چجوری اینقد قشنگ میاری رو کاغذ حالا کاغذم نه تو کییورد
وارد وبت که میشمیه یاد خونه همین انیمیشن ابشار جاذبه میوفتم یه گاهی پر از چراغای رنگی رنگی یه گاهی ترسناک گاهی ساکت و تاریک یه وقتاییم جشن و دوبس دوبس 
ولی کلا گوله اینرژی اینجا
این اهنگیم که گذاشتی اصن داغونم کردخیلی خوب بود با تصور واکمن ویدیو کلیپ که رفتم به چندددد سال پیش

جانم مرسی شیرین!**-**
مشکل از همین جا شروع میشی که هیچی اون تو نیست! :))
آخ خونه ی آبشار جاذبه! چه تعریف دلبری مرسی کلی ذوق‌ کردم از تشبیهت!:)
کاش همیشه دوبس دوبس باشه، ساکت و‌ تاریکش خیلی رو اعصاب خودمه:))

گیلزاد
من هنوزم امیدمو از دست نمیدم هر روز در جست وجوی پست جدید میام یسر.

جانم*-*...شرمندم کردی اصن!:))

نمیدونم چرا یه مدته دستم نمیره به نوشتن:)

من
خیلی خوب بود جدا

ممنون :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان