به هوای یار میرم وای که چه بیقرار میرم!^^


انقدر خواهر مایکل جکسون با عجز و التماس برای بوی کوچشون و محلشون تو تهران ابراز دلتنگی میکنه که دلم میخواد برم یقه ی هرکی به این طفل معصوم پاسپورت نمیده رو بگیرم

زل بزنم تو چشاش،بگم :

بی عاطفه ی بی احساس!!

چجوری دلت میاد نذاری شب عیدی این دختر بدبختمون برگرده خونشون؟!


پ.ن : یکم زودتر اعتراف میکرد که هموطن خودمونه حداقل همونموقع که مایکل جان پرواز ملکوتی کردن تو قطعه هنرمندان بهشت زهرا یه وجب قبر واسش کنار میذاشتیم...!

پ.ن 2 : واقعن این غرب جنایتکار همه ی سرمایه های ملی فرهنگیمونو چپاول کرده!!... ^^

پ.ن3: #اندی_تهران

MasiRika
علی . ج
از کِی داری اینو مینویسی ؟! :|
yon.ir/2hWG

تو پیش نویس گذاشته بودمش!!!:)))

book worm
قضیه چیه؟؟

اندی با لاتویا جکسون یه آهنگ خونده بودن به اسم تهران..که مشاهده میشه لحظاتی خواهر مرحوم مغفور جکسون به فارسی میفرماین :واسه بوی کوچمون تنگه دلم تنگه دلم!واسه ی محلمون تنگه دلم تنگه دلم!^^

ree raa
زنده باد ایران بین المللی:)))))))))))))

مرگ بر آمریکا اصن!!^^

نرگس هستم
روزت مبارک:)

عزیزدلم!
مرثی نرگسی!روز توام همینطور! :)  :*

TiaRa
Dark nmknam chera andy gush midi😁😀😁😀😂😁

دوسش دارم خب!!!!:)))

negin
اندی دیگه قربونش برم با این آهنگاش😕

عزیزدله!! :دی

سیّد محمّد جعاوله
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ زیبا و وزینی دارید
خوشحال می شوم بنده رو دنبال بفرمایید
منتظر قدم فرمایی شما در وبلاگ قلم کوچک هستم
از لطف شما کمال تشکر رو دارم.

 وزین
فرهنگ فارسی معین
(وَ) [ ع . ] (ص .) 1 - سنگین . 2 - باوقار، متین .

شما اصن وبو خوندین؟!:)

سیّد محمّد جعاوله
با  سلام وبلاگ وزینی دارید
لطفا قلم کوچک رو دنبال بفرمایید 
متشکرم.

یعنی حتی نگاه هم نمیکنین که تو چه وبایی نظر گذاشتین که دفعه بعد دقیقن همون کلماتو واسش استفاده نکین!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان