گوسفند نظاره گر نباشیم!


یادمه اولین باری که قرار بود حضورم تو نمایش جدی تر باشه و واسه جشنواره تأتر بفرستیم خیلی استرس داشتم!

روز اجرا،وقتی کارگردانمون رنگ زرد رخسارمو دید،منو برد یه گوشه و بهم گفت:منو نگاه کن!همین که اون همه آدم پایین سن نشستن و منتظرن تا وایسی و نقشتو اجرا کنی پس یه چیز متمایزی تو وجودت داری!....فرض کن داری واسه یه سری گوسفند بازی میکنی!

که صدالبته قصدش تشبیه این موجود چهارپای دوستداشتنی به حضار عزیزی که قدم رنجه نمودن و یک ساعت از عمرشونو پای نمایش این بنده های حقیر گذاشتن نبود!

بلکه میخواست بگه،اونایی که اون پایین نشستن،خبری از دیالوگات و میزان سِنات و نقشت و ... ندارن!

اونا نمیدونن چی تو ذهنته..

نمیدونن که قرار بود این لحظه چه اتفاقی بیفته و فقط میبینن که چه اتفاقی افتاده!

اونا فقط الآن تو رو میبینن!و از همون سرزنش یا تحسینت میکنن...


الان میفهم که یه آدمایی تو زندگیمون هستن که هیچوقت زحمتاتو و روزایی که واس هدفت تلاش کردیو نمیبینن!

اونا فقط زل میزنن به نتیجه کارت و اگه اونی که میخواستی نبود سرزنشت میکنن!

این وسط فقط لازمه که ندونن تو دلت چی بوده!...

فقط لازمه که بدونی تنها نویسنده نمایشنامه زندگیت تویی!!حتی شده روی سِن...میتونی دیالوگاتو عوض کنی و وانمود کنی چیزی که الان هستی همونیه که از ازل آرزو داشتی بهش برسی... :)


پ.ن :گوسفند زندگی دیگران هم نباشیم...!پلیز!


pic: @jesuso_ortiz

MasiRika
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
:)

:)

زیر نور ماه
:)

:)

اسمارتیز :)
گوسفند زندگی دیگران نباشیم:))
چه پست خوبی بود:)

ممنون اسمارتیز جان!:)

چه اسم لذتبخشی داری!:)

متـ ـین
جالب بود :/ و البته موافقم!

خیلی ممنون!! :»

شما ازینا ) ندارین؟!:))

محمدرضا عاشوری
بله. هدف مسیره مقصد بهانه است .

تا وقتی مقصدی نباشه مسیریم نیست.. :)

سولانژ ...
سووو نایس بود واقعا ... ;-)

ممنون عزیزم!:)

فرید صیدانلو
Here i am,up on a stage
Here i am
Playing stars again :)
جمله معروف ما تیاتری ها
"تو همیشه رو صحنه بهترینی"

چقد حس خوبی داره این جمله ها!...

یه حس خنکی خاصی به آدم میده!

خانومِ حدیث ^_^
آی گل گفتی..

فدات!:دی

pary darya
(-: چشم

آورین!^_^

ree raa
مرسی واسه این حس خوووب مسی ریکا جان^ـ^

همین که تو حس خوبی داشته باشی واس من کافیه ری را جانم!♥♥

the_ emperor
عه بازیگرم ک هستی .
بستگی ب میزان درک و شعور هم داره.از بعضیا خب درک و توقعی نیس.
یاد ارائه ام افنادم :))

در حد آماتور!:)

انتظار شعور متقابل داشتن چیز زیادی نیست بالاخره!باید درک کنن در این موارد!!

Laya ●~●
😍😊😊
دنبال شدید.

ممنونم!:) *_*

Mr. Maleki
واییی چقد برا من هم اتفاق افتاده تو زندگی واقعی..‌

واس منم همینطور...متاسفانه!

هانی هستم
مگه مهمه یه گوسفند سرزنشت کنه یا نه؟! نع!!

اتفاقن فک میکنم درد سرزنش یه گوسفند بیشتر از سرزنش یه آدم باشه!!!

Hani Alone
یادش بخیر... یه حاج اقایی داشتیم... وقتی میخاستم سخنرانی کنم بهم گفت: تماشاچیهارو کلم و هویج وکاهو فرض کن:))) خیلی مستقیم با خوندن پستت یاد اون اوفتادم:))

کلم و هویج و کاهو!:))))))))

بیشتر از گوسفند پورد کرد یعنی!=)

❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
ان شاءالله موفق باشید

ممنونم!:)

رستاک :)
میدونی ولی بعضیا گوسفند نظاره گر باشن بهتره...
تا اینکه اون گوسفندی باشن که وسط زندگیمون میچره:|

بسی لذت بردیم ،حرفت بسیار منطقی بود!!:)))

سِناتور تِد
نگاهِ باحال و جالب و معنا داری بود :)

خیلی مرسی سناتور تد!!:)

داداشی^_^
یعنی الان من که تو همه تئاترات تمام سانس ها رو میومدم گوسفند بودم؟!آره دیگه!اگه گوسفند نبودم که نمیومدم چند بار چند بار ببینم:)))

عزیززززززم!!:)))
تو گوسفند باشی منم خواهر گوسفندم در نتیجه خودمم گوسفندم!^_^
نمیام خودمو زیر سوال ببرم که! :دی
در مثل مناقشه نیس دیگه خب!^_^

negin
گوسفند باشیم واقعن😒
الان ب من گفتی گوسفند؟😲
تو همیشه بهترین بازیگرتائتر بودی بین همشون
توبهترین بود همیشه😊😊

چرا تو و مجتبی به خودتون میگیرین خببب؟! :دی
خیلی اغراق بود دیگه این حرفت!!دوس ژون! *_*

. زیزیگلو
این پستت خیلی میتونه به یه نفر کمک کنه... واسش توی تلگرام کپیش میکنم :)

خیلی حس خوبی پیدا کردم از کامنتت زیزیگلو جان! :)

sina S.M
سولانژ چیه که عزیزمش چی باشه ! 
میگم حالا بازیگر تئاتری ؟ یا مثل من که در کودکی نقش درخت رو با گرفتن یک یونولیت به دست بازی کردم ؟؟؟

#ilovesakooyeetoo

دوس باشین با هم حالا!!:)))

بودم..یه دو سالی میشه دیگه وقت نکردم بهش برسم... :)

+عشقه اصن!!*_*

مهندس میم
میخواستم بگم بع بع :دی ولی پشیمون شدم !!
ولی پشیمونی که سودی نداره چون بع بع رو گفتم :|

خودمم خنده ام گرفت از این حرکت ... خخخخخخ ...

#بیاییم_گوسفند_نباشیم

کل ارزش معنوی پست پایین اومد یعنی!:)))))
یه ارتش میخوام تشکیل بدم مث تتلیتیا...شب به شب مسیلیتیا بیان اینجا اصوات در بیارن از خودشون!:))

#احسنت!^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان