نامه ای به گرل فرند پسر همسایه!

با سلام و درود خدمت شما بانوی صبور!(لعنت بر اون سلیقه گندت بیاد!)

احتراما به استحضار میرساند:

عزیزم!دلبندم!خانوم گرامی!اسپیروژیر!دست از سر زندگی من وردارین!من خواب دارم،درس دارم،زندگی دارم!به این برکت خستم کردین!!!

وقتی میگه ساعت 10 شبه برو خونه آدم باش برو دیگع!!!خو پسر مردمو سگ میکنی میاد تو کوچه زیر پنجره بیصاحاب اتاق گل گرفته ی من با توی زبون نفهم داد و بیداد میکنه!

وقتی میگه به اون شمارم زنگ نزن دست مامانه آسکاریس دو سر داری زنگ میزنی؟!

بعد دو سال هنوز نفهمیدی بدش میاد بهش بگی چرا جواب تلفن نمیدی بهش بی اعتماد باشی؟!

یه جو شعور نداری اون مانتو قرمزه رو -که تف ماشین لباس شویی بهش بخوره رنگش بره،گیرکنه به درخت جرواجر شه به حق 5 تن- نپوشی وقتی تنها تشریف میبری بیرون؟!

ینی انصافن نمیدونی ساعت 3ظهر خوابه نباید زنگ بزنی بیدارش کنی آمبونیا اسپینواز؟!

همین کارا رو میکنی نمیگیردت دیگه!

خواستم بگم...یا آدم شو..یا به هفتا حفره نمای جلوی باب اسفنجیم قسم،یه بار دیگه زیرپنجره من زرت و پرت کنه تختمو از پنجره ول میدم بخوره تو سرش ازین زندگی خلاص شه!

تموم!!!!دخترانه,فانتزی,شکیک,آیکن,شکلک,صورتی,شاد,قشنگ,خشگل,زیبا,باحال,دخترونه,وبلاگ نویسی,کامنتگزاری,کوچک,سایز کوچیک,ریزه میزه,جذاب,یامزه


پ.ن:ملت شبا زیر پنجرشون یه پسر خوشگل موشگل گیتار میزنه واسشون بعد موهاشونو پرتاب میکنن پایین،طرف آویزونش میشه میاد تو اتاق تا صبح با هم نقدی بر مارکسیسم مرتضی مطهری میخونن اونوقت من بدبخت باید عربده کشیای اینو تحمل کنم!

MasiRika
ree raa
:))))))) وای خدا! خدا صبر بده :))

به جون خودم یکم ولوم صداشو پایین بیاره صبر منم لازم نیس! =)))

پریا :-)
خخخخخخخخ عاااالییییی بود. عااااالیییییییییی
خدا صبرت بده :-))))

=))))))))))
خدا به اینام یه ذره عقل بده! :/

دلقــ ــک
واقعا برای پسر همسایه و گرل فرندشون از خدا شفای عاجل می خوام :D
واقعا خیلی رو اعصابن خخخخخ

شفا فک نکنم به کارشون بیاد!!=)
اینا همو بگیرن قضیه حله!=)))

پریا :-)
من از اون کیس های مدل پ ن میخوااااااام :'( :'(

متاسفانه هیچ جایی مشاهده نشده!! :( :( :(

Saleh Ahmadi
سلام (:
دنبال شدید
لطفا دنبال کنید... ممنون

دنبال شدید! :)

TiaRa
Chghad eshghhhh minvisi
😁😁😁Koli khandidam

مرثی!!=)

TiaRa
In ambonia chi has?😁

یه حشره ناشناخته! :دی

x
وای خدا :))

شما شدیدا مستعد طنزنویسی هستی :))) تبریک .اسه این استعداد و تسلیت بابت این خل و چل ها :))


مرثی شدیدن خوشحالم کردین!! :)))

سنین ...
جالب بود خب شما یه کاری کنید همو بگیرن از شرشون خلاص شید

به دختره دسترسی ندارم متاسفانه وگرنه شکیبایی رو جایز نمیشمردم!!

شقا
الانم میخواستم کامنت بذارم طنزنویس خوبی هستی که بازم دیدم یکی قبل از من به این موضوع اشاره کرده  :)))))

تله پاتی اینجا بیدااااااد میکنه!!! :))))))
مرثی عزیزم! قلب قلب قلب!:)

یوسف ...
اون کیس پ ن  خیلی خوب بود. :)))) 
حیف که همچین هم خوشگل موشگل نیستم و معمولی می باشم وگرنه کافیه یه کمی بیشتر گیتار یاد بگیرم، آواز هم که بلدم :)))) 

توانایی آواز خوندن مقوله ی بسیار مهم تریه تا سایر موارد!!:))

یوسف ...
خب پس امیدوار باشم، برم یه پنجره مناسب پیدا کنم :))) 

زیر اولین پنجره کارتونو شروع کنین!بالاخره هرچی کرم خدا بوده!!!=)

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ودیگر هیچ!

:))))))))))))))))))))))))))))

the_ emperor
:)) فکر کنم دیگه دلت واسه این داد و بیدادا تنگ شه 

تا باشه ازین دلتنگیا!!^_^

مهر2خت 69
:(((((

غمگین نبودا!!

توکان سبز
عااالییی بوددد ترکیدم دارم درو دیوار و گاز میگیرم

مرسی مرسی!!:)))

+جزو پستای قدیمیمه...:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان