آقای برادر! ❤




امروز اتفاقی تونستم برم تو میل باکس یه آیدی قدیمیم که رمزشو فراموش کرده بودم...

اولین ایمیلی که باز کردم ایمیلی بود که تاریخ تولد چندسال پیشم روش بود..28 آذر!..

اولین سالی بود که تولدم پیشم نبود...چندوقتی بود که داشت ساز دهنی یاد میگرفت..واسم آهنگ تولد زده بود و فرستاده بود...

یادمه اون روز اونقدر از شنیدن آهنگش  ذوق زده بودم که دلم میخواست آهنگشو  از تو اسپیکر بکشم بیرون و بغلش کنم...
خیلی خوبه که یکی از همه لحظه هات خبر داشته باشه...

بدونه روز تولدت دلتنگشی...

که حتی تولد 17 سالگیت با دوستات برنامه بچینه که وسط تولدت با کیک باب اسفنجی ظاهر شه و سورپرایزت کنه! :)
اینقدر خوب بودن واس یه نفر زیادیه!
مرسی که حتی اگه پیشم نباشی م حواست بهم هست!
شاعر جانِ من... :)
 



 

 

MasiRika
Bahar Alone
کی  هست این جناب هوادار نامرئی؟!! 
یه روایتی هس میگه آذری ها با بهمنیا(من)خیلی جورن:)))

داداشم!:)
یه چنتایی دوست بهمنی دارم که رابطم باهاشون خیلی خوبه!توئم جزوشونی!

مجتبی مطوری
وای چ دوستی خداحفظش کنه 😃واست واقعا دمش گرم خیلی زیبا زده😃

خیلی خیلی ممنون!:)

امیر بهزادپور
خیلی خوبه که یکی باشه که غیر منتظره و غافلگیرانه حواسش بهت باشه...

(ی کم سخت گفتم :))

نه متوجه منظورتون شدم! :دی
خیلیییی!:)

منِ مجازی
یادت باشه ، یادم بندازی ، یادم باشه که ماهِ بعد تولدِت رو تبریک بگیم :))

خدا از این بردرا کاش نصیب ما هم میکرد ، البته فرقی نمیکنه :]

اعلام همگانی میکنم همینجا!:))
چرا فرقی نمیکنه!؟:)

منِ مجازی
منظورم جنسیتِش بود :) فرقی نمیکنه خواهر نصیب کنه یا برادر :دی

برادر بهتره البته!^_^

Mr. Maleki
چه خوبه این..

خیلی!! :)

فرید صیدانلو
قدر هم×چین ادمایی رو بدون
کم پیدا میشن
زنده باشه

خیلی خیلی کم! :)
ممنونم زیاد! :)

ɐɹɐɓol •_•
خوشبحالتون :دیی

مرثی عزیزم! :)

Bahar Alone
خوششش بحالت‌...چ داداش خوبی:)))

قسمت شمام بشه ایشالا! :دی

پنیر سوئیسی
چه حال خوب کن بود این پست !
امیدوارم همیشه سلامت باشن :)

خوشحالم از این بابت! :)
خیلی خیلی ممنون!:)

خانومِ حدیث ^_^
اخی  :)
من ن خاهر دارم ن برادر...

عوضش مطمئنم دوستای خوبی به جاشون داری!:)

ree raa
چقدر دوست داشتنی ! حدا حفظ کنه شما مهربونا رو برای هم!
پر شدم از حس خوب ، عشق و محبت خالصانه و بی نهایت بزرگی که هم تو پست موج میزد هم تو آهنگ ! ^ـ^

مرسیییی ری رای من!:)
منم کلی انرژی گرفتم از کامنتت عزیزدل جان!:)

giso0 ^_^
چنگده خوووب:)

چشات انگده خوب میبینه! :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان