نفر دومِ همیشه بدبخت!!!! :|

یه سندرمی هس

به اسم سندرم "عکس دونفره ای که خودم خوب افتادمو بذارم رو پروفایلم!"!!!

که در یافته های ژنتیکی به این نتیجه رسیدن که عده ی کثیری از مردم به این سندرم مبتلان!!

مثال قابل لمسشم برادر من!!

شروع تبلور این سندرم هم روز ولنتاین بود!که پستی بلندبالا تو اینستاش گذاشته بود راجب اینکه عشق میتونه خواهری باشه که.....درکل متن بسیاااااار تاثیر گذاری بود!

ولی برای من چیزی که قابل توجه بود عکس پستش بود که دگرگونم کرد!عکس دونفرمون تو دوران راهنمایی من!

اصن هردختری حق داره عکسای یه دوره از زندگیشو یه گالن بنزین بریزه روش آتیشش بزنه نیست و نابودش کنه!

این دوران نیز تجمع هرگونه خصوصیت بدی در من بود!!سیبیل....جوش..پف کردن دماغ و غیره!!

حالا اینا به کنار!!!امروز صبح با نیش باز بهم گفت :عکس دوتایی دیروزمونو گذاشتم رو پروفایل تلگرامم!!! :"))))))

-کودوم عکس؟! =O

-همونی که لوچ افتاده بودی!=))))))))))

خب آزار داری داداش من؟!این چه حرکت شنیعیه؟!!؟این چه بازیه سیاهیه که با روح و روان من انجام میدی؟!؟!

ینی واقعن لازم بود عکسی که من توش فقط بصورت چارتا مژه به همراه نیش باز حضور دارمو شبیه راهبه های مسیحی نورانی افتادمو بذاری رو پروفایلت که هم کنتکتات ببینن هم من بی حیثیت شم؟!

عآیا این زندگیه!؟عایا الان مرگ هم قادره تسلی بخش خاطر من باشه؟!؟!

یه دوستی داشتم که دیگه ته این سندرم بود!به شکل فجیع!!!!هروقت نگام به عکس تلگرامش میفتاد با عکس دو نفره ی جدیدی از خودمون مواجه میشدم!!

ورمیداشت با فتوشاپ بینیشو مث جلو کفش مردونه میداد بالا چک و چونه شم زاویه دار میکرد،بعد نکته جالب توجه اینجا بود که با این همه تفاسیر تهش میزد خودشو محو میکرد!!!بعد من بسان اورانگوتان نواحی مرطوب کالاهاری تو عکس نمود پیدا میکردم!!

خب نکنین ازینکارا!!!


پ.ن :دوستان عزیز!!

قبل اینکه عکس دونفره با کسی بذارین عااااااجزانه ازتون خواهش میکنم به قیافه نفر دوم هم توجه کنین که شبیه کپک پلاسمودیومی نیفتاده باشه!!

مرسی اه!!!

MasiRika
Mr. Moradi
این چه کاری هست آخه؟! عکس دونفره برای پروفایل واقعاً جالب نیست ://

بد نیست در صورتی که هر دوطرف خوب افتاده باشن!!:))

رادیو عاشقی
الهى عسیسسسم

مرثی از همدردی! :")))

ویار تکلم
امان از عکس های دونفره:)
باید اصلا عکس جمعی نگرفت :)

و یا گرفت و دست افراد خاطی و سابقه دار نداد!:)

negin
منم همیشه تو عکسای پروفایل نفر دومم😐
داداشه توهم دیگه بیخیال بشو نیس تا همه عکسارو رو نکنه😂😂

در جریانم!!!!:))))
دیگه میشناسیش چه عکسایی داره دیگه!=))

یوسف ...
:))) 

:)

katayoon dolatshahi
سلام من دنبالت کردم اگه دوست داری تو هم وبلاگمو دنبال کن منتظرحضور گرمت هستم

چشم!:)

پژال ..
واااای گفتییییی. اول اینکه واقعا باید عکسای یه دوره ی زمانی رو از صحنه ی تاریخ محو کرد. دوم هم اینکه منم از این عکسای دونفره زخم خوردم خیلی :-(

برای من که کلن زیر 16 سالگیمو باید پودر کرد!:)))
امیدوارم چنتا ازین عکسای دونفره از همونا بیفته دستت جبران کنی!^^



نرگس هستم
هر جور ک بیوفتی با هر وضعی قشنگی و بذار هرکس هرچی خواست بگ. مهم نیست. ک. هست واقعا؟

چقد آرامشبخش و مهربون...:)
نه الان که فک میکنم اونقدام مهم نیس که بخوام در این حد سر این جریانا جیغ جیغ کنم!:)

MR.JIGIL
eyval dadashet :D

مچکرم واقعن!:))

محمد آذرکار
جالب بود👌

مچکرم! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان