ازون دست آهنگ حال خوب کن ها!!

انریکه جای این همه شر و ور گفتن و چرت و پرت خوندن

اگه ماهی یه بار یدونه آهنگ بده بیرون

از اول تا آخرش فقط داد بزنه : "somebody wants you... "

از نظر من نذرشو به موسیقی تمام و کمال ادا کرده!!...

 


پ.ن 1 : Somebody wants you....Somebody needs you....Somebody dreams about you every single night....Somebody can't breath without you, it's
lonely....Somebody hopes that one day you will see.....That Somebody's Me

پ.ن 2: 
جدیدن یه آهنگی به گوشم خورده ...که شادمهر جان توش اذعان داشتن که:"با اینکه آرزوهامون به خوابو رویا محدوده..."و " ما وارث دردیم " و ازین بساطا!!

ما یادمون نمیاد...شمائم یادتون نیاد که یه زمانی داداشمون میخوندن "وای که جای دل تو سینت..انگار که سنگ و سربه...بگو از کجا آوردی ...اون چشای مثل گربه"

و بعد یه سری خوشحال عربده میزدن که "بگو از کجا...بگو از کجا...بگو از کجا آوردی؟!"

 

پ.ن 3 : Enrique Iglesias - Somebody's Me.mp3

MasiRika
ح
من که از اهنگ خارجی خوشم نمیاد 

منم خیلی محدود!!:)

بهار خادمی
اسم اهنگ و خواننده رو رد کن بیاد؟

 enrique iglesias-somebody's me
:) :*

Afshin √
بازم انریکه :|
خوبه بازم سلیقت از من بهتر و عامه پسندتره

از انریکه همین آهنگش مورد پسندم بوده تا حالا!:)

TiaRa
Ah enrique kheili hal be ham zane😏😁
Vali ghadhang bud in ahangesh
Ba shadmehr shukhi nakon mirizan saret😂

شدیدن موافقم! :دی
محض فان بود!من خودم با آهنگای شادمهر بزرگ شدم!!:) (مامانم گوش میداد همیشه!)

Bahar Upset:(
Some body's love هم خوبه

از  ه؟؟Passengerهمین الان دانلود نمودیم و بسی لذت بردیم از سلیقتون!:)
ممنون بابت پیشنهادت دوست گلی!:) *_*

פـریـر ...
من کلا خارجی گوش نمیدم! مثلا پیش بیاد هر دو ماه یه بار :))

منم کم پیش میاد!باید اول ترجمه شو خونده باشم بعد به آهنگ گوش بدم!!:)

امیر بهزادپور
:) خوب گفتی

اولیو یا دومیو!؟:))
مچکرم!:)

Bahar Upset:(
دریافتو بزار دان کنم.بی زحمت:)))

چشم الان میذارم!:)

פـریـر ...
درسته! آدم آهنگی که معنیشو نمی دونه نباید گوش بده! :)

دقیقن!حسی منتقل نمیشه به آدم! :)

Bahar Alone
عاره.پسنجر.تو وبم گذاشتم:)))
+ممنون:-*

دیدم عزیزدل! :*
فدات! :)

negin
خیییییلللییی این آهنگو دوسش دارم😍😍😍 مرسی ک برا فرستادیس😙😙

فدات آجو!!:)

fatemeh .m
اووووف این آهنگ  ی  دنیاس ^_^

منم دوزش! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان