the phantom of the opera is there...inside my mind!! ❤❤❤

Image result for sierra boggess and ramin karimloo phantom of the opera

هرچیزی که از شبح اپرا به دستتون رسید ببینید و گوش کنید و بخونید!
داستان شبح اپرا اقتباسی از رمان گاستون لورو با همین اسمه...که راجب یه شبح دوس داشتنی و مرموزه که نابغه موسیقیه و تو سالن تاتر زندگی میکنه...و همونجا عاشق دختری میشه که خواننده ی اپراس...و سعی میکنه کاری کنه که دختره به جایگاهی که تو موسیقی مستحقشه برسه...

پ.ن: در توصیف رامین کریملو هرچی که بگم کم گفتم!!فقط مث خانوم گوگوش میتونم بگم صداش خداس!!
تو اجرای شبح اپرا تو سالن آلبرت رویال نقش فنتومو داشت...باید +ببینین تا مث من غرق بشین تو لذت شنیدن صدای این مرد!!و همچنین بازیای فوق العاده ی همشون!

پ.ن : اجالتا این رو گوش بدین..آهنگسازیشو اندرو لووید وبر جانِ عزیزدل سال1986 انجام دادن...با صدای جرارد باتلر و امی راسم ...تو فیلم موزیکال +شبح اپرا 2004 که با وجود همه ی نقصایی که داشت ولی توی جذاب نشون دادن فنتوم خیلی موفق عمل کرد!! ^_^
 
MasiRika
یک علی
ندیدم :) البته نمیدونم چرا ژانر موزیکال رو زیاد دوس ندارم همینطور وسترن :/
ژانر هایِ تخیلی و بزن بزن و بیشتر دوس دارم :)
ولی میرم تیزر و اینا رو میبینم اگه دوس داشتم حتما دانلود میکنم :)

این با هر فیلم موزیکالی که قبلن دیدی فرق داره علی!!! :))

TiaRa
Ramin iranie dg??
Chera esmesho nashnidam??!?
Mibinam hatman joftesho
😊☺😃

ایرانی-کانادایی!!ولی فارسیش به شدت افتضاحه!!:))
بین ایرانیا زیاد معروف نیس!:)

پژال ..
من خیلی سال پیش کتابشو خوندم.نمیدونستم فیلم هم داره..

وقت کردی حتمن فیلماشم ببین!:))

ree raa
با همین دو سه خط که ازش نوشتی جذبش شدم! باید پیدا کنم هرچیزی رو کخ اسمش شبح اپراس:)) 

ری را یعنی ببینیش به شدت جذبش میشی!!!!:)))))

وارتوش !!
اینجوری که تعریف کردین باید ببینمش حتما:))

چه خوب که میبنیش! :)
ممنونم!:)

negin
فوق العاده فوق العاده س این فیلم
ینی من هرچقدم میبینم بازم سیر نمیشم...

عاشق این علایق مشترکمونم!^^

negin
منم عاشق بازیه رامین کریملوهستم..
ینی داریم مگه شبح اینقد جذاب..
کاش خونه ما پر بود ازاین اشباح😂😂
وولله😂😂😂
من تائترشو بیشتر دوس دارم تافیلمش..
واقعن قوی بود

عشقه عششششششق!:)))
جون دیگه D:
منم کلن پلاس میشدم خونتون!!^^
من نیز!:)

محمد رضا
فیرول:
سلام من شمارا دنبال کردم ممنون میشوم که مرا دنبال کنید firool.blog.ir
پنیر سوئیسی
فکر نمیکردم رامین تو بلاگستان هم طرفدار داشته باشه ! دیوونه ی رامینم . اول با آلبومش شناختمش و البته همون آهنگ فوق العاده ی music of the night . بعدا فهمیدم که یه هنرپیشه ی تئاتر فوق العاده معروفه . به نظرم بهترین کارش آهنگ bring him home  از تئاتر les mis ه . فوق العادس .
اکثر مصاحبه هاش رو هم دیدم هم پدر و هم مادرش ایرانین . موقع انقلاب مهاجرت کردن . یه جورایی رفتار و اخلاق و طرز صحبت کردنش ایرانی طوره ! با اینکه خیلی فارسی بلد نیست .
ممنون بابت لینک :)

رامین همه جا طرفدار داره!:)
music of the night آهنگ محبوبمه بین آهنگاش! :)
این آهنگشو نشنیده بودم...همین الان دانلودش کردم و لذت بردم!ممنونم از معرفیش! :)
جدن؟!من فک میکردم مادرش باید کانادایی باشع!!OO
فارسی حرف زدنشو فقط تو آکادمی گوگوش دیدم!صدای فارسیشم قشنگه!!
خواهش میکنم! :")

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان