مردی تنها...یه ماه مونده به آغاز فصلی سرد!

اینجوری که هوا داره به درجه های زیر صفر نزول میکنه،

برای «زنی تنها در آستانه ی فصلی سرد» بودن آدم نیازمند یه شلوار بگ میشه که بتونه زیرش دو سه تا شلوار پشمی رو هم بپوشه...

یه شال گردنم سه بار ۳۶۰ درجه بچرخونه دور چک و چونه ش،جنسیتشم قابل تشخیص نباشه...


پ.ن:به درجه ای از عرفان رسیدم...که هر قدبلندی رو تو کوچه خیابون میبینم حس میکنم خدا  در حین خلقش واسش گل (gel)کم آورده بوده،قبل اینکه من خشک بشم یه مشت گل از رو سر من ورداشته چسبونده به اون...

MasiRika
negin
ما جدن درجد قد کوتاه بودیم😂😂😂
اصن دخترباس قد کوتاه باشه😊

جد اندر جد یه چیز دیگه بودا نگین!! :دی

مگه اینکه اینجوری خودمونو آروم کنیم!:دی

فرید صیدانلو
سرمای بدیه
دارم با گوشت و خون درکش میکنم
شبا که میرسم خونه
انگشتام کبوده :دی
قد کوتاه خوبه که ^.^
به قول حریر اگوری بگوره ^____^

یه دوستی دارم...توصیفش برای این هوا «سوز سگ کش» بود!:)))

اگور پگور بودنم یه حدی باید داشته باشه بالاخره!:))))

زیر نور ماه
سرما ...
خدایی خیلی سرده
جایی که من زندگی میکنم دمای همین الانش که اخبار شبکمون گفته 14- درجه است

دارم یخ میزنم... :)

ما باید یه سه چهار چا پتو بپیچونیم.... از شال و اینا گذشته...
منطقه ما تا 27- هم میره ین اول راهه

سالم باشید

منفی چهارده؟! O_O

من تو دمای صفر درجه م دووم نمیارم...باید کفن بپوشونن منو!!
تو کودوم استانین؟!

ɐɹɐɓol •_•
سه چارتا پالتو حتی D:

اون یه مقدار سخته!:دی

Bahar Alone
خخخخخ
لایک!!خاهرررر

فدات!خواااهر!:*

Mr. Maleki
هوا خیلی خیلی سرده خیلی هااااا...
من خودم متوجه گل های اضافی رو خودم هستم :دیییی

همه عاصین قشنگ!:)))

شما اگه میدونستی چه آه جگرسوزی از طرف من نصیبت میشه این حرفو نمیزدی!:)))

مهر2خت 69
:(((((
واقعا هوا بس ناجوانمردانه سرد است

کمی بیشتر از ناجوانمردانه!:)))))

pary daryay
/-: ما قد کوتاه ها و فرفری هارا دوست بدارید

قدت چنده؟! :دی

👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
ما چی بگیم میرسه
تا 12-؟یعنی اصلا
این عه ریلیشن هستم
با شوفاژ😐
+قد کوتاه ک خـــوبه
که گوگولی میشه آدم😊

 فامیل شدیم،منم با داداشش این رلم!:دی

کجاش خوبه خب؟! :)))))

پژال ..
نه از قد شانس آوردیم نه از مو :-\ اصن خلقت یه عده زیر سوال بردن عدالت خدا بوده ;-) بسکه از همه لحاظ کاملا لامصبا..

چققققدر با این جملت موافقم!!:))
خلقت مائم واس عبرت گرفتن سایر مخلوقین بوده...^_^

Ra hi
چاره سرمای زمستان بغل یه مرد جنتلمنه نه این قرتی بازیها :)))

مشکل آب و هوایی زیستی رو تبدیل به قضیه رمنس نکنین! ^_^

خانومِ حدیث ^_^
هوا بس ناجوان مردانه سرد َست :(

قد کوتاهی خوبه که  :)
من قدم بلنده کفش پاشنه خیلی بلند نمیتونم بپوشم  :(

منم دوس دارم همیشه پاشنه تخت بپوشم.ولی نمیشه! :دی
یه خوبی دیگه ایم که داره اینه که وقتی داری با دوستات قدم میزنی نمیندازنت گوشه...چون اگه یه لحظه غفلت کنن و به ترتیب قد وایسن شبیه گروه دالتونا میشن! :)

pary daryay
160|:

چرا انقد ما شبیهیم!؟ :|

علی ک.
از دار دنیا همین ی قدو در حین خلقت بما دادن حالا داری میگی اینم حق الناسه

عالی بود!:)))
دیگه به هرحال هرکه قدش بیش،مورد آه و نفرین قرار گرفتنش بیشتر!!

ree raa
مورد اخر عالی بود وای خدا=))))))))))))))

شماها که وضعیت منو درک نمیکنین خب! :((

ღღƅʌɾʌɲ ღღ
خخخخ عای بود.مخصوصا اون اون قد بلندا..منم همچین حسی دارم...کصافطای دراز:|

الان یدونه قدلند رد میشه آبا و اجدادمونو به فحش میگیره ها! :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان