یک له شده مینویسد!!

خانوم محترمی که با یه متر فاصله از فرد مذکر کناریت نشستی!

درسته هرکسی یه عقایدی داره..یه ارزشایی داره...یه خط قرمزی داره!

ولی قربون شکل ماهت برم،من جوری پهن شدم رو شیشه ماشین که فی نفسه فرقی با عکس پرس شده ی کارت ملیم ندارم!!

تاکسیه عزیزدلم!ورزشگاه آزادی نیس 80 هزار نفر جمعیت داشته باشه که!!!!گنجایش سه نفرو داره اون پشت!

اونطوری که تو به اندازه 2 نفر بین خودت و طرف جا وا کردی من باید برم تو صندوق عقب بشینم!!!!

بعدشم!

بنا به شواهد اینطور که طرف خواب آلوده و دهنش قد تمساح بازه ..یحتمل سلولاشم خستن!!

در حقیقت تا گیرنده های حسیش بهش انتقال بده که بهش چسبیدی تاکسی به مقصد رسیده!

یه ذره مراعات کنین خواهشن!!

همین دیگه...مرسی! :|

MasiRika
مجتبی مطوری
سلام له شده متن جالب و زیبایی بود(:

له شده هستم...ممنونم!^^

منِ مجازی
وای نگو که دلم خونه !
سه سالِ راهنمایی رو با تاکسی رفتم و اومدم .. هزار جور آدم دیدم ، هر روز اونم .

تو این سه سال شاید بیشتر از 5-6 بار پشتِ تاکسی ننشستم ، بوده که حدود یه ربعی الکی واستادم تا تاکسی پرشه یه تاکسی دیگه سوار شم ! البته مثلا خواستم سوار شم یکی اومده زود تر نشسته :/ بعد منتظر اون یکی موندم :|

منم وقتایی که باید با تاکسی برم اگه جلو خالی باشه تامل جایز نمیشمرم!!
ولی اکثر مواقع علاوه بر اینکه جلو پره پشت هم با همچین آدمایی مواجه میشم!:))
ولی از یه طرف هرروز آدمای جدید دیدن جذابه!:)

Mr. Maleki
خخخخ
چه با حال..

مچکرم!:)

Bahar Alone
خهخخخ. وای مردم از خنده:)))

فدای شما!:))))

ree raa
عکسو ^ـ^ فرفری 

واقعا چرا مراعات نمیکنن ؟ :/ همیشه برام سوال بود کلا متوجه نیستن یا خودشونو میزنن به اون راه و کدومش بدتره اصلا!

این عکسمو خیلی وقته گذاشته بودما!! :)))))
کلن مشکل این جاس که وقتی در قبال کاری چیزی پرداخت میکنیم انتظارمون بیشتر از اون مبلغ پرداختیه! :|
کل تاکسیو خریدن دوستان!! :|

negin
منم یک له شدم😢😢
ینی اکثراوقات برام پیش میاد😢😢

توئم که مظلوووووووم!! :))))))

امیر بهزادپور
گاهی وقتا اینجوری میشه دیگه، 
راحت باش

گاهی وقتا نه!اکثر وقتا!!!:)

Afshin √
باید لباس خاردار بپوشی موقع تاکسی سوار شدن
یکم از مشکلات حل میشه

حاضرن تو خار برن ولی در همچین شرایطی اندکی از مواضعشون فاصله نگیرن! :|

فرید صیدانلو
تمام تلاشم رو میکنم عقب نشینم
سرخیابون کلی وایمیسم تا یهتاکسی بیاد کهجلوش خالی باشه :|

متاسفانه تلاش من در این راستا همیشه بی ثمر میمونه! :|

the_ emperor
انصافا منم گاهی تا مرز له شدن پیش رفتم از دست بعضی خانوما اقایون اونم اکثرا توی پراید :|
معمولا هم اگه ی مسافر خانوم باشه میرم پشت میشینم تا هم احترامش حفظ شه هم الکی الکی له نشیم.

دقیقنم این اتفاق واسم تو پراید رخ داد! :دی
این کارتون قابل تقدیره اگه برا مورد اول باشه! ^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان