33 نفری که هر بشری باید یه بار تو زندگیش ببینه!!


علی رغم تمام نقدای منفی ای که به این فیلم وارد شده،از نظر من the 33 فیلمیه که باید دید!!

دلیل این تاکیدم نه شعارزدگی بودنشه،نه در هم ریختگی فیلمنامه ش، و نه حتی حضور آنتونیو باندراس دوست داشتنی!...

چیزی که تورو میخکوب این فیلم میکنه اینه که based on the true story !!

اینکه تصور کنی همه ی این جریانات تو واقعیتی که الان توش دست و پا میزنی اتفاق افتاده باعث میشه که 2ساعت و 7 دقیقه از لحظه به لحظه فیلم لذت ببری!!

حتی اگه مثل من از فیلم "مرد محور" گریزون باشی!!(مرد محور:یه اصطلاح خودساخته برای توصیف فیلمایی که تمام شخصیتای اصلی که بیشترین تاثیرگذاری رو توی سیر فیلم برعهده دارن،مذکرن!!البته بی رغبت بودنم به این دسته از فیلما برمیگرده به قبل دیدن رستگاری در شاوشنک عزیزم!!)

داستان فیلم:قضیه ازین قراره که 33 تا معدنچی بعد از ریزش معدن..یه جایی نزدیک 700متر زیر زمین حبس میشن...بدون غذای کافی...بدون آب...بدون وسیله ی ارتباطی...بدون اینترنت(!!)...بدون نور..تو گرمای وحشتناک...

لازمه اینو اضافه کنم که کوچکترین تلاش اضافی برای رهاشدن مساویه با ریزش معدن و دفن شدنشون زیر سنگ و خاک..

فکر نکنین اتفاق معمول و روالیه...خود من با همه ی ادعای "life is beautiful" داشتن و سر دادن همیشگی آوای "be happy" ..اگه تو همچین شرایطی قرار بگیرم اولین کسی خواهم بود که خودکشی میکنه و به ابدیت میپیونده!!...

+حتمن ببینینش!! :)


پ.ن :یکی از وبلاگارو انقدر دوست دارم که دلم میخواد فقط کامنتای من زیر پستاش باشه!!!...این دیکتاتوریه یا علاقه!؟

پ.ن 2 : حتی گاهی انقدر منو به تحسین وا میداره که شرمنده میشم از اینکه کامنتای بچگانه ی من بسان لکه ی ننگی دامن گیر نوشته هاش شده!!

پ.ن 3 :میخواستم معرفیش کنم برای ابراز ارادت...منتها دیدم شاید خودش دلش نخواد!:)

MasiRika
شکوفه .
علاقه شدیده... دیکتاتوری نیس

به پستای توئم همچین حسی دارم البته!!گاهی وقتا شرمگین میشم کامنت بذارم برات!:))

تک ویدا

با سلام و خسته نباشید

سایت جالب دارید و مطالب بسیار مفید بود به سایت ما هم سر بزنید گروه ما نیاز به حمایت سبز شما دارد نه حمایت مالی بلکه حمایت از نظر نظرات و پبشنهادات شما حمایت میخواهیم اگر مایل هستید سایت مارو به عنوان (سرگرمی و علمی) لینک کنید منتظر حضور سبزتان هستیم با تشکر فراوان

سایت تک ویدا

www.takvida.ir

هرزنامه بود ولی تاییدش کردم...حمایت سبز محسوب میشه دیگه نه؟! :)

ساکن طبقه 40
رفت در لیست دیدنی ها ...

یه نفرم اگه ببیندتش من حس میکنم رسالتمو انجام دادم!!:)

فرید صیدانلو
میبینیم

آورین!^_^

جیرجیرک .

عاشق اینجور فیلمام . تلاش برای بقا ...
مثل اون مرده توی مریخی که توی مریخ تک و تنها و زخمی مونده بود . یا هیو گلس توی از گور برگشته و ...
خیلی دوست دارم ...

ازین نظر معرکه ست!
هرلحظه خودتو پیش معدنچیا حس میکنی و از ته قلبت آرزو میکنی زنده بمونن...
آدم حس میکنه یه چیزی سوای تو از زندگی دیدن که اینجوری واس زنده موندن تلاش میکنن!!:)

جیرجیرک .
چقد قالب وبلاگت قشنگه
 :)

مرسی عزییییزم!:)

پرهـ ـام
هوم. باید فیلم جالبی باید باشه ژولیت بینوشم توش بازی کرده. ممنون بابت معرفیش.

یعنی اون "واقع بینی" آخر پست من رو تحت تاثیر قرار داد. حالا یه مقدار امید هم ضرری نداره ها:دییی
این آنتیو باندراس کِی معدنچی شد؟ همون گیتار زدن تو کافه ها کفاف زندگیشو نمیداد؟:))

میگن نقطه منفی کارنامه هنری ژولیت بینوش همین بوده که تو این فیلم بازی کرده!! :)
گیتار زدنش که کشته مارو!:))

نه دیگه اصن داغونم چیزی واس امید نمونده!:دی

مهر2خت 69
میبینیم

مرسی!:*

شکوفه .
خجالت بکش دختر. چه حرفایی می زنی.
می خواستم بگم اون وبلاگ نویسه رو معرفی کن بهمون.
منم نسبت به چند تا وبلاگ یه همچین حسی دارم. باحاله.

دیگه حقیقتو باید گفت!!:))
چشم معرفیش میکنم حتمن!!:)

وی :)
فیلم خوب و تایید شده ایه👌👌👌
یه بار دیدنش هم کمه:)

واقعن...کلی درس توشه!:)

رستاک :)
میره تو لیست انتظار.....

دیدیش حتمن نظرتو بهم بگو!:)

روح‌الله (در دستان لرزان باد)
نه من مشکلی ندارم، میتونی وبلاگم رو معرفی کنی. 

سقف وب... :)))))))
سطح سواد من به وب شما نمیرسه اصن!:))
وب شمائم بدون اغراق یکی از بهترین وبلاگای بیانه! :)

مجتبی مطوری
فیلم واقعا دیدنیه(:

عااالیه!:)

رشته خیال
این همونیه که تلویزیون بار ها نشون داد یا جدیده؟

نه فک میکنم تا حالا پخشش نکرده باشن!:)

محمدرضا عاشوری
خب بذاریمش واسه دانلود.

چه خوب که انقد سریع!:)

Mr. Maleki
من این فیلمو چند بار دیدم ولی هر چند بار هم تحلیل های متفاوتی داشتم درست نمیتونم تحت تاثیر فضاش قرار بگیرم.

این پوئن مثبت محسوب میشه یا منفی؟!:)

مرتضی معادی
ینی واقعا برم ببینم ؟! باید
نزدیک 200 تا فیلم دارم ندیدم ، یکیش هم اینه
انگار باید دید دیگه ...

اونموقعی که این پستو نوشته بودم هنوز قضیه ی پلاسکو اتفاق نیفتاده بود...فک کنم اون اتفاق رسالت این فیلمو به انجام رسوند!:)

محمدباقر قنبری نصرآبادی
احساس خفگی کردم!
اما بعید می‌دانم خودکشی کنم... حب ذات نمی‌گذارد...
باید در موقعیتش قرار بگیرم تا تصمیم بگیرم.

دقیقن همون حب ذاته که باعث میشه من تو همچین شرایطی خودمو نیست و نابود کنم!:)

محمدباقر قنبری نصرآبادی
از شما برعکس عمل می‌کنه!
:-)

دقیقن،من برای بقا حاضرم خودمو بکشم!:))

محمدباقر قنبری نصرآبادی
حتی با قانون جنگل هم تطابق نداره!
شما طرفدار چه مکتبی هستی؟!
:-)

:))))
هر مکتبی که وقتی احساس خطر کردم و حس کردم امکان داره دردی چیزی رو متحمل شم اجازه بده خودمو از دنیا محو کنم!:))

محمدباقر قنبری نصرآبادی
استادِ بزرگ!
نه... نکنید...
:-))

سعی میکنم!:))))))

محمدباقر قنبری نصرآبادی
پس شاگردهایتان پشت سرتان راهی‌اند!
:-)))
بیشتر سعی کنید...

حس اردک مادر بهم دست داد!:))

محمدباقر قنبری نصرآبادی
تعابیر ماشالله روان است در ذهنتان...
خودتان هم بخواهید، دیگرانی همچون من نمی‌گذاریم استاد به فنا برود!
:-)

میدونستم مکتبم طرفدار پیدا میکنه سریعتر مطرحش میکردم!:))

محمدباقر قنبری نصرآبادی
دقیقا...
خخخ

:))

محمدباقر قنبری نصرآبادی
خوش‌حالم ۵۰۰روز جلوتر از من اینجا بودید!
استادید... استاد بنده...
بیش از این مزاحم نمی‌شوم.
ان‌شاءالله برای پست بعدی سر می‌زنم.

به سن‌و‌سال وب نگاه نکنین،هنوز طفلی نوپاس!:)
خواهش میکنم شما لطف دارین به من :)
مراحمین!:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کمی‌ از «منـ»ی که دوست داشتم باشم...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان