:)

کسی تا حالا از علاقه ی زیاد به کسی نمرده....مرده؟! :)

MasiRika
آقای میم
مرده

really؟! :/

پژال ..
اصلاااااااا.
خیالت رااااااااحت :-)))))))

مرسی!=)))))))

Mr. Moradi
فکر نمیکنم!

خب پس...!!:)

TiaRa
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
******
****** ******
**** ******** ****** ***********

:| :| :| :| :|

یوسف ...
بستگی داره که طرف مقابل هم علاقه زیاد داشته باشه یا نه  :))) 

فک نمیکنم مهم باشه! :)

نرگس هستم
مرگ اگ ب معنای قطع شدن نفس باشه نه. گمان نمیکنم.

چه تفکر قشنگی... :)

ree raa
دارم فکر میکنم فرهادو مثال بزنم قبوله ؟:))

فرهادجوانک بیکار و بی حیایی بیش نبود! ^_^

عرفـــــ ـــان
خودکشی شاید کرده باشه کسی ولی مردنم آره ممکنه مثلا طرف مریض بشه و از مریضی بمیره ...
ولی نمونه ای که اتفاق افتاده باشه ندارم که مثال بزنم :)
شایدم مردن به مرور اتفاق بیفته ...
مثلا انقد آدم تو فکره یکی باشه که همه اعضای بدنش تحلیل بره و قلبش ضعیف بشه و بعد یهو ایست قلبی چیزی و خدافظ !

عه...قدم رنجه فرمودین شما!وبلاگ خودتونه اصن!:))
اینجا جز چارتا پست تیکه پاره فقد قالب شمارو داره!^_^ (فاز تواضع!)

این مرگ خودخواسته ش ینی اونیکه بهش علاقه داشته یه ریزه واسش ارزش نداشته که بخاطرش بمونه!!
اونطوری که بدنش تحلیل بره و این حرفا ینی دیگه طرف بیمار کسیه!!:)...علاقه باید عاقلانه باشه!^^

آقای میم
(: Yes, maybe I die

فور وات آخه؟! OO

ویار تکلم
نمرده اما خودشو کشته :)

خریت کرده!!^_^

منتظر اتفاقات خوب
تاحالانشنیدم

من نیز! :)

عرفـــــ ـــان
نفرمایین این چه حرفیه ، اگه پستای شما نبود که قالب معنایی نداشت :)
من در مورد مرگ خودخواسته حرف دارم ...
خب از نگاه خودش خودکشی یعنی ثابت کردن این موضوع که خیلی دوستش داشته و اینکه بهش نمیرسه ادامه زندگی براش بی معنیه !
خیلیا این رو ضعف میدونن ...
خیلیا میگن اصلا همچین آدمی بهتر که نشد و لیاقت نداشت و این حرفا !
اما نگاه و نیت فرد از انجام اون کار همینیه که ما فکر میکنیم !
خودکشی معمولا در لحظه اتفاق میفته ...
یعنی مثلا یه دفعه یه اتفاقی میفته طرف تمومش میکنه ...
ما به خاطر همون در لحظه تصمیم گرفتن کله شخصیت طرف و میبریم زیره سوال !
نیست من میخوام خودکشی کنم دارم سعی میکنم از این تریبون استفاده کنم و نگاه عمومی نسبت به این موضوع رو تغییر بدم :دی

خواهش میکنم!جسارت کردیم اصن رو قالب وب شما چرت و پت نوشتیم عذرمیخوام شخصن!^^
میتونه یجور دیگه ثابت کنه خب!اینکه فقط شخص کسی که دوسش داری واست مهمه باشه و دیگه برات اهمیتی نداشته باشه که دیگران بدون تو ممکنه چه اتفاقی براشون پیش بیاد خودخواهیه!ظلمه!
اون که بعله نمیشه از یه تصمیم آنی و لحظه ای کسی درباره کل زندگی طرف قضاوت کنیم!
من به شخصه ازتون حمایت میکنم!^^هرچی میخواین قبل از اقداماتتون مبنی بر خودکشیتون همینجا بگین که به گوش جهانیان برسونمش!^^


MR.JIGIL
نمونش لیلیو مجنون از عشق هم مردن D:

اونام عشقشون سخیف بود حقیقتن!^^

✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
سلام وبت داره دنبال مبشه خوشحال میشم بیای وب منو هم دنبال کنی:)
منتظرم:)

دنبال شدین دوست عزیز!:)

عرفـــــ ـــان
خیلی ممنون که این تریبون رو در اختیارم قرار دادین :دی

خواهش میکنم وب خودتونه اصن!^^

دیاز پام
کسی که مُرده باشه هم برنگشته بگه که از علاقه ی زیاد به کسی مُرده یا نه.

حرفتون بسیار منطقی بود!!^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان