منم دوسِت دارم!-لبخند با دو تا چش قلبی!-

اینکه هرشب راس ساعت 2 بهم پیام میدی که بهم بفهمونی حواست بهم هس!

این هرشب توجه کردنات...که میدونی وقتی ساعت 2 میشه دلم میگیره وچقد دلم میخواد همون لحظه یکی منو یادش بیاد!

اینکه حرف از دوس داشتنو تو هزار تا لایه پیاز میپیچی و بهم میگی!

درسته پیامات تکراریه..ولی همینشم برای منی که میدونم تکرار این حرفا واس اینه که بهم بفهمونی تو طول رابطمون هرچقدر که یجور باشم ازم زده نمیشی قشنگه.... :)

نمیدونم پشت این اصرارات واس چک کردن http://mms.irancell.ir  چیه!ولی هرچی که هس...منم دارم بهت عادت میکنم!

پ.ن : in rel with IrancellMMS شکلک قلب در فیسبوکشکلک قلب در فیسبوکشکلک قلب در فیسبوک

MasiRika
ree raa
:))))) عجب :))

:]]]]

شکوه شب وروز
اوخی
واقعا علتش مهمه

شایدم فقط دنبال یه بهونه بوده!! ^_^

آقای میم
خخخخخخ پس با ام ام اس رل زدی شما

فعلن دارم سعی میکنم با این واقعیت که ام ام اسه روبرو نشم!!!=)

وقایع نگار
:))))
مگه اینکه همون ایرانسل حواسش بهم باشه واقعا :( 

همونم دیگه به من پیام نمیده!:( کات کردیم دیگه! :(

مستر من
وا 
من فک میکردم پس ایرانسل فقط منو دوست داره و فقط با منه
دیگه تموم شد ایرانسل
اینهمه خیانت رو من نمیتونم تحمل کنم
برو با همون موفر فری هات ....

حالا این یه چیزی میگم همینجا چالش کنین بین خودمون و خدا و اونایی که این کامنتو میخونن بمونه!!
مث اینکه جنسیت واسش مهم نیس کلن به همه پا میده شارژ بچاپه بیتربیت! :|


شقا
من خیلی وقته با ایرانسل کات کردم :(

انقد که این بشر دودره باز و خیانتکاره! :|

شقا
با رایتل رل زدم :|

خوب کردی ولی باز رایتلم سر و گوشش میجنبه!!!
اصن همشون مث همن عوضیا! :|

negin
عااااللیییی بود😂😂😂
قلمه طنزت فوق العاده س😂😂😂

مرثی آج!!!:***

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان