و ما موفرفریا....مظلوم ترین قشر جامعه!!

اگه یه وقتی رسیدین جایی و دیدین یه دختری نشسته رو زمین با پاهایی که بسیار بیشتر از عرض شونه وا شده،با دهنی بسان گراز خسته ی چمنزار بااااز و اشکایی که گوله گوله داره میریزه...و کنارشم بقایای جسد یک عدد شونه ی لت و پار شده و کمر شکسته س....شک نکنین که این دختر یک فروند موفرفریه!(البته همون اول میتونین به موهاش نگا کنین! :| )

در این گونه نادر که-مورد مرحمت خدا قرار نگرفته اند تا شامل موهایی صاف یا حدددداقل مواج باشند- ،چیزی به اسم موی بدون گره وجود نداره!!!

بدین صورت که شما میشینی موهارو دسته بندی میکنی و هرکودومو جدا جدا برس میکشی و گره هارو وامیکنی...بعد موفرفری مذکور پاشه یه دور دور خودش چرخ بزنه گند زده میشه به ساعتای متوالی زحمت بی شائبه ت!

ندا اومد که و اتو مو و سشوار را برای شما رام نمودیم.....

که اینم مناسب حال یک عدد موفرفری نیست!!

هرچقد که بشینی اتوش کنی بازهم یک رشته مو ازون پشت مشتا دالی میکنه!که : خاله منو صاف نکردی!!!

سشوارم که اصن حرفشو نزن!!!

به شخصه هر بار سشوار گرفتم روشون انگار موهامو آوردم سواحل هاوایی آفتاب بگیرن!همچین خودشونو ول میدن و پهن میکنن که حجمشون چندبرابر میشه و بزرگترین گیره های مو هم در این حالت قادر به جمع آوریشون نیست!

چی بگم که انقد دلم پره که دلم میخواد ببرنم ماه عسل هی از مصائب این موهای فر بگم و احسان علیخانیم بشینه جلوم با چشمای خونبار زار بزنه!!!


پ.ن: به کمپین

#ما_مو_فرفری_ها_برای_مو_لختا_و_مو_موج_دارا_و_مو_وزوزی_ها_تقاضای_ویدئوچک_داریم

بپیوندید!!!!!!


پ.ن 2 (دلنوشت شخصی!!) :خداجون!!یا موهاش صاف باشه!!یا اگه مث من بدبخت موفرفریه حداقل رنگ موهاش مشکی نباشه!!بچه م شبیه اسکاچ و سیم ظرفشویی میشه!!!!



MasiRika
سها احمدی
سلام چه وب خوبی دارید بی تعارف
خوشحال میشم به منم سر بزند و همو دنبال کنیم
منتظرم

مچکرم!
دنبال شدین! :)

TiaRa
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Avazesh muhaye fer ghashange
Jaye dgm minvisi ya hamin vebete faghat?

مصداق بارز همه چیز از دور زیباست! :|
نه فقط همینجا! :)

شکوه شب وروز
اوه چه قدر سختگیر
موی فرفری خیلی قشنگه

ما مجبوریم سخت گیر باشیم متاسفانه!:(

شیکسون (^_^)
تا حالا از این زوایه ندیده بودمش :))
البته اونم قشنگی خودش رو داره دیگه، باید روشهای نگهداریشو یاد گرفت ;-)

همین روشای نگهداریشه که.....:"(

َRtoor
متاسفانه باید بگم با وجود موی صاف طرف مقابل هم ممکنه موی بچتون دقیقا مثل شما فر باشه.ژنتیک راجب مو انقدر پیچیدس که هنوزهم دانشمندا سر اینکه صافی و فری مو از کدوم والد بیشتر ممکنه موثر باشه به نتیحه نرسیدن
البته متاسفانش واسه اینه که شما موی فر دوست ندارین وگرنه خیلی هم قشنگ و دوستداشتنیه.

هعععععی...:(
نه اینکه دوس نداشته باشم،پر زحمته!! :))))))))))

ree raa
:/ 

من هرچی التماس میکنم مامانم راضی نمیشه برم موهامو فر کنم :/ فر قشنگه! فر خوبه ! قدر فر باید دونسته بشه!

کمپین حمایت از فرفری:/

واس تنوع خوبه خب!! :))))
ما فرفریا باید حمایت بشیم!!^^

مستر من
کمپین و درخواست ویدو چک عالی بود
منم درخواست ویدیو چک دارم از خدا
البته نه برا موهام...خخخ

پس برای چی؟؟! =)

شقا
دارم وبتو میخونم و لذت میبرم واقعا :)))

خیلی خوب مینویسی :))




+ مو فرفری ها جذابن. نق نزن :دی

تا حالا یه نفر یدفعه این همه کامنت واسم نذاشته بود!!!آیم خرذوق!!:))

و بدانید وآگاه باشید که ما موفرفریا تنها چیزی که در خودمون نمیبینیم جذابیته!!^^

شقا
دیدتو عوض کن چون همه میبینن اینو :))

دیگه همه ی همه ام نیست!!^^ :))

witch aura
آخ آخ آخ منننننننننننننم!
کاملن می فهممت!
من اصلن شونه نمیکنم! هر دوروز میرم دوش میگیرم میزارمشون تو نرم کننده بمونه همونجا شونه میکنم! اینطوری اصلن گره نمیخوره


منم همیینطور دقیقن!! یا میبافمش یا یجوری گوجه ای جمعش میکنم که اگه بعدن واش کردم همون مدلی خشک شده باشه!:||
هیشکی نمیفهمه درد مارو!! :"))

یوسف ...
موی فرفری خوبه که ؟؟ کاش موهای من فرفری بود ! موهای من در هیچ کدوم از این دسته هایی که گفتی جای نمیگیره.  یه طرف ش تقریبا صافه، یه طرفش تقریبا مواج، مجبورم همیشه صاف ش کنم، وگرنه میشه شبیه موهای آینشتاین کبیر :))) 

میتونین یه طرفشو بلند کنین بعد کج بریزینش طرف دیگه که سایر نقاطو پوشش بده!=)

یوسف ...
دیگه عقلم به این چیزا قد نمیداد :)))  الان موهام کوتاهه نمیشه. 

بلند که میشه بلاخره! :)

یوسف ...
بله میشه :)  ممنون از راهکارتون :) 

خواهش میکنم! !:))

| پریســآتیـــس | (:
من شونه نمیڪشم!!
هروقت بخوام برم حموم شونه میڪشم، تو حموم هم شونه نمیڪشم. میام بیرون باز میذارم تا خشڪ شه، فرای درشت و قشنگی هم میگیره .. واقعا زیبا میشه :دی
اڪثر شبا هم بازه موقع خواب


من اگه این مورد آخرو انجام بدم صبح باید بصورت فرچه ی رژگونه ای که 12 سال کار کرده و پرز داده و شت و پت شده از خواب بیدار شم!:))

فرید صیدانلو
چه خوب بود این:دی
فرید هستم یک اسکاچ

قابل شما رو نداشت!:)
:))))

Bahar Alone
اون شکلک آخریه که از کادر خارج میشه منو کشته...

من عاشق اونم بهار!:))))

مستر من
فک کنم خیلی از نظر و پاسخی که بهش دادی میگذره ولی من الان بعد مدت ها اونم به لطف امکانات جدید بلاگ پاسختون رو دیدم :))))


"بخاطر خودش"

اولین باره که بعد یه سال و سه ماه جواب میگیرم!:))

بالاخره این قابلیتش به یه دردی خورد!:))

مستر من
راستش منم انصافا اولین باره بعد یه سال و سه ماه دارم به سوالی جواب میدم :)))

و جالبش واسم اینجاس که بعد یه سال و سه ماه بازم متوجه جوابتون نشدم!:))

خودش یعنی چی؟!:))

مستر من
و جالب ترش اینجاس برام که بعد یه سال و سه ماه جوابم تغییر نکرده برا خودم :))

" برا خاطر خودش درخواست ویدیو چک میکردم شاید یک تجدید نظر کلی میکرد :)))) " 

این مجموعه کامنتا خودش یه پست ازش در میاد با عنوان ثیات افکار انسانی بعد از 15 ماه!:)))
بعله بعله الان کاملن متوجه شدم!^-^

مستر من
یه افتضاح هم به بار میاد
یعنی تو این 15 ماه این فکر صاب مرده یکم سطحش بالاتر هم نرفته :/ تو همون جهالت سابق خودش سیر میکنه و هنوز نتونسته اقناع بشه :)

چه سخت شد یهو!:))
از همون منظر ثبات عقاید بهش نگا کنین که حس بهتری داشته باشین!:)))

مستر من
اینطوری بهتر باشه به نظرم :)
حس بهتر:)))
سخته فهمیدنش چه برسه به حس کردنش :)
یا هم من تا حالا بلد نشدم :):

سخت از این نظر که‌ نمیشه تصمیم گرفت هرچقد جلو میریم سطح فکرمون داره بالا میره یا پایین میاد؟!

اینه که تو‌این قاراشمیش آدم کلن فکرش عوض نشه از همه چی بهتره!:))

مستر من
سخت از منظر داشتن حس خوب :)
که داشتنش بیشتر تبدیل شده به یه رویای نم گرفته به نظرم :)))
این قسمت از نظرتون رو قبول دارم شدید اینکه آدم فکرش عوض نشه اونم تو این قاراشمیش که هر روز یه رنگن :) 

به چیزای کوچیک قانع باشین، از خیلی چیزا میشه حس خوب گرفت!:)

مستر من
آدم قانعی بودم همیشه :)
ولی بعضی حس های خوب فقط منوط به بعضی چیزهای خاص هستند که نه مادی هست نه زیرساختی و تابع امکانات... خخخ
اگر چه الان خیلی ها فقط دنبال همونان ولی اون جنس ناب حس خوب رو باعثش نمیشن... :)

با هر دلیل و هر شرایطی میشه حس خوب داشت!نباید دنبال یه نوع خاص از حس خوب گشت،همون پیدا نکردنش باعث میشه حسای بدتری سراغ آدم بیاد

مستر من
یکی که حالت رو خوب کنه و حالش باهات خوب باشه خاص ترین اتفاق زندگیه هر کسیه  که بنظرم دست یافتنش بهترین حس خوب ممکن دنیاست... 

همه ی این آدمایی که میگین تسکین موقتین!:)

هیچی مث خونواده حال آدمو خوب نمیکنه!:)

مستر من
دقیقا... 
منم منظورم موقتی ها نبود...
هیچی مثل خانواده لذت آرامش واقعی رو نمیتونه بچشونه بهت... 

هرچیزی غیر خونواده موقتیه به نظر من!:)

واقعن!:)

مستر من
مگر اینکه خودش خانواده بشه :)
البته خود خانواده موقتیه خودش به نوعی...
اینکه متاسفانه زور یا دیر همه باید بریم... :):
قید هر چیزی البته درست به نظر نمیاد ها
چون همه موقتی ان بجز خدا 
(از لحاظ فلسفی) ؛)

نکته ی ظریفی بود!:))

ترجیح میدم به این اتفاق فک نکنم،فعلن!:)
خب تغییرش میدم به هرکسی!:)

مستر من
:)

:)

+چه بحث مفصلی شد زیر این پست قدیمیم!:)

مستر من
اونم بعد یک سال و سه ماه :)))

بالاخره ابن قابلیت جدیده ی بیان باید به یه کاری میومد!:)

فروردین دخت
خیلی خوب بود....خیلی خندیدم😂

ممنون!:)

mohammad javad
سلام
ما نیز فرفرموی غزلسازیم😂😂
منم اول خوشم نمیومد ازموی فر
ولی الان خیلی راضیم
مثلا از خواب پامیشی,نه شونه ای نه سشواری نه اتویی
همین جوری راتو میگیری میری بیرون
دربدترین حالت اب میزنی که دوباره فر شن😅😅😅
همین که با خیلیا فرق داریم خودش یه مزیته🙃🙃
تازه بره من یه فره ریزیه 10سانت مو تو یه سانت جم میشه😒😅
موهای قشنگی دارید قدرشونو بدونید 
خیلیا دوست دارن جای ما باشن
تازه یک از فانتزیای من اینه با یکی ازدواج کنم مو فر چشم رنگی باشه 
بعد همه بچه هامون میشن موفر چشم رنگی 😅😅😂😂
قشنگ میشه کارخونه اسکاج سازی زد😅
موفق باشید🙂

این قسمت آب زدنو کاملا موافقم!:))

بعد اینکه وز میخوره آب بزنی دوباره مث اول فر میشه!
همش ملامت میشدم واسه این خیس کردن موهام،شکر خدا درک شدم الان!:)) 
اون خیلیا اگه یه بار شونه کردن مارو ببینن پشیمون میشن!😁
عخی مو فر چش رنگی خیلی خوشگله!!
همشون نمیشن بستگی به رنگ چشم شمائم داره!😀
خیلی ممنون همچنین!:)
خوش اومدین به اینجا!:)

mohammad javad
خدارو شکر
موی فرو که شونه کنی به فنا میره
میشه فرا وزوزی 😅
دست نباید بهش زد
اون چش رنگی باشه حله😬😂
البته مهم اخلاقه ها, حالا قدشم بلند باشه دکترم باشه باباشم پول دار باشه که مهم نی اخلاق مهمه
خخخخخ
راستی اشپزیشم خوب باشه😅
ممنون🙂

وحشتناک‌ میشه!مخصوصا اگه خشک باشه!

پف میکنه اصن یه وضعیتی...!!
چقد سطح توقعتون از همسر آیندتون پایینه!اصن ریخته ازین مدلا که شما میخواین!:))
با ملکه ویکتوریام‌ لابد یه نسبت دوری داشته باشه..بالاخره اصالتم مهمه!!

mohammad javad
اوهوم😰

همسر اینده نیست که همسر تخیلیه😅
از اینا نیس اصن
خوب شد گفتیدا,اصالت خیلی مهمه😂
حالا اگه پیدا شد
خواهشا موهاشم بور باشه 😉😬

تو‌ ملائکه و اینا چندتا آشنا دارم

شمارشونو میدم بهتون که باهاشون‌صحبت کنین،
اختصاصی براتون‌ کیس دلخواهتونو بسازن!:)))

mohammad javad
ینی واقعا انتظار زیادی دارم😌
عاقا نخواستم اصن ,اخلاقش خوب باشه
ولی چشم رنگیم باش موهاشم فر باشه دیگه هیچی نمیخوام به خدا
حداقل دیگه کارخونه اسکاج سازیو راه بندازیم😅😂

زیاد کمه براش!:)

میدونم...به فکر راه انداختن چرخ اقتصادی مملکتین!:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان