و از اینگونه پلی لیست ها!!!

یه پلی لیست واس خودم آماده کردم که وقتی پارتنردار شدم و ایشون لطف کردن بهم خیانت نمودن به محض در جریانِ قضیه قرار گرفتن ، لیوان شیر دستمه زمین بذارم و با یک عدد هندزفری و گوشی موردنظر بیفتم رو تخت و بهش گوش بدم!!

و پلی لیستمم بدین صورته که چهارپنج تا داریوش که پخش شد و یه دل سیر زار زدم و بر بخت و اقبال بدم لعنت فرستادم ،بعدش اون میون یه اندی پلی شه که منو دعوت به حرکات قبیح قر و بشکن کنه!و منم که در اون موقعیت تعادل روحی درستی ندارم و گریه هامو به اندازه کافی کردم پاشم همراهیش کنم!!بعدشم  با لبخندی عریض تو دلم بگم به درک که رفتی عزیزم!!!:))

ولی تمام ترسم ازینه که اولین آهنگ اندی پلی شه و کل برنامه ریزیای ذهنیمو بهم بزنه!!

اونوقت من میمونم و قر به اتمام رسیده و چنتا آهنگ داریوش...!


MasiRika
ویار تکلم
به نظرم بعد از کات حامد پهلان مناسب تره :)

آخه نمیفهمم چی میگه!:)

یوسف ...
:)))) 

:)

علی . ج
برنامه ریزیت منو کُشته :|
آخه اندی ؟! حامد پهلانی چیزی نه :/ قِرِش فک کنم از اندی بیشتر باشه :))

:)))
نه قر ایجاد شده بوسیله حامد پهلان سخیفه!^^

ree raa
:))))) واقعا این برنامه ریزی دقیق رو من برای تحصیلاتم میداتشم الان وضعم بهتر بود:))
ایشالا هیچوقت گرفتار این تجربه ی بد نشی، ولی درست گفتی گور باباش:))

من نیز!!!:)))))))))))
بشمم فرقی نمیکنه!!هر اتفاقی میتونه خوب باشه غیر مرگ!:)

negin
وااااایییی😂😂😂
عالی بود😂😂
البته اونطوری ک من از شرایطه روحی تو خبر دارم با آهنگای داریوشم بعدجدایی پامیشی قر میدی نهایتن دوثانیه اولش یکم احساسه غمگینی کنی ولی بعدش قرمیدی😂😂
پس زیاد نگرانه ترتیبش نباش😂

عاشقتم دیگه!:))))))
نه دیگه در اون حدم نیس،یکم زار که باید بزنم بالاخره!!!^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان